Auteur Topic: Reageren lukt niet  (gelezen 982 keer)

Seonay

• Bekijk profiel
Reageren lukt niet
« Gepost op: december 11, 2008, 11:49:56 pm »
Ik wilde reageren op een nogal vreemde topic in 'christen zijn in het dagelijks leven'. Er is daar een topic geopend over homoseksualiteit met niet bepaald vriendelijke woorden. Wanneer ik probeer te reageren, wordt er gemeld dat de betreffende topic niet bestaat. Ondertussen zie ik het dus nog wel gewoon in de lijst met topics staan en kan ik het bericht bekijken.
Mijn vraag dus hoe dit kan en misschien kan ik gelijk om een slotje vragen? Ik hoop tenminste dat het geen serieuze topic is.

Pooh

• Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
Reageren lukt niet
« Reactie #1 Gepost op: december 11, 2008, 11:51:32 pm »
Soms ben je gewoon te snel. Als je 'm nu nog ziet, moet je even op f5 duwen.

elle

• Moderator
  • The way of the leaf
    • Bekijk profiel
Reageren lukt niet
« Reactie #2 Gepost op: december 11, 2008, 11:52:06 pm »
Wanneer je een slotje wilt of vindt dat iets niet kan, dan dien je een Topic Report aan te maken (handje bovenin een discussiedraad). Of evt idd een topic in Feedback openen.

In dit geval was je niet snel genoeg.
Ik ben overigens bang dat het wel serieus bedoeld was.
"Ask not what the Body can do for you. Ask what you can do for the Body."[/]

Seonay

• Bekijk profiel
Reageren lukt niet
« Reactie #3 Gepost op: december 12, 2008, 12:27:53 am »
Bedankt voor jullie snelle reacties. Ik heb geen idee wat er is, maar het forum doet een beetje vreemd bij mij. Ik kan jullie reacties nu ook pas lezen nadat ik weer helemaal op nieuw op de site ben gekomen.
Klopt het dat het topic al wel weggehaald is? Ik kan het niet meer zien in ieder geval. Bedankt. Al ben ik toch wel wat geschokt dat het serieuze opmerkingen waren.
Ach gelukkig moeten we het van God hebben en niet van de mensen :D. Goede nachtrust alvast.