In deze draad ben ik vooral op zoek naar 'legal advice' en sinds de discussie rond de CD van het WTG zich ontaardde in een 'legal debate' leek me dat er mensen zijn die ook mij van advies kunnen voorzien. Het gaat mij in deze dus niet om het gebruik van pinãta, voordat we weer een WTG discussie krijgen

....
Waar gaat het me wel om. Ik organiseer weer - namens mijn middelbare school waar ik les geef- een actiedag voor ZOA vluchtelingenzorg. Voor die dag willen we een wereldrecord vestigen voor het World Guinnesbook of Records. Ik heb een bevestiging gekregen dat we een poging mogen wagen, maar......
Er is één voorwaarde waaraan ik moeilijk kan voldoen. Er staat over de aard van de pinãtas dat: It must be commercially available.
Ik wil de leerlingen pinãtas laten maken, sterker nog, daar zijn ze al mee begonnen. Als ik pinãtas moet kopen, ben ik 10.000 euro kwijt, min of meer. Daar heb ik uiteraard geen zin in.
Stel, hypothetisch, dat ik een webwinkel begin en daar vrolijke, handgemaakte pinãtas aanbied. Zou dat in jullie ogen voldoen aan het criterium commercieel beschikbaar?
Wie helpt mij?