Auteur Topic: Globetrotters gezocht  (gelezen 805 keer)

Nemo

• Bekijk profiel
Globetrotters gezocht
« Gepost op: juli 10, 2009, 06:49:03 pm »
Beste forumbezoekers,

Graag zou ik in contact willen komen met jonge christenen (20-30) die graag veel van de wereld willen zien, maar tot nu toe niet de kans hebben gehad om a) hun plannen uit te voeren of b) plannen te maken daarvoor.

Het kan zijn dat je er geen tijd voor hebt gehad tot nu toe. Dat je niemand kunt vinden om mee te gaan backpacken. Dat je niet weet waar je moet beginnen met regelen. Misschien heb je er geen geld voor.

Het lijkt mij het leukst om werkend te reizen. Dan hoef je van te voren geen vakken te vullen, maar je kun ter plekke in het buitenland een boerderij, een restaurant, iets filantropisch of iets anders zoeken waar ze hulp kunnen gebruiken en waar jij dus geld kunt verdienen om weer verder te reizen.

Dit is dus een ander principe dan mee met een groepsreis naar Portugal of een zelfbetaalde werkvakantie naar Afrika.
In principe is het veel vrijer en kun je gaan en staan waar je wilt (waar de groep dat wil). Het is zo flexibel als je zelf wilt.

Met een groep sta je sterker dan alleen (of met z'n tweeën). Met een groep is het ook leuker dan alleen. Met een groep kom je misschien ook verder dan alleen.

Daarom informeer ik op deze website naar jonge christenen die dit als muziek in de oren klinkt en meteen wel zouden willen beginnen met pakken.

Besef wel dat een reisgroep niet bestaat uit eenlingen, maar uit teamgenoten.
Besef ook dat er waarschijnlijk van te voren het een en ander geregeld moet worden.
Besef ook dat je redelijk vrij moet zijn op het moment om mee te kunnen (geen werk, studie, relatie, bijvoorbeeld), (maar dit ligt helemaal aan jezelf).

Als je geïnteresseerd bent, zou ik graag een reactie ontvangen.