Auteur Topic: Vakantie organisaties  (gelezen 1201 keer)

F.F.F.

• Bekijk profiel
Vakantie organisaties
« Gepost op: mei 31, 2003, 04:18:12 pm »
Hai,
Iedereen gaat binnenkort op vakantie, tenminste dat denk ik. Gaan veel forumleden met bepaalde reisorganisaties mee, en met welke gaan juliie mee? Hoe bevalt die reisorganisatie dan? Waar ga je heen? enz.

Ik ga dit jaat alweer voor de vijfde achtereenvolgende keer mee met Amarant en het bevalt me heel goed. Dit jaar ga ik naar Marokko, het is trek/wandelvakantie, tenminste als er geen negatief reisadvies komt.

angel

• Bekijk profiel
Vakantie organisaties
« Reactie #1 Gepost op: mei 31, 2003, 07:25:44 pm »
Ik ben afgelopen weken ook wel even zoekende geweest. Alleen op vakantie lijkt me nogal saai namelijk, en de meeste van mijn vriendjes en vriendinnetjes hebben aanhang, dus die hebben al een vakantiedate. Maar eerlijk gezegd vind ik die reisorganisaties wel schreeuwend duur (als in varierend van 'niet te betalen - heb ik dat er voor over). Dus ik denk dat het niks gaat worden dit jaar. Dan maar weekje op huis van mijn ouders passen. Das ook best relaxed en met een tuin  :)

j@f@

• Bekijk profiel
Vakantie organisaties
« Reactie #2 Gepost op: juni 01, 2003, 08:33:19 am »

quote:

op 31 May 2003 16:18:12 schreef F.F.F.:
Hai,
Iedereen gaat binnenkort op vakantie, tenminste dat denk ik. Gaan veel forumleden met bepaalde reisorganisaties mee, en met welke gaan juliie mee? Hoe bevalt die reisorganisatie dan? Waar ga je heen? enz.

Ik ga dit jaat alweer voor de vijfde achtereenvolgende keer mee met Amarant en het bevalt me heel goed. Dit jaar ga ik naar Marokko, het is trek/wandelvakantie, tenminste als er geen negatief reisadvies komt.

Ja..........binnenkort op vakantie.................moet nog boeken...........ben laatste 2 jaar met Arke geweest.............alles prima geregeld. Daarvoor 2 keer OAD, heb toen iets probleempjes gehad.

Dus ik denk dat het dit jaar weer Arke wordt

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
Vakantie organisaties
« Reactie #3 Gepost op: juni 01, 2003, 10:57:49 am »
Reisorganisaties zal ik niet snel doen. Ik vind ze gewoon veel en veel te duur.
Maar misschien dat ik met de wintersport toch wel moet, tenminste wel als ik niemand zo gek kan krijgen om mee te gaan.

Van de zomer gewoon lekker dagjes en weekenden naar vrienden en bekenden en nog een keer met mijn ouders naar zo'n waddeneiland :)

Maar als ik met een reisorganisatie zou gaan, dan wel een goedkope ;)
Pinkeltjefan

Zacharov

• Bekijk profiel
Vakantie organisaties
« Reactie #4 Gepost op: juni 01, 2003, 12:46:30 pm »
Citaat
op 31 May 2003 19:25:44 schreef angel:
Alleen op vakantie lijkt me nogal saai namelijk.quote]

Hoeft niet. Ik ken genoeg mensen die alleen op vakantie gaan en die bevalt het op zich prima.
Ik blijf trouwens liever gewoon thuis, kan ik ook nog zinnige dingen doen.

j@f@

• Bekijk profiel
Vakantie organisaties
« Reactie #5 Gepost op: juni 01, 2003, 12:48:59 pm »
Citaat
op 01 Jun 2003 12:46:30 schreef Zacharov:

quote:

Alleen op vakantie lijkt me nogal saai namelijk.quote]

Hoeft niet. Ik ken genoeg mensen die alleen op vakantie gaan en die bevalt het op zich prima.
Ik blijf trouwens liever gewoon thuis, kan ik ook nog zinnige dingen doen.
Dus op vakantie zinnige dingen doen is niet aan de orde?

Zacharov

• Bekijk profiel
Vakantie organisaties
« Reactie #6 Gepost op: juni 01, 2003, 12:56:03 pm »

quote:

op 01 Jun 2003 12:48:59 schreef jfwolf:
[...]

