Auteur Topic: Feedback op het forum (Algemeen)  (gelezen 3924 keer)

DoubleUP

• www: Wees Wijs met de Wijsheid
    • Bekijk profiel
Feedback op het forum (Algemeen)
« Reactie #30 Gepost op: januari 21, 2003, 09:59:47 pm »
quote:
op 21 Jan 2003 12:06:20 schreef Jan W:
Inderdaad. [...] Op bijna geen een was er sprake van enig grensverkeer en de meesten waren ook redelijk 'dood' .

Wel, gefeliciteerd met de 200e deelnemer!
Altijd in voor verbeteringen!

Mark

• Mr. Mark is back
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: januari 23, 2003, 09:36:20 pm »

quote:

op 21 Jan 2003 12:06:20 schreef Jan W:
Inderdaad. Voordat dit forum is gestart is gekeken of er ook nog andere mogelijkheden waren. Maar die zijn er niet. De eo heeft ook wel fora, maar als je daar iets zegt wat ze niet bevalt skippen ze je berichtje zomaar weer. Daarnaast heb ik van veel kerken de fora bezocht. Op bijna geen een was er sprake van enig grensverkeer en de meesten waren ook redelijk 'dood' . Het is wellicht leuk om door te geven dat wij van diverse kerkgenootschappen maar ook niet kerkelijken gecomplimenteerd zijn met dit forum. Omdat het forum volgens hen redelijk uniek is. Dat het GKV dit forum heeft opgestart is, heeft niets te maken met zuiltjes. De mensen die mij beter kennen, weten dat ik daarvan weinig moet hebben. Dat is de reden dat ik als forummoderator van begin af aan heb gepleit voor een 'mensbreed' forum en het projectteam van de GKV was het daar ook gelukkig mee eens.

Allereerst: bedankt voor je reactie, en die van de andere.
Je hebt het over een 'mensbreed' forum. Welke niet-gereformeerd-vrijgemaakte komt er nou op deze site? Allereerst is deze site alleen bekend bij 'de vrijgemaakten'. Ik heb het in ons kerkblaadje gelezen, anders was ik hier nooit gekomen. Mijn vraag is ook: waarom staat dit forum onder 'de GKV'? Kun je niet gewoon een koppeling maken naar de genoemde sites, zodat iedereen zijn woordje zegt. Nog een mogelijkheid is om een echt onafhankelijk forum op te zetten. Graag reactie!

Santaarnpaal

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: januari 23, 2003, 09:40:51 pm »
quote:
Welke niet-gereformeerd-vrijgemaakte komt er nou op deze site? Allereerst is deze site alleen bekend bij 'de vrijgemaakten'. Ik heb het in ons kerkblaadje gelezen, anders was ik hier nooit gekomen. Mijn vraag is ook: waarom staat dit forum onder 'de GKV'? Kun je niet gewoon een koppeling maken naar de genoemde sites, zodat iedereen zijn woordje zegt. Nog een mogelijkheid is om een echt onafhankelijk forum op te zetten. Graag reactie!

Ik ben niet van de GKV en toch zit ik op dit forum. Ik heb dit adres van een goede vriend en die zit ook niet in de GKV.
Ik heb het licht ook gezien, alleen staat er bij mij een paal onder.

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: januari 23, 2003, 09:48:06 pm »

quote:

op 23 Jan 2003 21:36:20 schreef Mark:
[...]

Allereerst: bedankt voor je reactie, en die van de andere.
Je hebt het over een 'mensbreed' forum. Welke niet-gereformeerd-vrijgemaakte komt er nou op deze site? Allereerst is deze site alleen bekend bij 'de vrijgemaakten'. Ik heb het in ons kerkblaadje gelezen, anders was ik hier nooit gekomen. Mijn vraag is ook: waarom staat dit forum onder 'de GKV'? Kun je niet gewoon een koppeling maken naar de genoemde sites, zodat iedereen zijn woordje zegt. Nog een mogelijkheid is om een echt onafhankelijk forum op te zetten. Graag reactie!

Dit forum staat onder gkv.nl omdat het opgestart is door een projectgroep vanuit die kerken. Het forum is opgestart om op een open, eerlijke en leuke manier met allerlei verschillende mensen (christenen én niet christenen) in contact te komen en met hen over allerlei onderwerpen te praten en te discussieren.
Op dit moment draait het forum ongeveer een maand. De enige echte publiciteit die er tot nog toe geweest is, is het persbericht wat naar alle kranten, verschillende Internet nieuws redacties (Planet.nl heeft er aandacht aan besteed) en alle vrijgemaakte kerken is gegaan. Dit is echter nog niet alles en meer publiciteit zal nog volgen. Want het is niet de bedoeling dat dit forum iets kleins blijft voor alleen vrijgemaakten. Of dit forum misschien onder een eigen naam door moet gaan is bij mijn weten nog niet nagedacht, maar ik zal het meenemen naar het moderatorforum.
Op dit moment is het overgrote deel van de leden volgens mij gereformeerd vrijgemaakt. Er zijn echter ook een aantal niet christenen en een aantal niet vrijgemaakten. Allemaal vinden ze het zo leuk dat ze hier komen en ik denk dat dit beeld zich door zal zetten. :)
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: januari 24, 2003, 01:23:12 am »
Ook ik ben niet vrijgemaakt, en toch zit ik op deze site. Er zijn zelfs niet-chrsitenen die deze site zoeken en gewoon lekker de confrontatie aan gaan. Promoot het dus lekker bij uw niet vrijgemaakte vrienden en kennissen, dan worden het er veel meer nog.
Pinkeltjefan

