Auteur Topic: [Weblog Vivine] Begint al interessant...  (gelezen 28832 keer)

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #30 Gepost op: april 22, 2004, 09:29:21 am »

quote:

Bumblebee schreef op 22 april 2004 om 09:22:
De Sugababes op Pinkpop? Dat holt ook achteruit... (spreekt een oude wijf  O-)  )

In mijn tijd (*schraapt keel*) kwamen Soulfly, Rage against the Machine en Skunk Anansie. Niet dat ik zo dol ben op dat soort rochelmuziek maar het was wel een belevenis zeg maar...

Okee, genoeg ouwewijvenpraat... leuk dat je een weblog hebt, P. Ben benieuwd!

Ik wou het ook al zeggen, maar je was me voor. Vroegâh was Pinkpop een rockerig festival, ben benieuwd hoe het nu is...

Rage Against The Machine is trouwens geen 'rochelmuziek' :(
« Laatst bewerkt op: april 22, 2004, 09:30:02 am door Roodkapje »
Maar nu, alzo zegt de HEERE, uw Schepper, o Jakob! en uw Formeerder, o Israël! vrees niet, want Ik heb u verlost; Ik heb u bij uw naam geroepen, gij zijt Mijn. (Jes. 43:1)

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: april 22, 2004, 09:49:44 am »

quote:

Roodkapje schreef op 22 april 2004 om 09:29:
Nee je hebt gelijk, Skunk Anansie ook niet, maar Soulfly, Sepeltura (die hebben dezelfde zanger toch?) en Korn wel. Daardoor zit in mijn hoofd een beetje de associatie: o ja, Pinkpop, daar rochelen ze. Snap je  ;)  ?
Bombus terrestris Reginae

Vivine

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: april 22, 2004, 04:41:55 pm »

quote:

Pleun schreef op 21 april 2004 om 23:59:
[...]

ik vind de dames niet passen op zo'n festival. Maar ja, wie ben ik?  :)
helemaal mee eens, ze zijn een van de meidengroepjes die ik wel kan uitstaan...maar ze passen idd niet op zo'n festival...

Vivine

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: april 22, 2004, 04:47:17 pm »

quote:

Roodkapje schreef op 22 april 2004 om 09:29:
[...]

Ik wou het ook al zeggen, maar je was me voor. Vroegâh was Pinkpop een rockerig festival, ben benieuwd hoe het nu is...

idd vroeger was Pinkpop nog leuk, niet dat ik er toen kwam, maar aan de verhalen van mijn moeder te horen was het heel erg leuk... maar nu is het commercieler geworden en er is veel meer dance...

leuke uitdrukking trouwens 'rochelmuziek' :)

Crystal

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: april 22, 2004, 04:50:54 pm »
:w

Coole weblog Peppie :P

Wanneer komt er een spannend verhaal? ;)

HaJee

• Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: april 22, 2004, 05:01:00 pm »
Zodra ze iets spannends meemaakt, denk ik.

Het is trouwens wel rustig mbt de andere vrouwelijke bloggers. Waar blijven de avonturen Triple B en Kapje eigenlijk?
Where is the wisdom we lost in knowledge?

Vivine

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: april 22, 2004, 05:11:06 pm »

quote:

Crystal schreef op 22 april 2004 om 16:50:
:w

Coole weblog Peppie :P

Wanneer komt er een spannend verhaal? ;)

dank u :)

ehhhmmm idd als ik iets spannends meemaak...of hmm toen ik vandaag bij wiskunde eruit gestuurd werd...dat was wel spannend maar niet echt boeiend om te vertellen :)
« Laatst bewerkt op: april 22, 2004, 05:14:57 pm door Vivine »

Vivine

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: april 22, 2004, 05:27:48 pm »

quote:

Tave schreef op 22 april 2004 om 00:08:

Verfilmingen wel ja (voorbeelden: Needful Things, It, Dreamcatcher), maar vind de meeste niet echt goed. Alleen 'The Shawshank Redemption' en 'The Green Mile' zijn erg goed verfilmd. Nu heb ik The Shawshank Redemption (kort verhaal van Stephen King) nooit gelezen, maar de film is fantastisch! :)

Die moet ik nog een keer zien :)

Alle andere films heb ik wel gezien...de mooiste vond ik denk ik The Storm of the Century en The Stand (duren ook lekker lang) en the Shining (miniserie en film met Jack Nicholson, een van mijn favorite spelers)...The Green Mile was ook heel mooi en van It heb ik een hele tijd moeilijk kunnen slapen, omdat ik nog net iets te jong was toen ik hem voor het eerst had gezien...maar daar ben ik gelukkig nu wel overhen ;)
Oh ja, Dolores Claiborne en Misery vond ik ook heel goed....zijn meer drama's dan thrillers, maar wel heel spannend.  
Pet Cemetary (sp?) vond ik ook best spannend... en verder vond ik Hearts in Atlantis, Dreacatcher en Rose Red ook best leuk.
« Laatst bewerkt op: april 22, 2004, 05:28:27 pm door Vivine »

Tave

• schaap
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: april 22, 2004, 08:15:48 pm »

quote:

Pepperdepep schreef op 22 april 2004 om 17:27:
 Misery vond ik ook heel goed....

