1. Niet iedereen heeft een auto.
2. Die vragen over religie zweven echt van m'n scherm af. Wat moet ik met dingen als 'De natuur is heilig vanuit zichzelf', 'De natuur is een bron van spirituele krachten' of 'De mens en de natuur zijn één geheel'? Ik heb echt geen idee of ik het daar mee eens ben of niet, want ik snap het gewoon niet.
Gelukkig heeft de 3e serie vragen (die me helemaal boven de pet gaan) de mogelijkheid om geen antwoord te geven. Dankje.
En dan komen er een set vragen of waterstof, die blijkbaar moeten controleren of ik daar iets vanaf weet of niet. Maar ze zijn volledig absurd! 'Waterstof heeft een kleurloze vlam en is dus lastig waar te nemen?' He? Ten eerste is waterstof nogal explosief, ten tweede lijkt het me niet aan de kleur vlam liggen of je een gas of vloeistof kunt waarnemen? Wat wil je nou precies? Of deze: 'Waterstofmotoren maken evenveel geluid als benzinemotoren'. Dat hangt er nogal vanaf of je een verbrandingsmotor op waterstof laat lopen, of met een fuelcell en electromotoren gaat werken?
Kortom: Ik snap er niks van. Wat is de bedoeling, en waarom deze vragen?