Voor deze functie heb ik werkelijk geen idee. De GKv heeft met de CGK natuurlijk officiëlere banden, maar dat lijkt me alleen uitmaken als je een echt kerkelijke functie hebt. Maargoed, niet alle G-organisaties zijn blijkbaar even snel met 't implementeren van de tijdgeest. 30 jaar geleden was 't al een schok als je CGK'ers toeliet

Even zoeken op de site levert me onderstaande op:
quote:
Lidmaatschap
Leden van de Gereformeerde Kerken vrijgemaakt (GKV) en de Christelijk Gereformeerde Kerken (CGK) kunnen lid worden van de vereniging. De contributie bedraagt ¤ 23,- per jaar. Als lid kunt u gebruik maken van de diensten van dit Koningskind, ontvangt u vijf keer per jaar het ledenmagazine Kleur en heeft u stemrecht.
Donateurplus
Ook mensen uit andere kerkgenootschappen zijn welkom met hun hulpvragen. Zij kunnen voor ¤ 21,50 per jaar donateurplus worden. Als donateurplus kunt u - net als leden - gebruik maken van de telefonische hulpdienst, deelnemen aan een gespreksgroep, mee met de Stichting Vakanties, ontvangt u vijf keer per jaar het ledenmagazine Kleur.
Kortom: je kunt maar beter niet in de GKv of CGK zitten, dat scheelt je 1,50 per jaar.