Auteur Topic: Waar is iedereen?  (gelezen 10751 keer)

visit

• Bekijk profiel
Waar is iedereen?
« Reactie #50 Gepost op: november 26, 2009, 09:12:08 pm »

quote:

smooky schreef op 26 november 2009 om 19:02:
Dit is een chatforum.

Dus gelieve geen serieuze reacties plaatsen. }:|
Wat vind de topic-starter?

smooky

• was ik weer
    • Bekijk profiel
Waar is iedereen?
« Reactie #51 Gepost op: november 26, 2009, 09:13:50 pm »

quote:

visit schreef op 26 november 2009 om 21:12:
[...]

Wat vind de topic-starter?
ook
was ik weer

vrolijke

• bekennende pantheïst
    • Bekijk profiel
Waar is iedereen?
« Reactie #52 Gepost op: november 26, 2009, 10:11:25 pm »

quote:

St. Ignatius schreef op 26 november 2009 om 02:39:
[...]

Vrolijke had inderdaad een goed punt, maar socrates' reactie was evengoed relevant. Vrolijke had zijn reactie kunnen inkleden als discussiepunt en er argumentatie bij kunnen geven. Nu was het een losse kreet, die weliswaar hout sneed maar waar niemand echt op kan reageren.

Overigens mis ik wel een aantal mensen die spraakmakende en goed doordachte topics/posts maakten. Uit katholieke hoek, rkdiak en laodicea. Uit grefo hoek, Nunc en roodkapje en nog een aantal waar de naam me niet van te binnen schiet. Hopelijk komen zij ooit weer terug of weet dit forum weer meer nieuwe gebruikers te trekken. (Er is overigens niks mis met de mensen die nu wel aanwezig zijn hoor!)  :+
Zeer relevant hoor:

quote:

socrates schreef op 23 november 2009 om 18:42:
[...]

Ik bepaal niet zo zeer wat zinnig is, maar sommige dingen zijn -in mijn oprecht bescheiden mening- wel als zo danig aan te duiden. En als iemand maar gaat lopen roepen dat iets wazig is, om het roepen zelf -die indruk wek je met je opmerking, vergeef me als ik er naast zit- dan lijkt mij dat niet zinnig.
Nuttig kritisch zie ik als opbouwend. Als ik thuis een muurtje metsel en Kelly komt langsgewandeld en begint te roepen dat het er niet uit ziet, denk ik bij me zelf: och, spaar je adem. Komt er echter een metselaar langs en die heeft kritiek + aanwijzingen, ben ik alleen maar heel dom als ik niet luister. Dat is nuttig kritisch in mijn ogen. Bij deze.

Das zoveel gezegd als: wij hebben de waarheid. Wij weten het. Jij mag wel een beetje kritiek brengen. Maar dat weerleggen wij in eentweedrie, en de wereld is weer in orde, want van "metsen" heb jij geen flouw benul.

En wat zullen "die anderen allemaal" hier komen doen? Het zijn allemaal geen "metselaars".

Skynolimit

• Simple: the sky has no limit
    • Bekijk profiel
Waar is iedereen?
« Reactie #53 Gepost op: november 27, 2009, 12:38:43 am »
* Skynolimit is al jaren niet meer actief hier, hooguit lezend.
Gehalte aan kennis is te laag om aan mee te doen, sfeer is minimaal te noemen en elke zoektocht naar eenheid leidt tot een ruzie tussen katholieken en protestanten.
Zo niet dan is er wel ruzie tussen evangelischen en de anderen.
De basis (Christus en die gekruisigd doch opgestaan) is hier niet zozeer te vinden.
* Skynolimit is daarom nergens en toch weer ergens.
Voldoende redenen om energie in de gemeente en haar leden te steken en geen energie te steken in fora als deze. Zouden meer mensen moeten doen: REAL LIFE in de gemeente staan, er is wel behoefte aan namelijk!

Pinkeltje

• Bekijk profiel
Waar is iedereen?
« Reactie #54 Gepost op: november 27, 2009, 12:54:34 pm »

quote:

Skynolimit schreef op 27 november 2009 om 00:38:
Voldoende redenen om energie in de gemeente en haar leden te steken en geen energie te steken in fora als deze. Zouden meer mensen moeten doen: REAL LIFE in de gemeente staan, er is wel behoefte aan namelijk!

Het een hoeft het andere niet uit te sluiten natuurlijk :) Bovendien zijn er verschillende doelstellingen. Op een forum als dit kun je dingen vragen en zeggen die je beter niet in je gemeente kunt uiten. Ik aarzel tenminste om dat te doen omdat ik mijn gemeenteleden niet in verwarring wil brengen of omdat ik denk dat bepaalde vragen in een anonieme situatie makkelijker te stellen zijn omdat je niet bang hoeft te zijn dat mensen je persoonlijk raar aankijken.

@smooky sorry, weer een serieuze post :/
40 jaar GSV, da's pas echte trouw

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
Waar is iedereen?
« Reactie #55 Gepost op: november 28, 2009, 06:04:27 pm »
Present :w
The Lord gave and the Lord has taken away; may the name of the Lord be praised

Doarsie

• Wijze uit 't oosten
    • Bekijk profiel
Waar is iedereen?
« Reactie #56 Gepost op: november 29, 2009, 12:12:39 am »
Gezellig! :w
« Laatst bewerkt op: november 29, 2009, 12:12:49 am door Doarsie »

elle

• Moderator
  • The way of the leaf
    • Bekijk profiel
Waar is iedereen?
« Reactie #57 Gepost op: november 29, 2009, 03:37:18 pm »
[/mbr]schopje -> GC[/]
"Ask not what the Body can do for you. Ask what you can do for the Body."[/]

Keimpe

• Hart voor je omgeving!
    • Bekijk profiel
Waar is iedereen?
« Reactie #58 Gepost op: november 29, 2009, 07:45:25 pm »
Hallo! ik ben er ook weer es  :w

is het irc-kanaal ook nog bevolkt of..  :)
Beter het anker kwijt dan het schip

Fotogravinnetje

• Moderator
  • Crimpen op den Yssel
    • Bekijk profiel
Waar is iedereen?
« Reactie #59 Gepost op: november 29, 2009, 08:15:30 pm »
Gisteren en vandaag was het erg rustig in het irc-kanaal, maar het is nog steeds behoorlijk bevolkt
computerfout: een vreemde een in de byte

visit

• Bekijk profiel
Waar is iedereen?
« Reactie #60 Gepost op: november 30, 2009, 08:34:07 pm »
@fotogravinnetje: Is de conclusie juist dat de discussie of chat zich meer verplaatst heeft naar IRC-kanaal?

Fotogravinnetje

• Moderator
  • Crimpen op den Yssel
    • Bekijk profiel
Waar is iedereen?
« Reactie #61 Gepost op: november 30, 2009, 08:38:55 pm »
Nee. IRC-kanaal leeft al heel veel jaren. En nog steeds is iedereen daar ook welkom
Wees alleen wel voorbereid op het feit dat veel aanwezigen daar zitten te idlen. Ofwel, ze zijn wel online maar zeggen niets, hetzij omdat ze gewoon niets te melden hebben, ofwel omdat ze niet eens achter hun computer zitten. Denk dus niet dat er altijd meteen gereageerd wordt als je eens langs komt
« Laatst bewerkt op: november 30, 2009, 08:40:38 pm door Fotogravinnetje »
computerfout: een vreemde een in de byte

Promtus

• Bekijk profiel
Waar is iedereen?
« Reactie #62 Gepost op: december 30, 2009, 01:26:52 am »
Ik las altijd mee, maar het is nu alleen herrie trappen tussen GKV en RKK. Als je dat interesseert is dat natuurlijk leuk, maar ik vermoed dat er nogal wat users zijn die dat gewoon niet meer trokken en dus weg zijn gegaan.