Auteur Topic: Feedback op het forum (Algemeen)  (gelezen 4052 keer)

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
Feedback op het forum (Algemeen)
« Gepost op: december 23, 2002, 10:41:54 am »
De GKV zijn heel geil op het onderwerp gemeentebouw en zo, waar moet je over dat onderwerp posten?
Er zijn heel veel sub-groepen, misschien wat makkelijker om wat bredere groepen te maken met wat minder sub-groepen. Weet nu de weg al niet meer na 3 berichten =(
Ik heb een beugel en een buikje
Liefde is vreemd
Het is geen toeval de voorzienigheid.

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: december 23, 2002, 11:18:49 am »
De topic titel die je nu zelf kiest is ook niet al te duidelijk ;)

Maar ik denk dat gemeenteopbouw het beste onder pastoraat past. En dan ligt het maar aan de insteek van je stelling dan wel vraag onder welke van de drie u hem wilt plaatsen. Persoonlijk vind ik de indeling die er nu is ook niet echt heel erg praktisch.

Pastoraat, Preken en Liturgie zou volgens mij een hoofdgroep moeten zijn en daar kan dan gemeenteopbouw ook onder.
Het forum is nu op dat op zicht behoorlijk versnipperd. Waar door het inderdaad moeilijk is om het juiste subforum te kiezen.

Jongeren en Cultuur en Media vind ik wel (redelijk) goed ingedeeld. Als mis ik in die laatste cattegorie wel het subforum Actualiteit.
En bij Jongeren zit er wel een overlap bij Verkering en zo, Leefstijl en Young people.
Pinkeltjefan

Redactie GKV Forum

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: december 23, 2002, 07:39:45 pm »
We waarderen de inbreng van ieder die dit forum een succes wil maken. Heb je inhoudelijke opmerkingen meldt ze hier, dan kijken we wat we direct op kunnen pakken. Heb je technische opmerkingen meldt dat dan vooral op het andere 'topic'.

Maar bovenal hopen we natuurlijk dat een ieder van jullie en nog vele anderen enthousiast meedoen aan de andere  topics.
Met vriendelijke groet,

webdredactie gkv forum

Marnix

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: december 26, 2002, 12:34:07 pm »
Ik ben maar met 1 ding op het forum niet blij.... er wordt nog zo weinig gepost!

Hoe kun je het forum wat meer bekendheid geven?
In nothing is the power of the dark lord more clearly shown than in the estrangement that devides all those who still oppose him - Tolkien

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: december 26, 2002, 04:23:14 pm »
Denk ook niet dat er veel mensen online zijn de laatste dagen.
Ik heb een beugel en een buikje
Liefde is vreemd
Het is geen toeval de voorzienigheid.

Jan W

• Moderator Muziek
  • mail to: redactie@forum.gkv.nl
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: december 26, 2002, 06:17:17 pm »
Ik ben ook nog eens langs andere fora 'gesurft' maar daar wordt ook niet veel gepost. Op de site van www.nps.nl/isabelle was ik een discussie over de zin of onzin van geloven gestart. Maar de laatste reactie daar was er ook een van 23 december. Maar goed het zal wel weer drukker worden in het nieuwe jaar. De redactie van dit forum zal er in ieder geval alles aan doen om het forum onder de aandacht van mensen te brengen en hun te vragen te reageren.
Met vriendelijke groeten,

Jan Wietsma, Zwolle

Marnix

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: december 28, 2002, 07:16:16 pm »
Nog iets: Ik weet dat we in een kijk-cultuur leven maar er is wel een forum voor films en niet voor boeken.... kan er een forum komen waar ook boeken kunnen worden besproken? Eventueel kan dat ook samen met het Film-forum, dan hoef je gewoon even de naam te veranderen in Films & Boeken
In nothing is the power of the dark lord more clearly shown than in the estrangement that devides all those who still oppose him - Tolkien

Auke

• ergo...
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: december 30, 2002, 08:23:18 pm »
Ik mis bij media de breedte. Het gaat alleen over gospel en popmuziek, waar kunnen we praten over de rest van de muziek?
| Ps. 8:5,6 |

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: december 30, 2002, 08:28:27 pm »

quote:

op 30 Dec 2002 20:23:18 schreef Auke:
Ik mis bij media de breedte. Het gaat alleen over gospel en popmuziek, waar kunnen we praten over de rest van de muziek?
Overige artiesten (Ja ik weet het, deze url word erreg lelijk geparst. Maar ik hoop op een uitbreiding van de url code... ;))

quote:

op 30 Dec 2002 22:21:01 schreef eindredactie gkv forum:
Hallo Ram H en Auke,

Wat betreft de link van Ram H ik heb hem even aangepast. Er stond een haak verkeerd. De URL verwijzing is nu dus wel goed. Wat wel bijzonder blijft is dat er een spatie in de URL voorkomt (dat overigens geen linkproblemen oplevert) alleen visueel staat het niet zo mooi.

