Auteur Topic: Neerbuigend?  (gelezen 1093 keer)

Mellon

• Bekijk profiel
Neerbuigend?
« Gepost op: november 20, 2008, 09:46:47 pm »

quote:

rkdiak schreef op 20 november 2008 om 20:17:
[...]

Geen idee. Maar het aangezien niets er van neerbuigend bedoeld was, is mij niet zo duidelijk over wat je precies valt.

Ik wilde alleen even toelichten dat ik het wat neerbuigend vond klinken naar Gaitema. Ik besef dat hij dat misschien helemaal niet vindt! Maar ik vond het ook niks om't dan maar niet uit te leggen wat ik bedoelde.

Hierbij dus mijn uitleg.

Je zei dat je het niet zo bedoeld. Dat geloof ik.

rkdiak

• Bekijk profiel
Neerbuigend?
« Reactie #1 Gepost op: november 20, 2008, 09:57:10 pm »
Ah, ok, ik heb het terug gelezen, en kan me voorstellen waarom het zo over kan komen. Het was inderdaad volstrekt niet zo bedoeld richting Gaitema, er zat wat frustratie in over het onbenul van een paar journalisaten van het ND, en het gevolg dat dat heeft: dat je weer moet uitleggen, uitleggen en nog eens uitleggen, aan mensen die denken dat journalisten van het ND vast wel weten waarover ze schrijven. Ik verwijt dat Gaitema dus absoluut niet, en wilde ook op geen enkele manier in zijn richting iets negatiefs uiten, maar mijn negatieve gevoel jegens de ND-journalisten werkte mee in de formulering.
So sue me!

Mellon

• Bekijk profiel
Neerbuigend?
« Reactie #2 Gepost op: november 20, 2008, 10:05:33 pm »
Duidelijk.

Nu moet je dit ook nog eens uitleggen. Het valt niet mee!

Lijkt me helder zo. Hoeft geen woord meer over gezegd. Behalve misschien van Gaitema.

Riemer Lap

• was: okidoki
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Neerbuigend?
« Reactie #3 Gepost op: november 21, 2008, 02:03:09 am »
Hier merk je wat media doen met gegevens: vertalen naar eigen wens. En als je de link leest dan zit niet rkdiak mis maar mist het ND de plank (weer) eens.
het is jammer dat rkdiak er op aangevallen wordt terwijl juist hij aangeeft dat het niet klopt en er een link bij levert.
Mail me maar als je wat wilt weten

Mellon

• Bekijk profiel
Neerbuigend?
« Reactie #4 Gepost op: november 21, 2008, 09:05:37 am »
Ik ben het met je eens dat de media de feiten graag een kleur mag geven. Heel felle kleuren. Zeg maar neonkleuren. En dat is ergerlijk en maakt discussies soms moeilijk.

Het was trouwens niet mijn bedoeling diak aan te vallen, maar aan te spreken, en dan niet op inhoud maar meer op vorm.
« Laatst bewerkt op: november 21, 2008, 10:04:15 am door Mellon »