Dus op vakantie zinnige dingen doen is niet aan de orde?
Jawel, maar soms is er een noodzaak. Huis verven en een beetje opleuken en verbouwen en daar is de vakantie uitermate geschikt voor.

j@f@

• Bekijk profiel
Vakantie organisaties
« Reactie #7 Gepost op: juni 01, 2003, 05:17:13 pm »

quote:

op 01 Jun 2003 12:56:03 schreef Zacharov:
[...]

Jawel, maar soms is er een noodzaak. Huis verven en een beetje opleuken en verbouwen en daar is de vakantie uitermate geschikt voor.
Inderdaad........daar heb je gelijk aan........ Maar het is NIET mijn ideale manier van vakantie vieren

j@f@

• Bekijk profiel
Vakantie organisaties
« Reactie #8 Gepost op: juni 01, 2003, 05:17:51 pm »

quote:

op 01 Jun 2003 17:17:13 schreef jfwolf:
[...]

Inderdaad........daar heb je gelijk aan........ Maar het is NIET mijn ideale manier van vakantie Jawel, maar soms is er een noodzaak. Huis verven en een beetje opleuken en verbouwen en daar is de vakantie uitermate geschikt voor.
Inderdaad........daar heb je gelijk aan........ Maar het is NIET mijn ideale manier van vakantie vierenvieren[/quote]

F.F.F.

• Bekijk profiel
Vakantie organisaties
« Reactie #9 Gepost op: juni 02, 2003, 02:14:40 pm »

quote:

Ik ben afgelopen weken ook wel even zoekende geweest. Alleen op vakantie lijkt me nogal saai namelijk, en de meeste van mijn vriendjes en vriendinnetjes hebben aanhang, dus die hebben al een vakantiedate. Maar eerlijk gezegd vind ik die reisorganisaties wel schreeuwend duur (als in varierend van 'niet te betalen - heb ik dat er voor over). Dus ik denk dat het niks gaat worden dit jaar. Dan maar weekje op huis van mijn ouders passen. Das ook best relaxed en met een tuin  :)
Ik ben de afgelopen keren steeds alleen gegaan en komende vakantie ga ik weer alleen. Mijn ervaring is dat er bij Amarant meer mensen alleen zijn, dan stelletjes in een groep. Ik heb er hele goede ervaringen mee.

angel

• Bekijk profiel
Vakantie organisaties
« Reactie #10 Gepost op: juni 02, 2003, 03:36:37 pm »
Net even gekeken, maar amarant is écht duur!

elle

• Moderator
  • The way of the leaf
    • Bekijk profiel
Vakantie organisaties
« Reactie #11 Gepost op: juni 02, 2003, 03:57:29 pm »
Ja, en om als miep in je up te gaan liften is ook niet alles...

Georganiseerde vakantiereizen? Als ik 222 jaar ben, misschien... Ik lift liever, of, als ik rijker ben, wil ik met auto/motor op vakantie. Lijkt me fijn, ongebondener.
Schrikbeeld: met het vliegtuig naar benidorm, mallorca, corsica ofzo. Of een cruise op de middelandse zee... Eeeeks. Zelfs niet als huwelijksreis!
"Ask not what the Body can do for you. Ask what you can do for the Body."[/]

lonneke

• Bekijk profiel
Vakantie organisaties
« Reactie #12 Gepost op: juni 02, 2003, 06:32:05 pm »
Een vakantieorganisatie voor mensen die het niet kunnen betalen door bv een uitkering of minimum inkomen, kun je terecht bij ZO'N VAKANTIES, p/a Burg. Vos de Waelstraat 2, 8011AT, Zwolle 038-4201629

Je kunt je hier in laten schrijven (ook als je een vakantieverblijf wilt aanbieden) en dan kunnen mensen gratis op vakantie.

Wordt aanbevolen door de GKV kerken.

Riemer Lap (inactief)

• Het goede is meer dan het vele
    • Bekijk profiel
Vakantie organisaties
« Reactie #13 Gepost op: juni 03, 2003, 10:35:35 pm »
aanbod: Zoekt nog huisoppas
Ik doe niet meer mee.

Pieter C

• Bekijk profiel
Vakantie organisaties
« Reactie #14 Gepost op: juni 03, 2003, 10:53:28 pm »

quote:

op 01 Jun 2003 12:56:03 schreef Zacharov:
[...]
HUH? Wat ben je van plan JT?