Het is al een tijdje geleden dat ik iets heb geschreven, opzich moet ik eerlijk zijn ten alle tijden is mij altijd geleerd. Laat ik dit dan ook maar eens even gaan doen dan in dit stukje. Ik heb weinig tijd gehad (ondanks dat ik nu vakantie nog heb) maar de zin ontbrak ook even om iets te typen.
Dit stuk is niet te volgen...Heel de maand december is niet besteed aan deze weblog, geen echte reden voor. December is de maand van de familiefeesten, iets waar ik niet zoveel zin in heb altijd. De familie (ons gezin) is fantastisch. Ik heb er gisteren nog veel over gesproken met mijn broer uit Leiden. De familie bestaat voor mij uit mijn eigen gezin en 1 tante en haar gezin, de rest kan me echt gestolen worden. Heel de familie, op ons gezin na, is niet Christelijk maar dat is niet de reden dat ze me niks kunnen schelen. De echte reden ga ik dan ook niet hier zetten. Wie a zegt moet b zeggen, maar niet overal moet je over uitwijden.
Waar ik wel over uit wil wijden dat is het liefdesleven, dat is er niet.

Zo word het wel een hele korte blog na zo'n lange tijd. Ik kan natuurlijk vertellen wat ik per dag gedaan heb de afgelopen maand december maar dat is zoveel, dat zou wat lang en niet intressant kunnen worden. Een mens doet zoveel in zijn leven waarvan je je kan afvragen of het allemaal wel intressant is. Ok, het 1 is voor de ander intressant en voor de ander weer niet.
Oud en nieuwOud en nieuw heb ik gevierd in Maastricht dit jaar. In Maastricht woont een aantal vrienden van mij en we gingen daar dus naar toe. Ik zou eerst met Tave meereizen maar ik ben een dag eerder (donderdag voor oud en nieuw) al naar Maastricht gereist. Opzich heel leuk om iedereen weer eens te zien, Maastricht ligt nu niet echt naast de deur. Om even identificatie te geven van hoever het wel niet is: Rotterdam centraal - Maastricht heeft een reistijd van 2.31 minuten, Waarbij je moet overstappen op Eindhoven. Sommige mensen doen er overigens langer over maar dan moet je een bommelding hebben op Breda en iemand die voor de trein springt bij het plaatsje Best, dit ligt bij Eindhoven.
De aankomst in Maastricht was apart. Niet dat er iets fout ging maar ik was er vroeger al 2 keer geweest (heel lang geleden) maar ik was even vergeten hoe men daar praat. Nu ben ik niet helemaal vreemd van mensen die geen goed Nederlands kunnen maar dat Maastrichts (of hoe het dan ook heet) is gruwelijk! Ik zag zelfs in de plaatstelijke TPG post een 'Mestreechse' Van Dale liggen. Ik heb er een traantje om gelaten... wat triest.

Oud en nieuw was heel cool, 1 van de leukste die ik ooit heb meegemaakt naar mijn weten, 1 om niet te vergeten.