Auteur Topic: As vrijdag: solidariteitsmanifestatie voor Israel  (gelezen 7189 keer)

grondig christelijk

• Wat was, Dat is, Zal zijn
    • Bekijk profiel
As vrijdag: solidariteitsmanifestatie voor Israel
« Reactie #50 Gepost op: januari 11, 2009, 03:51:58 pm »

quote:

ruben1989 schreef op 11 januari 2009 om 15:07:
[...]
Deze steun betekend automatisch dat de VN geen daadkracht kan tonen en dat Europese leiders het moeilijk vinden hun afkeur uit te spreken over de Israelische acties

Dat komt nog voorzeg ik je. De VS staat op instorten en zal zijn leidende positie in de wereld waarschijnlijk kwijt raken, nog even los van wat de heer Obama op de nog onbekende agenda heeft staan.
In amerika zitten veel welgestelde joden, die konden dan wel eens vertrekken richting israel.
Europa zal zijn zinnen laten hangen naar Rusland vanwege de energiebronnen. Rusland waar het antisemitisme al weer aardig op komt, maar hier voledig onbekend.
In dit land is er nog een pro-israel regering maar ik denk dat dit voorlopig voor het laatst zal zijn, na de volgende verkiezingen kon er wel eens een heel andere wind gaan waaien. Ook in europa zullen joden het moeilijker krijgen.
De europese leiders als barosso, sarkozy, en ook de heer ban ki moon zijn geen potentiele vrienden van israel.
De druk richting israel zal worden opgevoerd en ze komt steeds meer in het nauw...
« Laatst bewerkt op: januari 11, 2009, 03:53:22 pm door grondig christelijk »

ruben1989

• Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: januari 11, 2009, 04:54:25 pm »
Gelukkig staan er tegen over mannen als barosso en sarkozy mannen met visie zoals Geert Wilders en de politieke vriendjes die hij heeft gemaakt in Duitsland, Denemarken, Italiƫ en de Verenigde Staten, deze mensen maken dat ik zo fel reageer tegen Israel, omdat zij, ik mag het eigenlijk niet zeggen, de nieuwe nazi's zijn die het liefst de Islam in zijn geheel zien verdwijnen. Ik heb terzijde geen goed woord over voor de acties van Hamas maar dat is alleen in het Hamas topic ter sprake gekomen en daarom hier over het hoofd gezien, wat ik alleen probeer duidelijk te maken is dat de huidige acties van Israel er inderdaad voor gaat zorgen dat ze een gehate natie worden die ook op steeds minder sympathie van de palestijnse bevolking kan rekenen.
En nee ik heb geen zand in me ogen dus twee quotes onder elkaar drukken zegt ook niet zoveel.
en Harry Potter bestaat nog geen 2000 jaar dus de voorspellingen hebben nog niet genoeg tijd gekregen om waarheid te worden.

grondig christelijk

• Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: januari 11, 2009, 05:43:50 pm »

quote:

ruben1989 schreef op 11 januari 2009 om 16:54:
Gelukkig staan er tegen over mannen als barosso en sarkozy mannen met visie zoals Geert Wilders en de politieke vriendjes die hij heeft gemaakt in Duitsland, Denemarken, Italiƫ en de Verenigde Staten, deze mensen maken dat ik zo fel reageer tegen Israel, omdat zij, ik mag het eigenlijk niet zeggen, de nieuwe nazi's zijn die het liefst de Islam in zijn geheel zien verdwijnen. Ik heb terzijde geen goed woord over voor de acties van Hamas maar dat is alleen in het Hamas topic ter sprake gekomen en daarom hier over het hoofd gezien, wat ik alleen probeer duidelijk te maken is dat de huidige acties van Israel er inderdaad voor gaat zorgen dat ze een gehate natie worden die ook op steeds minder sympathie van de palestijnse bevolking kan rekenen.
En nee ik heb geen zand in me ogen dus twee quotes onder elkaar drukken zegt ook niet zoveel.
en Harry Potter bestaat nog geen 2000 jaar dus de voorspellingen hebben nog niet genoeg tijd gekregen om waarheid te worden.

Zeg Ruben. Zoek je naam eens op bijbel online op en lees het verhaal.....en staat 1989 voor je leeftijd?
De joden zijn al eeuwen in meer of mindere mate een vervolgd volk, wist je dat?
Je mening is in ieder geval duidelijk....
« Laatst bewerkt op: januari 11, 2009, 05:44:22 pm door grondig christelijk »

ruben1989

• Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: januari 11, 2009, 07:10:11 pm »

quote:

grondig christelijk schreef op 11 januari 2009 om 17:43:
[...]

De joden zijn al eeuwen in meer of mindere mate een vervolgd volk, wist je dat?

1-wist je dat? ik heb t misschien niet bij het rechte eind,volgens sommigen, maar ik ben niet onnozel
2-Dat het een vervolgd volk is is een kwalijke zaak, geen argument
3-en nee ik ben geen 1989 ik ben wel

grondig christelijk

• Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: januari 11, 2009, 09:18:41 pm »

quote:

ruben1989 schreef op 11 januari 2009 om 19:10:
[...]

1-wist je dat? ik heb t misschien niet bij het rechte eind,volgens sommigen, maar ik ben niet onnozel
2-Dat het een vervolgd volk is is een kwalijke zaak, geen argument
3-en nee ik ben geen 1989 ik ben wel
ik bedoeld geboortejaar sorry...en ik wil zeker niet beweren dat je onnozel, minder nozel of beperkt nozel bent. Maar een vraag mag toch gewoon beginnen met de woorden "wist je dat....?"