quote: op 27 Apr 2003 14:36:35 schreef Joesoef:
Wat ik dan niet begrijp is dat als ramH al 2x heeft gezegt: Geen plaatjes in slowchat of toch iig niet 100 van die nietszeggende plaatjes, waarom er dan geen modbreak volgt als ze er wel staan... Behalve misschien als de layout er door verpest wordt..
Dit was ramH's persoonlijke mening, maar het is geen beleid, dus kun je dan geen modbreak toepassen. Het is inconsequent om wel modbreaks toe te staan zonder dat die op beleid gefundeerd zijn wanneer de mening van de moderator met je eigen mening overeenkomt en ze af te keuren wanneer ze niet met je mening overeenkomen.
quote: op 27 Apr 2003 14:36:35 schreef Joesoef:
In dat geval snap ik dus niet dat als ik iemand Jaap noem er een modbreak moet komen om er Tave van te maken, terwijl de users waar ik het tegen had gewoon begrijpen wie Jaap is..
Jep, dat kan in deze situatie zo zijn. Ik probeerde alleen de algemene netiquette te volgen: spreek users op internet alleen met hun nick aan (zoals ze zichzelf openbaren).
Stel dat ik onder een nickname hier privédingen post, en dat iemand in een ander topic mij bij mijn echte naam noemt, dan kan iedereen achterhalen wie ik ben, en zijn mijn problemen ineens niet meer privé.
Een ander voorbeeld: stel dat wij aan het IP-adres zien dat Joesoef en Marloes één en dezelfde persoon is, dan is het niet netjes om dat openbaar te maken.