heel erg bedankt gait, ik vind het wel een beetje eng om dit te laten weten, al van klein kind af, ben ik heel erg gevoelig voor mijn omgeving, ik voelde dreigingen in huizen die ik niet begreep het enige wat ik wist is dat ik moest maken dat ik wegkwam, ik snapte toen niet dat sommige mensen vertelden dat ze een overleden familielid zagen en daar blij over vertelden, terwijl ik alleen waarschuwingen kreeg die mij heel veel angst inboezemde, ik kreeg een trekking naar het paranormale omdat ik me afvroeg of het daar vandaan kwam. Toch heb ik me gelukkig daartoe verzet, later leerde ik over demonen en vroeg me af of zij misschien mij die angst gaven. Ik ben op een werk plek gestopt omdat er zo'n grote dreiging vanuit ging dat ik het koude zweet op mn rug had. En 2 jaar geleden heb ik s avonds buiten mijn deur een negatieve verschijning gezien. Dit maal was ik niet meer bang en iets in mij zij dat het toch niet binnen mocht komen. Ik heb 2 maal mijn wapenuitrusting aan getrokken en ben in gebed door huizen heen gegaan, daarna niet meer, ik was bang dus dat ik fout bezig was, en zelfs onderschatte waar ik mee bezig was, het enige dat me voor ogen stond was dat ik het negatieve om wilde zetten in het positieve dus bevrijding voor anderen in huis waar ikzelf zoveel angst in had gekend. tot ik las dat als mensen hun hart en huis niet schoonhouden ze met legioenen terug komen. ook bij mensen voel ik soms emoties zoals een tijd geleden ik een vriendin tegenkwam en door mijn hurken ging om haar zoontje te begroeten, toen ik overeind kwam en haar vroeg hoe het met haar ging werd ik overmand door verdriet die niet bij mij paste, en ze vertelde me dat haar moeder net was overleden. maar ook voel ik soms iets bij mensen die ik niet ken dat ik bijna een afkeer van ze heb, op dat moment word ik boos op mezelf omdat ik natuurlijk niet mag oordelen over iemand die ik niet ken, later snap ik meestal waarom. Ik heb hier niet om gevraagd, dit is voor het eerst dat ik het erover heb met iemand die niet dichtbij me staat. ik ben overtuigd van de kracht van gebed, heb god ook gevraagd, gesmeekt, om alles, wat niet van hem is in mij weg te halen, pff dat is het, ben best bang voor de reacties, omdat ik alleen dit soort dingen tegenkom bij mediums enzo een kant die ik absoluut niet wil accepteren in mijn leven als christen.
wat ik nog graag wil toevoegen, waar ik niet zoveel waarde aan hechtte toen als nu, is een man ik weet niet meer wat zijn functie was, maar hij was op bezoek in onze jeugd groep, hij kreeg een bemoediging voor me, deuteronomium 31 vers 8: De heer zelf zal voor je uittrekken, hij zal je terzijde staan. hij laat je niet aan je lot over, hij laat je niet in de steek. wees dus niet bang, laat je geen schrik aanjagen.