Mark

• Mr. Mark is back
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: januari 24, 2003, 02:13:28 pm »

quote:

Dit forum staat onder gkv.nl omdat het opgestart is door een projectgroep vanuit die kerken. Het forum is opgestart om op een open, eerlijke en leuke manier met allerlei verschillende mensen (christenen én niet christenen) in contact te komen en met hen over allerlei onderwerpen te praten en te discussieren.
Op dit moment draait het forum ongeveer een maand. De enige echte publiciteit die er tot nog toe geweest is, is het persbericht wat naar alle kranten, verschillende Internet nieuws redacties (Planet.nl heeft er aandacht aan besteed) en alle vrijgemaakte kerken is gegaan. Dit is echter nog niet alles en meer publiciteit zal nog volgen. Want het is niet de bedoeling dat dit forum iets kleins blijft voor alleen vrijgemaakten. Of dit forum misschien onder een eigen naam door moet gaan is bij mijn weten nog niet nagedacht, maar ik zal het meenemen naar het moderatorforum.
Op dit moment is het overgrote deel van de leden volgens mij gereformeerd vrijgemaakt. Er zijn echter ook een aantal niet christenen en een aantal niet vrijgemaakten. Allemaal vinden ze het zo leuk dat ze hier komen en ik denk dat dit beeld zich door zal zetten.
O.k. jullie opzet is mij nu bekend, mijn mening heb ik ondertussen bijgesteld. Ik wens jullie veel succes! Bedankt voor het reageren!

Redactie GKV Forum

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: januari 24, 2003, 04:40:21 pm »
En neem van ons aan dat wij er alles aan zullen doen om dit forum bekend te maken onder alle Nederlandse internetgebruikers. Van de bouwer van het forum hebben wij begrepend dat de toeloop voor een forum als deze uitermate goed is. De meeste meer specifieke fora doen er langer over om 200 gebruikers te halen.

Maar het bekend maken kan heel eenvoudig stuur een mail naar al je vrienden, collega's bekenden, etc. Met de mededeling:

Probeer eens: http://www.forum.gkv.nl

Er gaan er vast wel weer een aantal kijken en misschien meedoen met de discussie.
Met vriendelijke groet,

webdredactie gkv forum

Auke

• ergo...
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: januari 24, 2003, 06:46:53 pm »
Iets met (christelijke)filosofie en theologie (c.q. de kerkvaders);
Waar kunnen we dat kwijt?
| Ps. 8:5,6 |

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: januari 24, 2003, 07:17:22 pm »
quote:
op 24 Jan 2003 18:46:53 schreef Auke:
Iets met (christelijke)filosofie en theologie (c.q. de kerkvaders);
Waar kunnen we dat kwijt?

Ik denk dat dit een te specifiek onderdeel is voor het overgrote deel van de bezoekers. Maar als je het toch ergens kwijt wil doe maar in Leer en leven.
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Auke

• ergo...
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: januari 24, 2003, 11:16:23 pm »
Be sure?? is dat wel de goede plek??
| Ps. 8:5,6 |

Redactie GKV Forum

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: januari 24, 2003, 11:37:31 pm »
Voorlopig wel. Als het hard gaat lopen, dan openen we wel een subforum.
Met vriendelijke groet,

webdredactie gkv forum

Mack Raven

• Denken is mijn wapen,
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: januari 30, 2003, 12:54:58 pm »
Er word wel er veel veranderd in dit forum.
Waar de ene dag de Topic hier stond staat het de volgende dag daar en de volgende dag weer ergens anders.
ook heb ik hebt gevoel dat er dingen verdwijnen:o (censuur-:()
Dit is vreemd als je een eerlijke en open diskussie wilt voeren met Christen en niet-Christen.
Beste Redactie.
de vraag rijst bij mij of de monitoren niet te veel macht hebben.
Of vinden jullie het maar best.

Hoogachtend
Met Vriendelijke Groet.
Mack Raven

"hij die wandeld in de schaduw van het licht"

Doe maar geen moeite, ik ben DYSLEKT

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: januari 30, 2003, 01:00:34 pm »
Er word een enkele keer een bericht getrashed, dat klopt. Maar alleen als er in dat bericht echt te erg op de man gespeeld wordt. Beledigingen, racisme en dergelijke zijn niet toegestaan.
Op dit moment zit het forum nog in een ontwikkelingfase. We hopen dat dit snel uitgekristalliseerd zal zijn.

Ik hoop dat dit voldoende duidelijk is, anders moet je het maar zeggen en tips geven. Ik zou het persoonlijk erg jammer vinden als er mensen worden weggejaagd....
Pinkeltjefan

niek

• Weest blij te allen tijde!
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: januari 30, 2003, 01:00:42 pm »
Ik hoop het ook, want iedereen met goede bedoelingen moet gewoon op dit forum toegelaten kunnen worden

Mack Raven

• Denken is mijn wapen,
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: januari 30, 2003, 03:25:17 pm »
kan dan iemand vertellen waar de topic 'Vrije wil?' is gebleven???
die kan ik nergens terug vinden.
hij stond in Collums.
Met Vriendelijke Groet.
Mack Raven

"hij die wandeld in de schaduw van het licht"

Doe maar geen moeite, ik ben DYSLEKT