quote:
Het spijt me zeer, maar ik heb je net verteld dat ik Rkdiak niet ben en dat indien je dat wenst je contact op kan nemen met de crew om daar een bevestiging van te krijgen. Vanwaar houd je deze leugen dan in stand?
Indien je mijn reacties en die van Rkdiak zou observeren dan kun je niet anders dan concluderen dat het helemaal niet hetzelfde geschreven is en dat er een groot verschil in niveau is. Tevens zul je andere verschillen opmerken. Dat wij beiden het niet zo kunnen vinden met jou, ja ach, daar hebben wel meer mensen last van. Zijn die dan allemaal 1 en dezelfde persoon?
quote:
Reageer liever inhoudelijk en overtuig mij maar van mijn ongelijk en als je reactie hout snijdt, lukt je dat vast wel!

Zoals al gezegd ik wil best inhoudelijk reageren, maar dan moet ik wel het idee hebben dat het enigszins nut heeft. Ik hoef jou daarmee overigens niet te overtuigen, mijn doel is slechts getuigen. Maar dan moet de ander wel openstaan voor datgene wat ik te vertellen heb, dat wil niet zeggen dat je het moet overnemen, maar dat je het wel serieus moet bekijken.
Wellicht zal ik nog inhoudelijk een bericht in dit topic plaatsen, dat laat ik echter even afhangen van het verloop van het topic.