Auteur Topic: Volmaakt?  (gelezen 1304 keer)

Toeschouwer

• Mijn achternaam is een erfenis
    • Bekijk profiel
Volmaakt?
« Gepost op: oktober 29, 2008, 02:54:33 pm »
Je eigen Schepper zijn (Fotogravinnetje)

Ps. dit topic sluiten is een slecht signaal afgeven.
Een discussie is als een boot

Thorgrem

• Bekijk profiel
Volmaakt?
« Reactie #1 Gepost op: oktober 29, 2008, 02:59:56 pm »

quote:

Waarom is het walgelijk om onderscheid te maken tussen mensen en hun eigenschappen?
Waarom is het walgelijk om iemand erop te wijze dat hij/zij de kennis ontbeerd om te anticiperen in een discussie? Waarom is een advies aan zo'n iemand om op de achtergrond te blijven en mee te lezen, meer te leren alvorens de mond open te doen walgelijk?

Er zijn overigens meerdere vormen van intelligentie. Fotogravinnetje beperkte zich tot een intelligentie of twee. Dat wil niets zeggen over de andere intelligentie vormen waar een persoon dan wel weer in uit kan blinken.
« Laatst bewerkt op: oktober 29, 2008, 03:02:11 pm door Thorgrem »

Fotogravinnetje

• Moderator
  • Crimpen op den Yssel
    • Bekijk profiel
Volmaakt?
« Reactie #2 Gepost op: oktober 29, 2008, 03:10:09 pm »
Dank je Thorgrem
Toeschouwer, als je een paar jaar langer hier meegelezen had, had je allang geweten hoe ik tegenover het hebben van een hoog IQ sta. Mijn visie daarop is in de afgelopen vijf jaar namelijk niet compleet veranderd ofzo. Dus voor je mij gaat veroordelen op een citaat dat je uit het verband rukt en meteen als een ad hominem interpreteert (terwijl het me idd alleen ging om de manier waarop een bepaald persoon zich gedroeg en ik een lager IQ absoluut niet minderwaardig vind), is het misschien handig om te kijken of ik in een van de topics over hoogbegaafdheid enzo gereageerd heb en hoe ik daar gereageerd heb. Dan had je allang geweten hoe dankbaar ik God ben voor de dingen die Hij me geeft, zowel in de prettige, makkelijke als in de moeilijke aspecten van mijn leven. (Zie ook mijn blog)
computerfout: een vreemde een in de byte

AVee

• Templateontwikkelaar
  • Administrator
    • Bekijk profiel
Volmaakt?
« Reactie #3 Gepost op: oktober 29, 2008, 09:07:17 pm »

quote:

Want? Zonder argumenten is zo'n opmerking niets anders dan morele chantage.

Je mag het best oneens zijn met de beslissing dat topic te sluiten, dat mag je zelfs hier hardop zeggen. Maar dan zul wel moeten uitleggen waarom je het er niet mee eens bent. Een reactie als deze is niet echt aardig richting de mensen die er een hoop vrije tijd is steken om dit forum voor iedereen aangenaam te houden.
"I forgave myself. When God forgave me, I figured I'd better do it too." -- Jonny Cash

rkdiak

• Bekijk profiel
Volmaakt?
« Reactie #4 Gepost op: oktober 29, 2008, 11:54:09 pm »

quote:

Je PS is simpelweg chantage.
« Laatst bewerkt op: oktober 29, 2008, 11:54:29 pm door rkdiak »
So sue me!

Riemer Lap

• was: okidoki
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Volmaakt?
« Reactie #5 Gepost op: oktober 30, 2008, 12:19:01 am »

quote:

Zo een draad starten lijkt mij ook niet slim...
Wat wil je nu eigenlijk aangeven
Wat wil je bespreken?
offtopic:En je ps: tja, ik denk dat je daarmee al vraagt om een slotje?
Mail me maar als je wat wilt weten

Pooh

• Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
Volmaakt?
« Reactie #6 Gepost op: oktober 30, 2008, 08:12:23 am »
Modbreak:
Een slecht signaal:

http://www.societies.cam.ac.uk/dutch/images/vertraging.jpg

Verder gaat 't hier natuurlijk nergens over. Users persoonlijk aanvallen met op opmerking dat je 'walgt' van hun uitspraken is niet opbouwend. Zeker niet als je er ook nog eens een sausje van vooroordelen overheen giet. Als je een open discussie wilt over intelligentie staat het vrij je die te starten, maar niet op deze manier. En als je een prive-gesprek met fotogravinnetje wilt, zul je gebruik moeten maken van de contactmogelijkheden die ze in haar profiel biedt.
« Laatst bewerkt op: oktober 30, 2008, 08:15:29 am door Pooh »