Auteur Topic: Aan de Hand  (gelezen 3055 keer)

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
Aan de Hand
« Gepost op: september 18, 2008, 09:18:44 am »

quote:

Marloes schreef elders:
O, en misschien nog een tip: als je een jaarabonnement neemt op Aan de Hand voor ¤32,60 krijg je meteen het Groot Kinderbijbellees-, kleur-/muziekboek + meezingCD twv ca ¤40 cadeau. Een kinderbijbel'systeem' met bij elk bijbelverhaal een (nieuw) liedje, plus kleurplaat. :)  http://www.aandehand.nl/abonneren

Klinkt leuk! Ik heb net even een proefnummer aangevraagd.

Vertel eens wat meer over dit blad? Wat is het voor soort opvoedblad, bijvoorbeeld in vergelijking met "ouders van nu" of "groter groeien"? Heb je 't gevoel dat je er echt iets aan hebt? (uit "ouders van nu" heb ik soms echt nog wel es een goeie tip gehaald, bijvoorbeeld over hoe krijg ik mijn peuter aan het eten)
Bombus terrestris Reginae

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
Aan de Hand
« Reactie #1 Gepost op: september 18, 2008, 09:19:09 am »
Ehm, niet alleen Marloes natuurlijk  ;)
Bombus terrestris Reginae

Marloes

• Bekijk profiel
Aan de Hand
« Reactie #2 Gepost op: september 18, 2008, 10:27:55 am »
Gelukkig, want ik heb nog maar 1 proefnr gehad. ;) Ik vond 't alleen jammer dat ik deze aanbieding pas zag nadat ik die kinderbijbel en cd al los had gekocht.
[Prediker 7:29]

Zijnkind

• Bekijk profiel
Aan de Hand
« Reactie #3 Gepost op: september 18, 2008, 11:37:23 pm »
Dit voorjaar heb ik 3 proefnummers gehad voor 5 euro. De dame aan de lijn was erg goed in het aan de man brengen want ik lees dit soort bladen eigenlijk nooit ;).

Vergelijken met andere bladen kan ik dus niet echt. Het is een gevarieerd blad met een duidelijk christelijk geluid. Alle kinderleefdtijden worden behandeld wat betekend dat er ook veel instaat waar je minder mee kunt.  De artikelen zijn divers. Zelf vond ik een artikel over waarom pubers zo schuren met hun ouders erg interessant. Het duurt namelijk niet meer zo lang voordat ik dit stadium zal bereiken :/. Verder artikelen over bv. het zegenen van je kinderen, buiten spelen, leven met kinders in het buitenland, babyvoedingen, gebruik van mobieltjes en gezinsportretten. Daarnaast o.a. columns, tips/weetjes/kindergadgets, chr. boek recenties, een kinderkamer uitgelicht en nog veel meer.

Al met al zou ik een proefnummer zeker aanraden.
Spreuken 16: 3 Vertrouw bij je werk op de HEER, en je plannen zullen slagen.

Riemer Lap

• was: okidoki
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Aan de Hand
« Reactie #4 Gepost op: september 19, 2008, 12:03:26 am »
Hebben ze ergens in de grochten van dit forum niet een eigen plekje of verbeeld ik mij dat?
Mail me maar als je wat wilt weten

Marloes

• Bekijk profiel
Aan de Hand
« Reactie #5 Gepost op: september 19, 2008, 07:47:33 am »
Niet meer, maar tot een paar jaar geleden idd wel. Met topics gestart door Jenze Baas (?), dacht ik.

/edit: Het was Jetze! http://forum.gkv.nl/forum/find/poster/540/topics
« Laatst bewerkt op: september 19, 2008, 07:51:27 am door Marloes »
[Prediker 7:29]