Auteur Topic: Opnieuw sluiten topic  (gelezen 1068 keer)

rtfm08

• Bekijk profiel
Opnieuw sluiten topic
« Gepost op: januari 11, 2009, 04:48:29 pm »
@Pooh:opnieuw sluit je een topic obv een niet onderbouwde conclusie,namelijk als zou door het plaatsen van deze link meer bezoekers getrokken worden ?

opiniesite om meer discussie over christelijke politiek te k

Erg voorbarig,maar doe dit topic meteen maar op slot want ik bespaar me de moeite om hierover in discussie te gaan. ;)

Fotogravinnetje

• Moderator
  • Crimpen op den Yssel
    • Bekijk profiel
Opnieuw sluiten topic
« Reactie #1 Gepost op: januari 11, 2009, 06:10:20 pm »
ik miste ook alles wat in een goede openingspost hoort te staan, dus lijkt mij het slotje geheel terecht (waarom zet je anders het linkje met zo weinig verdere info neer als het niet bedoeld is als bezoekerstrekker?)
computerfout: een vreemde een in de byte

Riemer Lap

• was: okidoki
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Opnieuw sluiten topic
« Reactie #2 Gepost op: januari 11, 2009, 06:45:05 pm »

quote:

rtfm08 schreef op 11 januari 2009 om 16:48:
@Pooh:opnieuw sluit je een topic obv een niet onderbouwde conclusie,namelijk als zou door het plaatsen van deze link meer bezoekers getrokken worden ?

opiniesite om meer discussie

rtfm08, probeer bij het starten van een onderwerp gewoon ook aan te geven wat je bedoeling is in die draad.
Daar voorkom je al wat mee (zie ook de reactie van Fotogravinnetje)
Daarnaast had je ook even iets aan kunnen halen van Opunie of het als nieuwsbericht ergen kunnen neerzetten.

Op de genoemde website vind je na 1 klik al dit:
vrijdag 09 januari 2009 12:00 Opunie is een christelijke opiniesite over politiek en maatschappij. Een team van bloggers schrijft dagelijks vlijmscherpe bijdragen met een politiek sausje. Met elke week luchtige voorspellingen van het politiek klimaat, de nieuwste peilingen en aansprekende gastcolumns. Bezoekers kunnen zelf ook deelnemen aan de discussies.
Overigens is de link gewoon actief :)
« Laatst bewerkt op: januari 11, 2009, 06:46:34 pm door Riemer Lap »
Mail me maar als je wat wilt weten