Boek vond ik ook geweldig. Maar film nooit gezien. Welk King boek vind je het best?
"Geef de schapen te drinken en laat ze verder grazen." - Genesis 29:7b (Groot Nieuws)

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: april 22, 2004, 08:42:08 pm »
Ik vind het wel leuk om te lezen hoe het leven van een scholier nou is. Dus, vertel de sappige details van het eruit sturen maar. :)
Ik maak ook nooit iets spannends mee, dus weblog ik maar over mijn huisgenote. Die is daar niet altijd even blij mee trouwens :+
Maar nu, alzo zegt de HEERE, uw Schepper, o Jakob! en uw Formeerder, o Israël! vrees niet, want Ik heb u verlost; Ik heb u bij uw naam geroepen, gij zijt Mijn. (Jes. 43:1)

Crystal

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: april 22, 2004, 08:49:18 pm »
Ja vertel!
Ik moet zeggen, het was best spannend... ik schrok wel een beetje namelijk :).
Maar goed...
« Laatst bewerkt op: april 22, 2004, 08:49:41 pm door Crystal »

Vivine

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: april 22, 2004, 11:36:09 pm »
Nou ja hoewel het dus eigenlijk niet zo heel boeiend was...zal ik er toch maar even over vertellen :)

We hebben op school dus een wiskundeleraar...meneer J. en die is, zoals de meeste wiskundeleraren nogal verstrooid en een beetje exentriek (no offence aan de eventuele wiskundeleraren die dit lezen)... Als je je vinger opsteekt om iets te vragen kun je de hele les blijven wachten want hij ziet je gewoon niet, en als je hem aanspreekt zegt ie; ik kom zo bij je...wat ie dus vergeet... ook zijn uitleg is vaak nogal wazig, en hij maakt ook regelmatig fouten. Ik ben nogal slecht in wiskunde (sta een 4,3), en zo'n leraar helpt mij dus ook niet echt.

Maar vandaag dus ging hij de klas rond om te kijken hoe het stond met het huiswerk. En paar mensen die het niet af hadden schreef hij meteen op de lijst van mensen die vrijdagmiddag moeten nakomen om studielasturen in te halen, zonder dat ze uit konden leggen waarom ze het niet af hadden, hij kapte hen gewoon bot af en wilde er niks van horen.

Toen kwam hij dus bij mij, en schreef mijn naam al bij voorbaat al op de lijst, terwijl ik dus wel hw had gemaakt, maar er niks van snapte en het dus daarom niet af had... Maar dat kon ik niet laten zien omdat ik mijn spullen jammer genoeg was vergeten... En ik vroeg dus om een paar losse ruitjesblaadjes die hij altijd heeft, zodat ik verder zou kunnen werken, maar hij luisterde niet eens en kapte mij ook nogal bot af...
En toen vroeg ik nog een keer of ik een paar blaadjes mocht, maar toen werd ie boos en zei ie dat ie eerst zijn rondje door de klas af ging maken en dat ie daarna nog wel terug zou komen... Omdat ik wist dat dat wel een halve les kon duren probeerde ik nog een keer uit te leggen dat ik alleen maar een blaadje wilde... En toen zei ie dat ik moest vertrekken en me bij de conrector moets gaan melden om te gaan vertellen dat ik er geen zin meer in had, en mijn hw nooit maakte en dat ik dacht; ik heb nu een bijleraar en die legt het wel uit (ik heb namelijk bijles voor wiskunde), vertrek maar...
En toen was ik boos en liep de klas uit :w ...waarbij ik nogal hard met de deur smeet, wat eigenlijk niet de bedoeling was... wel luid maar ook weer niet zó hard... En achteraf hoorde ik dat ik de klas daarmee nogal geschokt had achter gelaten, omdat ik normaal als een engeltje overkom... O-)

Maar goed, toen was ik maar naar de conrector gegaan, en ik moest een verwijderingsbrief invullen en aan het einde van het lesuur bij meneer J. inleveren.
Dat deed ik dus...maar meneer J. gaf mij een klap op mijn schouder en zei dat ie niet meer boos was en vroeg of ik nog boos was...ik, verbaasd over zoveel mildheid, antwoordde nee..en toen hadden we afgesproken dat ik voortaan een extra les wiskunde ga volgen.... Woei.... :/

Maar goed...ik zei al dat het niet boeiend was, maar op aandringen van Crystal, en Roodkapje heb ik er toch maar iets over geschreven :)
« Laatst bewerkt op: april 22, 2004, 11:41:33 pm door Vivine »

Doarsie

• Wijze uit 't oosten
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: april 22, 2004, 11:44:13 pm »
Hij was waarschijnlijk al weer vergeten waarvoor hij je weggestuurd had....
Ik vind je verhaal boeiend genoeg.

Vivine

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: april 22, 2004, 11:46:32 pm »

quote:

[message=105604,noline]Tave schreef op 22 april 2004 om 20:15[/message

Boek vond ik ook geweldig. Maar film nooit gezien. Welk King boek vind je het best?
Ik heb niet alle boeken gelezen, maar De Duistere Kant is een van de eerste boeken die ik van hem heb gelezen, en die vond ik toen heel erg goed. Ik vond dat het best goed in elkaar zat, en het was ook heel spannend. Toen ik daarna de film zag....pffff...vergeleken bij het boek is die echt slecht! 8)7 :r
Das wel jammer :|

Welk boek, dat nog niet verfilmd is, zou jij nog graag verfilmd zien?
« Laatst bewerkt op: april 22, 2004, 11:49:41 pm door Vivine »

Vivine

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: april 22, 2004, 11:47:25 pm »

quote:

Doarsie schreef op 22 april 2004 om 23:44:
Hij was waarschijnlijk al weer vergeten waarvoor hij je weggestuurd had....
Ik vind je verhaal boeiend genoeg.

hahaha misschien wel...ik vnd het ook nogal een stomme reden om iemand eruit te sturen...gezien hoe brutaal anderen soms kunnnen zijn...

boeiend genoeg... gelukkig :)
« Laatst bewerkt op: april 22, 2004, 11:48:47 pm door Vivine »