Auteur Topic: Nieuwe administrator: Marloes *  (gelezen 3308 keer)

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
Nieuwe administrator: Marloes *
« Reactie #15 Gepost op: september 11, 2003, 09:22:40 pm »
Uhm, op zich ben ik het er best mee eens dat het door "de crew" wordt besloten...
Maar zou het wel waarderen als er inhoudelijk op m'n vraag wordt ingegaan ipv bijdehand te vermelden dat het een "crewbeslissing" is...
The Lord gave and the Lord has taken away; may the name of the Lord be praised

Pulpeet

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: september 11, 2003, 09:38:02 pm »
Snap niet wat het probleem is.
Ik vind het een uitstekende keuze. En die kwaliteiten had je allang kunnen ontdekken als je een beetje opgelet zou hebben. Ze houdt in ieder geval inhoudelijk het overzicht. En dat is bij sommige discussies hier wel belangrijk.

En Does, als je zo graag mod/admin wilt worden, begin dan zelf een forum ofzo. Van dat gefrustreerde gedoe wordt niemand vrolijk. Je zet jezelf wel een beetje te kijk zo.

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: september 11, 2003, 09:42:28 pm »

quote:

En die kwaliteiten had je allang kunnen ontdekken als je een beetje opgelet zou hebben. Ze houdt in ieder geval inhoudelijk het overzicht. En dat is bij sommige discussies hier wel belangrijk.

Moet zeggen dat ik nog niet veel heb gezien van Marloes..
Maar goed, blijkbaar is het ook teveel moeite om het ff toe te lichten als ik er gewoon naar vraag....

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: september 11, 2003, 09:47:17 pm »

quote:

op 11 Sep 2003 21:38:02 schreef Pulpeet:
En Does, als je zo graag mod/admin wilt worden, begin dan zelf een forum ofzo. Van dat gefrustreerde gedoe wordt niemand vrolijk. Je zet jezelf wel een beetje te kijk zo.

Houdt je overhaaste conclusies even voor je. Dit slaat echt totaal nergens op maar dat besef je nog niet helemaal volgens mij.

Ik zet mezelf te kijk? Volgens mij moet jij nu even naar jezelf kijken met deze zoals ik al zei belachlijke overhaaste conclusie.

punt.
Live vanuit de luie stoel

Tave

• schaap
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: september 11, 2003, 09:50:53 pm »

quote:

op 11 Sep 2003 21:42:28 schreef Joesoef:
[...]

Moet zeggen dat ik nog niet veel heb gezien van Marloes..
Maar goed, blijkbaar is het ook teveel moeite om het ff toe te lichten als ik er gewoon naar vraag....

Dat is het punt niet.
Maar goed iedereen van de crew was voor Marloes als admin op die manier is het besluit genomen.
Waarom was ik persoonlijk voor? Natuurlijk was ze al een tijdje mod dus ze weet hoe t werkt. Bovendien dacht ze altijd actief mee met de crew en als poster reageert ze onderbouwd en inhoudelijk en on-topic ;).
"Geef de schapen te drinken en laat ze verder grazen." - Genesis 29:7b (Groot Nieuws)

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: september 11, 2003, 09:53:38 pm »
Jongens opzouten uit dit topic. Heel simpel!

Jullie hebben niks maar dan ook niks in te brengen op het beleid. Dat was zo, dat is zo en dat blijft zo. Nu gaan we weer ontopic verder. Als je Marloes niet geschikt acht of whatever is dat jammer. Het boeit de crew totaal niet. En omdat dit topic daar sowieso niet voor is gaan de betreffende posts ook gewoon gedelete worden. Geklaag daarover is NIET toegestaan en zal direct bestraft worden met een weekban (Als je die al gehad hebt krijg je een permban.)
Pinkeltjefan

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: september 11, 2003, 09:53:40 pm »
Danke Jaap..
Ik hoop dat ze het waar maakt.. Want admin op GKV lijkt me geen pretje...  :)

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: september 11, 2003, 09:59:41 pm »

quote:

op 11 Sep 2003 21:53:38 schreef Alfredt:
Jongens opzouten uit dit topic. Heel simpel!

