Auteur Topic: zoekfunctie  (gelezen 1238 keer)

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
zoekfunctie
« Gepost op: november 10, 2008, 09:59:04 pm »
Ik snap helemaal niks van de zoekfunctie. Naar aanleiding van de opmerking van P&A in het dooptopic probeer ik te zoeken naar een oud draadje waarin ik iets heb gezegd over dopen enzo, en dat ik het er niet meer over wil hebben.

Ik wilde allereerst het topic terugvinden dat ik plaatste toen ik belijdenis deed, de titel daarvan was "getuigenis over mijn doop". Als ik echter zoek op "doop" met topicstarter "Bumblebee" krijg ik 0 resultaten. Vul ik bij "poster" mijn naam in dan krijg ik een lijst met voornamelijk topics in CHAT (iedereen mag z'n bijdehandte opmerkingen achterwege laten) zoals het Bacardi Breezer topic, het synoniemenspel, wat schaft de pot vandaag en verbouw de quote deel 4.

Dit lijkt me incorrect. Het is me al vaker opgevallen dat de lijst met zoekresultaten, hoewel gesorteerd op relevantie, voornamelijk dingen oplevert die niets met het gezochte te maken hebben.

Volgens mij deed het zoekgebeuren bij de vorige versie van het forum niet zo raar. Snapt iemand dit? Ligt het aan mij?
« Laatst bewerkt op: november 10, 2008, 10:00:02 pm door Bumblebee »
Bombus terrestris Reginae

elle

• Moderator
  • The way of the leaf
    • Bekijk profiel
zoekfunctie
« Reactie #1 Gepost op: november 10, 2008, 10:45:57 pm »
"Ask not what the Body can do for you. Ask what you can do for the Body."[/]

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
zoekfunctie
« Reactie #2 Gepost op: november 11, 2008, 07:31:49 am »
Het recentste topic is meer dan een jaar oud!
Het gaat bovendien over iets heel anders: toen gebeurde er "niets" als je iets wilde opzoeken, nu krijg je een hele lijst topics die niet gaan over wat je wilt weten.
Bombus terrestris Reginae

Fotogravinnetje

• Moderator
  • Crimpen op den Yssel
    • Bekijk profiel
zoekfunctie
« Reactie #3 Gepost op: november 11, 2008, 09:22:19 am »
Heb ik vaker neergezet: Pooh in "Problemen met zoek functie?"
Werkt nog steeds volgens mij
En anders type je in google "<zoekterm(en)> site:forum.gkv.nl"
Dan zoekt ie alleen in forum.gkv.nl namelijk :)
computerfout: een vreemde een in de byte

Toeschouwer

• Mijn achternaam is een erfenis
    • Bekijk profiel
zoekfunctie
« Reactie #4 Gepost op: november 11, 2008, 09:25:41 am »
Zie onder andere de link naar de search in dit topic Zoekfunctie: optimaal gebruik
Een discussie is als een boot

Pooh

• Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
zoekfunctie
« Reactie #5 Gepost op: november 11, 2008, 09:30:00 am »
Google werkt wel, maar het is natuurlijk onzin dat je google nodig zou hebben. We hebben niet voor niets een zoekfunctie hier. Blijkbaar is er een configuratieprobleem.

AVEE!!!!

Priscilla en Aquila

• Hero Member
  • u hebt Mijn woord bewaard
    • Bekijk profiel
zoekfunctie
« Reactie #6 Gepost op: november 11, 2008, 12:08:10 pm »
Als je de beginpagina hebt, kun je onderin wel 'zoeken' invullen. Maar idd zoals bbb  aangaf, had ik gisteren het zelfde probleem toen ik het opzocht...
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan