Auteur Topic: IMPACT congres 2010  (gelezen 1014 keer)

Gekedamhuis

• Bekijk profiel
IMPACT congres 2010
« Gepost op: maart 20, 2010, 04:46:46 pm »
Waarvoor zet jij je met ziel en zaligheid in? Doe je dat omdat dit van je verwacht wordt of omdat je dat echt zelf wilt? En wat valt er uiteindelijk mee te winnen? Hoe houd je je als authentiek christen in de wereld staande? Vind je de juiste balans tussen je geloofsleven en wereldse zaken? En wat als die botsen?

Van 7 tot en met 9 mei organiseert het IMPACT Netwerk voor, net werkende (en netwerkende) christelijke young professionals een congres over Ziel en zaligheid. Omdat er wat te winnen valt. Bovenstaande en andere vragen zullen tijdens dit congres zeker aan de orde komen.

Nog niet overtuigd dat je hier bij moet zijn? Ga dan naar www.impactnetwerk.nl/congres voor meer informatie.
Geef je op, met vrienden of individueel. En als je vóór 1 april boekt, profiteer je ook nog eens van onze vroegboekkorting.

We zien je graag op 7 mei bij de Kroeze Danne in Twente!
De congrescommissie IMPACT Netwerk 2010

http://www.impactnetwerk.nl/images/stories/impact_2010_poster.jpg

Mhorst

• Bekijk profiel
IMPACT congres 2010
« Reactie #1 Gepost op: maart 22, 2010, 10:19:49 am »
Afgelopen zondag hoorde ik een preek van Prof. de Ruiter over De Omgekeerde Wereld nav Mattheüs 16:25-26. Dat inspireerde mij enorm om me op te geven voor dit congres. Het ging over hoe er spanning bestaat tussen Gods Koninkrijk en de wereld. De eersten zullen de laatsten zijn, en wat je wilt behouden zul je juist verliezen. Ik hoop dat het congres me hiermee verder zal helpen. Hoe zorg ik dat ik de juiste balans vind tussen de wereld en Gods rijk.