Wat me opvalt is dat weinig sites nog naar BINNEN gericht schijnen te zijn (kan ik niet echt beoordelen van buiten, maar ga af op het ontbreken van een inlogmogelijkheid). Zelf denk ik dat het weinig nut heeft om een web site te bouwen voor de missionaire taak, dan moet je toch echt met genoeg inhoud komen, waarin levensvragen centraal staan, en waarin je durft aan te spreken op discussies zoals existentionalisme, evolutie, paranormale verschijnselen, new age enz.
Onze site is op dit moment aan vernieuwing toe, en we zijn druk bezig om een site te bouwen in Joomla! Dit is een CMS, en wordt door ons vooral ingericht om de gemeente weer met elkaar in contact te brengen.
Discussies over wat wel mag / kan / moet vindt ik wel degelijk interessant. Elementen die ik wil inrichten zijn: forum, adresgids, smoelenboek, web log (voor de zieken onder ons), nieuws, verjaardagenkalender, foto/video/geluidsgalerij, RSS feeds, documentenopslag. De meeste is inmiddels al gerealiseerd dmv Joomla! en werkt al. Binnenkort zal ik een linkje plaatsen.