Auteur Topic: Nu even niet  (gelezen 769 keer)

Riemer Lap

• was: okidoki
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Nu even niet
« Gepost op: april 14, 2008, 02:55:24 pm »
Van elders heb ik gehoord dat mijn posts aan iemand beneden de maat zijn en dat ik daar iets aan moet gaan doen.
Nou zou ik dat best willen veranderen maar ik kan het niet omdat ik dan de feiten moet gaan veranderen.
Waar gaat het om?

Hierom?

quote:

Priscilla en Aquila schreef op 14 april 2008 om 10:20:
offtopic voor okidoki:
Ik was aan opzoeken hiervan nog niet toegekomen. Ik was gisteren nl. ergens anders druk mee. Wat dat betreft is je toon niet helemaal zoals ik zou verwachten. Je wordt opgejaagd waar je bij staat.
Ik zou het prettiger vinden als je zei: Fijn dat je dat nog even op zou willen zoeken.......
Die insteek zie ik hier maar zelden meer maar we gaan uit van het negatieve en vinden het vermakelijk om negaief getinte posts op te stellen.......
offtopic:Ik weet niet waar jij leest dat ik je opjaag, je legt me de zoveelste keer dingen in de mond die ik niet zeg! Het zou pleiten als je daar nu eens mee ophoudt....[/quote]
kennelijk?
_____________--
Ik mag openlijk aan de schandpaal omdat ik een opmerking maak die door de persoon die op mij reageert totaal, maar dan ook totaal, buiten het verband gezet wordt waarin de opmerking van mij is geschreven.
Er wordt nadrukkelijk op de man gespeeld door één iemand en ik ben die iemand niet.....

Daarom zal ik de komende tijd mij afzijdig houden van dit forum om te voorkomen dat ik ga ontploffen of ongenuanceerd uit de hoek ga komen.

Ik wil wel graag blijven lezen en zou het op prijs stellen dat de crew die ruimte open laat.

Daar waar mensen zich pijnlijk bezeerd hebben aan mijn opmerkingen: het spijt me werkelijk, meer dan je je kunt voorstellen.

(en hier mag van mij een slotje op)
« Laatst bewerkt op: april 14, 2008, 02:57:40 pm door Riemer Lap »
Mail me maar als je wat wilt weten

Priscilla en Aquila

• Hero Member
  • u hebt Mijn woord bewaard
    • Bekijk profiel
Nu even niet
« Reactie #1 Gepost op: april 14, 2008, 03:12:51 pm »
Modbreak:
bij dezen.
« Laatst bewerkt op: april 14, 2008, 03:13:36 pm door Priscilla en Aquila »
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan