Auteur Topic: Gemeenteraadsverkiezingen 2010  (gelezen 1652 keer)

Thorgrem

• Bekijk profiel
Gemeenteraadsverkiezingen 2010
« Gepost op: augustus 25, 2009, 04:43:32 pm »
Zoals jullie wellicht weten komen de gemeenteraadsverkiezingen er volgend jaar weer aan. De politieke partijen laten nu al weer van zich horen door zo nu en dan opmerkelijke standpunten in te nemen.

Hier kunnen we praten over de verkiezingen, opmerkelijke krantenartikelen delen en algemeen over de regionale politiek praten.

Een artikel waar ik via Geenstijl op terechtkwam; http://www.parool.nl/paro...es-in-uitgaansleven.dhtml

Hier zakt mij de broek van af. :)

AndreasJ

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: augustus 25, 2009, 05:31:26 pm »
Groenlinks vind ik sowieso raar, het enige wat is blijven plakken van de Europese Verkiezingen folders is dat de lijsttrekker hield van Oosters koken, vegetarisch uiteraard.
'Iemands philosophie is dikwerf niet anders dan de geschiedenis van zijn hart' H. Bavinck

dingo

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: augustus 25, 2009, 05:44:15 pm »
Hier van zakt mijn kin ook tot op mijn schoenen! Heeft er één een beetje teveel gesnoven/gespoten/geslikt en toen het verkiezingsprogramma geschreven volgens mij.

Riemer Lap

• was: okidoki
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: augustus 25, 2009, 11:02:52 pm »
Lees dan gewoon het hele verhaal en ontdek dat je broek echt afzakt :)
programma GL
Mail me maar als je wat wilt weten

Doarsie

• Wijze uit 't oosten
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: augustus 26, 2009, 12:00:15 am »

quote:

Hier zakt mij de broek van af. :)
« Laatst bewerkt op: augustus 26, 2009, 12:00:30 am door Doarsie »

Riemer Lap

• was: okidoki
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: augustus 26, 2009, 12:29:58 am »
O ja, en ik stem in de regel niet.
En als ik al stem dan zal het SP of CU worden maar die plannen zijn nog niet openbaar :)
Mail me maar als je wat wilt weten

Thorgrem

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: augustus 26, 2009, 08:27:37 am »

quote:

okidoki schreef op 25 augustus 2009 om 23:02:
Lees dan gewoon het hele verhaal en ontdek dat je broek echt afzakt :)
programma GL

Het is dat ik een riem om heb..... Ik kan de woorden groen en duurzaam even niet meer horen of zien.

Overigens een beleid wat compleet wereldvreemd is. Net zo onrealistisch als dat van een bepaalde rechtse politicus. Groenlinks doet hier in de stad overigens de laatste tijd ook ontzettend haar best om zich te profileren nadat verschillende projectjes/projecten mislukt zijn. Tot grote ergernis van de bevolking die denkt dat er wel grotere problemen zijn om aan te werken dan het welzijn van circusdieren binnen de gemeentegrenzen. Kortom, ik heb goede hoop op een verkiezingsnederlaag voor Groenlinks.

Overigens bakken de politieke partijen er hier allemaal niets van, en dat al vele jaren.