Als user mag je toch wel reageren of niet? Het topic gaat over Marloes die admin wordt...

quote:

Jullie hebben niks maar dan ook niks in te brengen op het beleid. Dat was zo, dat is zo en dat blijft zo.
Mag ik vragen waar jij je er nog mee bemoeit ?

quote:

Nu gaan we weer ontopic verder.
Alsof ik niet ontopic bezig was...  :|

quote:

Als je Marloes niet geschikt acht of whatever is dat jammer. Het boeit de crew totaal niet.
Nee, maar wat boeit ze dan wel ? Een normale vraag over het waarom wordt niet beantwoord.. Alleen met een bijdehande opmerking van jouw kant

quote:

En omdat dit topic daar sowieso niet voor is gaan de betreffende posts ook gewoon gedelete worden.
Waar is het topic dan voor ? Als het gewoon een feliciteer topic is gooi het dan niet in feedback

quote:

Geklaag daarover is NIET toegestaan en zal direct bestraft worden met een weekban (Als je die al gehad hebt krijg je een permban.)

Mag me ook direct aanspreken hoor Alfredt....  |:(
En ik ga idd klagen als je hier posts gaat weghalen.. Dan moet je maar duidelijker aangeven waar het topic voor is.. Want tot nu toe ben ik niet offtopic gegaan...

Peter

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: september 11, 2003, 10:03:09 pm »

quote:

op 11 Sep 2003 21:03:36 schreef Tave:
Deze topic is bedoeld om Marloes te feliciteren (...) Feedback heeft een functie.
Om ieder misverstand te voorkomen: ik vind Marloes ook een uitstekende keuze, precies om de reden die Pulpeet ook al noemde. Marloes, gefeliciteerd, en ik hoop ook dat je maar heel veel leuke dingen :? mag doen met je rechten!

Volgens mij heeft 'Feedback' ("Vragen en opmerkingen over beleid en slotjes of vraag om een slotje.") een andere functie dan dit gedoe over allerlei personele mutaties binnen 'de crew'. Maar ja, het zal voor jullie wel heel belangrijk zijn, dus vooruit maar.

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: september 11, 2003, 10:05:04 pm »
Joesoef, ik ben gewoon crew. Desnoods binnen een minuut admin!

Jouw vragen zijn vragen naar de bekende weg. Waarom kies je iemand? omdat wij die persoon geschikt achten. Dat hoeft verder geen extra motivering. (Dat zou jij als rechtenstudent al helemaal moeten weten.)

Felicitatie en bedankdraadjes doen we idd in feedback ja. En ik spreek niet alleen jou maar iedereen aan. Je mag hier gewoon Marloes feliciteren en als je daar geen zin in hebt ga je maar ergens anders posten of zo. En nee niet over deze zaak.
Pinkeltjefan

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: september 11, 2003, 10:08:22 pm »
Alfredt rot zelf op ofzo.. :?
Live vanuit de luie stoel

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: september 11, 2003, 10:14:31 pm »

quote:

Jouw vragen zijn vragen naar de bekende weg. Waarom kies je iemand? omdat wij die persoon geschikt achten. Dat hoeft verder geen extra motivering

Als ik dat nou gewoon wil weten ?  :|
Ik zeg nog helemaal niet of ik het ergens mee eens ben of niet...

Eelco

• Sr. Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: september 14, 2003, 10:10:20 pm »
Ah, ik zie dat mijn vrouw hier een mooi excuus aangereikt krijgt om nog meer van haar vrije tijd op het GKV-forum door te brengen.

Marloes, gefeliciteerd, maar niet echt van harte...  :P

Macguinness

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: september 15, 2003, 12:33:20 am »
Hey Marloes, gefeliciteerd hoor, maar nu moet je niet je man gaan verwaarlozen door dit forum he ? Wel gezellige dingen blijven doen, zoals dat hoort in een pril huwelijk.
En let wel, een wijze man heeft eens gezegd: "Dit is een forum, geen kerk". ;)

Succes en sterkte !

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: september 15, 2003, 12:40:46 am »
Waarom word een nieuwe modarator gefeliciteerd en tegelijk door Soef afgekraakt... 8)7

Succes in iedergeval.
Ik heb een beugel en een buikje
Liefde is vreemd
Het is geen toeval de voorzienigheid.