wat is de bedoeling van deze topic???
Om maar aan te nemen dat je reacties wilt op de foto's (?), begin ik maar alvast met
Anouk. Ik vind haar een goeie zangeres, en vond haar oude album nog het mooist. Together Alone. Lekker soft, bleusy, Mood Indigo vooral, Fluid Conduction, Together Alone, eigenlijk de meeste nummers wel.
Daarna is ze ik denk wat commercïeler geworden ofzo want haar muziek veranderde nogal. Ik denk dat ze ook veel om haar imago gaf want me niet echt boeide. Grote bek, Haags Meissie. Overal schijt aan willen hebben, maar uiteindelijk toch een kindje.. Haar als persoon trok me in ieder geval níet zo super aan.
Wie zag ik nog.. Ow ja
Cardigans!! Geweldige zangeres als ik het mag zeggen. Mooie vrouw met inhoud denk ik. Als ik het goed heb is dat Nina Persson van A Camp en Catatonia. (de laatste band vind ik te gek om te horen) Ze is Zweeds wat wel aan haar te zien is denk ik. Haar teksten zijn volgens mij alleen niet bepaald diep ofzo. Beetje oppervlakkig. Ze trekt nogal britpopfans aan denk ik.. Ik vind het ook een David Bowie sfeer hebben (of ligt dát aan mij?)
Was dit je bedoeling??

Ow ja
Moby vind ik te gek. Ik heb weleens nummers van hem gehoord met snoeiende gitaren etc. Maar kwam er toch achter dat zijn echte dancemuziek me het meeste trekt. Run vond ik een mooi nr. Voor de rest ken ik het niet echt
Counting Crows vind ik een leuke band. (zie other topic)