Ik had die link er nu juist expres zo instaan omdat ik in een eerdere reactie gevraagd had om een uitbreiding van de URL code, zodat je ook mooie teksten onder je linkjes kan zetten, zoals een echte hyperlink hoort te zijn. Als het wel goed geparsed zou worden zou er staan: Overige artiesten met daarbij de mogelijkheid om er op te klikken en naar het betreffende forum te gaan.

O ja, mijn naam is ramH... zonder de hoofdletter aan het begin. :)
« Laatst bewerkt op: december 30, 2002, 11:56:54 pm door Harm »
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Redactie GKV Forum

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: december 30, 2002, 10:21:01 pm »
Hallo Ram H en Auke,

Om te beginnen is er nu een subfora "klassiek enzo" gemaakt. Daarnaast kunnen reacties op boeken op het subfora "gedrukte media" geplaatst worden.

Wat betreft de link van Ram H ik heb hem even aangepast. Er stond een haak verkeerd. De URL verwijzing is nu dus wel goed. Wat wel bijzonder blijft is dat er een spatie in de URL voorkomt (dat overigens geen linkproblemen oplevert) alleen visueel staat het niet zo mooi.

Wel is nu nog de vraag wie wil het subforum "klassiek en zo" gaan moderaten. Binnen de huidige redactie media bestaat hierover te weinig kennis.
Met vriendelijke groet,

webdredactie gkv forum

Auke

• ergo...
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: december 30, 2002, 10:56:02 pm »
Moderaten wil ik best doen (je kent m'n adres ), ik weet evt. ook een ander iemand (een kenner), ik zal 'm vragen of hij het eventueel wil doen.
| Ps. 8:5,6 |

GeeJee

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: januari 04, 2003, 09:52:05 pm »
Een forum over tal van onderwerpen binnen de gkv vind ik erg goed! Mijn complimenten voor de constructeurs en onderhouders!
Misschien dat dit forum ook tot meer openheid leidt bij veel kerkleden over sexualiteit of andere nu soms taboe-onderwerpen!

Pieter

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: januari 05, 2003, 10:23:15 pm »
Wat dachten jullie van een apart hoofdstukje voor leden van de Commissie van Beheer?
Kan er actueel over bepaalde onderwerpen gesproken worden.
Vb.: Wie rekent er huur voor het gebruik van kerkzalen, orgel, vergaderzalen?
Zijn er regelementen?

Hoe zit het met een risico inventarisatie voor kosters?
Kunnen predikanten beter een ambtswoning kopen?
Is er al een alternatief voor kerktelefoon?
Wie heeft ervaringen met Internetdiensten als vervanging voor kerktelefoon?

En zo zijn er veel meer vragen.

Een idee???
Met vriendelijke groeten,
Pieter

Maarten

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: januari 06, 2003, 12:34:12 pm »
Kan ik als gebruiker ook zelf topics toevoegen?
Het lijkt erop van niet... Ik zou graag een hoofdonderwerp rond
Henk Jasperse hebben.
« Laatst bewerkt op: januari 06, 2003, 01:33:55 pm door Maarten »
Maarten van Loon

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: januari 06, 2003, 04:20:26 pm »
quote:
op 06 Jan 2003 12:34:12 schreef Maarten:
Kan ik als gebruiker ook zelf topics toevoegen?
Het lijkt erop van niet... Ik zou graag een hoofdonderwerp rond
Henk Jasperse hebben.

Iedereen kan discussies toevoegen, alleen je moet wel ingelogd zijn. Om dit te doen ga je naar het forum van je keuze en je drukt op de knop Nieuw en dan kun je gaan doen wat je wil doen. Succes ermee.
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger