Auteur Topic: Oproep EvaTV  (gelezen 1039 keer)

Evaredacteur

• Bekijk profiel
Oproep EvaTV
« Gepost op: februari 18, 2010, 10:33:48 am »
Beste Forummer,

De EO start dit voorjaar met een nieuw televisieprogramma: EVA.
EVA is een afwisselend en informatief TV-magazine voor en door vrouwen gepresenteerd door Marion Lutke.

Een vast onderdeel is het item ‘Eva’s Aanpak’. In deze rubriek wordt aandacht besteed aan een bepaald conflict of dilemma op het gebied van opvoeding, relaties en geloof (tussen moeder en kinderen, zussen, vriendinnen, partners, ouders, etc.). Het is niet de bedoeling om zaken op scherp te zetten, conflicten op te lossen of mensen proberen te overtuigen van hun gelijk. Wel om bepaalde dilemma’s openlijk bespreekbaar te maken.
Een paar voorbeelden: ‘mijn zoon/dochter gaat ieder weekend naar houseparty’s, ik maak me hier grote zorgen over’, ‘mijn moeder bemoeit zich voortdurend met de opvoeding van haar kleinkind, ik word hier doodmoe van’, ‘onze christelijke normen en waarden worden volledig genegeerd door ons kind, want hij vloekt/kijkt naar foute tv-programma’s, ‘mijn man wil altijd maar sparen terwijl ik ook weleens wat leuks wil doen van ons geld’...

Marion Lutke probeert beiden een stap(je) dichter bij elkaar te brengen. Coach Fina van de Pol (bekend van televisieprogramma Schatjes) geeft vervolgens wat tips en handvatten mee over hoe ze hier het beste mee om kunnen gaan.

Graag komen we hiervoor op korte termijn in contact met vrouwen die zich aangesproken voelen of die iemand anders hierin herkennen. De eerste opnames vinden al plaats in maart en april, er zit dus enige haast achter dit verzoek. Ik hoor graag van u per mail of telefoon.
Veel dank alvast voor de moeite!

Maartje Nitrauw / Dienke Vos
Redactie

Eye2Eye Media
035 - 646 01 14
maartje@eye2eyemedia.nl / dienke@eye2eyemedia.nl