quote:
Het spijt me zeer om er dan nog een droge constatering tegen aan te moeten gooien. Het werkstuk wat je gelezen hebt bestaat dus voor een deel uit plagiaat.
Maar goed, je vragen mag je natuurlijk stellen end ie zijn inmiddels beantwoord door Rkdiak.
quote:
Ik heb geen behoefte aan verwijzingen naar een katholiek document en ik wil van katholieke broeders gewoon kunnen horen of dit wel of niet zo is en graag ook iets meer als eenregelige antwoorden omdat ik daar niet veel mee kan naar mijn gevoel.
De reactie van Rkdiak is gewoon inhoudelijk. Jij vroeg of het klopt, per punt is daar antwoord op gegeven. Kort en bondig. Wellicht ligt de manier van antwoorden aan de manier waarop de vraag geponeerd is. Je stelt een gesloten vraag (klopt het of niet) maar verwacht een open en lang antwoord.
quote:
Anders kunnen we wat bijvoorbeeld gereformeerde context betreft ook louter gaan verwijzen naar de belijdenisgeschriften. Ik vind oproepen om bepaalde stukken eerst maar eens te lezen bijzonder flauw.
Het is je goed recht dat te vinden. Ik vind dat met betrekking tot zulke gecompliceerd vraagstukken geen onredelijke opmerking.
quote:
En wat betreft de zoveelste kat naar de evangelische hoek, doe je best zou ik zeggen....
Ik hoef me best niet te doen. Ik doe slechts een droge constatering, en dat is het. Maar schijnbaar moet ik mijn constateringen (die een ieder had kunnen doen) maar voor mijzelf laten omdat ik er anders mensen mee kwets.
quote:
ik doe aan katten niet mee waar het betreft katholieken ik stel een legitieme vraag en dan ben ik ook nog evangelisch, ach het kan verkeren.
Ik vind het document (maar goed, jij hebt het dus uit een ander werkstuk) waar de vragen uitkomen niet legitiem.
En hier wil ik het bij laten.