Auteur Topic: Arboretum Kalmthout  (gelezen 1514 keer)

ncrv 30 Plus

• Bekijk profiel
Arboretum Kalmthout
« Gepost op: mei 18, 2004, 07:06:58 am »
Maandag 31 mei 2004 (2e Pinksterdag).
Arboretum Kalmthout.
Arboretum Kalmthout bezit één van de beste en meest gevarieerde plantenverzamelingen van het Europese vasteland.
In de tuin vinden we meer dan zeshonderd verschillende azalea's en rododendrons, magnolia's, kerselaars, Japanse esdoorns en nog veel meer.

Het arboretum bevindt zich tussen Roosendaal en Antwerpen.
We gaan met de auto.
We verzamelen ons bij metrostation Kralingse Zoom om 10.30 uur.

De entree bedraagt € 4,00.

Aanmelden vóór 27 mei via de homepage van NCRV 30 Plus.
Afdeling NCRV Regio Rotterdam.
NCRV 30 Plus is een activiteitenvereniging voor christelijk actieve jongeren in Noord-Nederland, Veluwe-IJsselstreek en Regio Rotterdam met als doel: uitbreiden van je kennissenkring door gezamenlijk activiteiten te ondernemen. Leeftijd: 30 Plus.

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
Arboretum Kalmthout
« Reactie #1 Gepost op: mei 18, 2004, 08:29:23 am »
moet je dan zelf met de auto komen, of kun je meerijden?
Pinkeltjefan

arend

• opstijgende
    • Bekijk profiel
Arboretum Kalmthout
« Reactie #2 Gepost op: mei 18, 2004, 10:38:49 am »
JAAAAAAAAAA Ge-wel-dig! een NCRV-toogdag! die hadden we nog niet!
aanmelden via de homepage?! welke dan?
...

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Arboretum Kalmthout
« Reactie #3 Gepost op: mei 18, 2004, 10:42:42 am »
http://home.wanadoo.nl/ncrv30plus/
die, zie het huisje bij de TS
Pinkeltjefan

arend

• opstijgende
    • Bekijk profiel
Arboretum Kalmthout
« Reactie #4 Gepost op: mei 18, 2004, 10:47:47 am »
jaja ik had het al door. 'tis niet eens de omroep, maaar een een of andere alleenstaande reizigersclub. soortement van GRV 'nieuwe' stijl. Wel een beetje commercieel hoor, voor het prikbord...
...

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Arboretum Kalmthout
« Reactie #5 Gepost op: mei 18, 2004, 10:52:38 am »
ach zolang het niet de suigaten uitloopt
Pinkeltjefan

ncrv 30 Plus

• Bekijk profiel
Arboretum Kalmthout
« Reactie #6 Gepost op: mei 18, 2004, 10:54:15 am »
quote:
Alfredt schreef op 18 mei 2004 om 08:29:
moet je dan zelf met de auto komen, of kun je meerijden?

Er wordt zoveel mogelijk geprobeerd om gezamenlijk te "carpoolen" naar het Arboretum.

Let op: We zijn een 30 Plus-vereniging.
Als je jonger bent, mag je mee, maar wees niet teleurgesteld als er veel ouderen meegaan, ook boven de 40.
Ik hoop dat er nog veel deelnemers in de leeftijd van 30 tot 40 jaar aanmelden, zodat ook deze leeftijdsgroep weer flink vertegenwoordigd is.
NCRV 30 Plus is een activiteitenvereniging voor christelijk actieve jongeren in Noord-Nederland, Veluwe-IJsselstreek en Regio Rotterdam met als doel: uitbreiden van je kennissenkring door gezamenlijk activiteiten te ondernemen. Leeftijd: 30 Plus.

ncrv 30 Plus

• Bekijk profiel
Arboretum Kalmthout
« Reactie #7 Gepost op: mei 18, 2004, 01:49:49 pm »
quote:
arend schreef op 18 mei 2004 om 10:47:
jaja ik had het al door. 'tis niet eens de omroep, maaar een een of andere alleenstaande reizigersclub. soortement van GRV 'nieuwe' stijl. Wel een beetje commercieel hoor, voor het prikbord...

De activiteitenvereniging Nederlandse Christelijke Reis Vereniging is NIET commercieel.
Vroeger werden er vanuit de Reisvereniging reizen georganiseerd naar Palestina. Veel van deze reisgenoten hebben toen regionale verenigingen opgericht om samen activiteiten te ondernemen. Van deze Christelijke verenigingen zijn er slechts 3 activiteitenverenigingen nog over: NCRV Noord-Nederland, NCRV Veluwe-IJsselstreek en NCRV Regio Rotterdam.
Het doel van de vereniging is dus: Samen activiteiten ondernemen voor de gezelligheid.
En wat zijn uiteindelijk je kosten: Je betaald voor de activiteit zelf en een beetje voor de administratiekosten.
Lijkt mij niet winstgevend als je commercieel bent.
Wij zijn dus een VERENIGING en een vereniging is NIET COMMERCIEEL.

Zwever

• Naar Azië gevlogen
    • Bekijk profiel
Arboretum Kalmthout
« Reactie #8 Gepost op: mei 18, 2004, 02:06:43 pm »
quote:
ncrv 30 Plus schreef op 18 mei 2004 om 10:54:
Ik hoop dat er nog veel deelnemers in de leeftijd van 30 tot 40 jaar aanmelden, zodat ook deze leeftijdsgroep weer flink vertegenwoordigd is.

Wat is dan je doelgroep binnen die leeftijd? De meest 30-ers zijn uitstekend in staat zelf naar zo'n arboretum te gaan.

Volgens mij doe je dat alleen in groepsverband als dat óf goede bekenden zijn, óf je wel erg veel sociale contacten mist zodat niemand met je mee wil. Dus dan heb je of een vriendengroep, of een vrijgezellengroep.

Maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Mission = finding out what God is doing, and joining in!

ncrv 30 Plus

• Bekijk profiel
Arboretum Kalmthout
« Reactie #9 Gepost op: mei 18, 2004, 05:11:33 pm »
quote:
Zwever schreef op 18 mei 2004 om 14:06:
[...]

Wat is dan je doelgroep binnen die leeftijd? De meest 30-ers zijn uitstekend in staat zelf naar zo'n arboretum te gaan.

Volgens mij doe je dat alleen in groepsverband als dat óf goede bekenden zijn, óf je wel erg veel sociale contacten mist zodat niemand met je mee wil. Dus dan heb je of een vriendengroep, of een vrijgezellengroep.

Maar misschien zie ik iets over het hoofd.

De NCRV 30 plus is er voor christelijke actieve jongeren die samen activiteiten ondernemen met als doel: gezelligheid en uitbreiden van je kennissenkring.

Door mee te gaan met een activiteitenvereniging wordt je kennissenkring groter en het is gewoon gezelliger als in je uppie ergens naartoe te gaan.
Het is ook elke keer maar afwachten wie met een dergelijke activiteit meegaan.
De samenstelling van de groep is dus nooit gelijk.
Dat is ook het fijne van deze vereniging: je hoeft niet elke keer mee te doen, maar je betaald slechts voor die activiteit waaraan JIJ wilt meedoen die JIJ leuk vindt.
Lidmaatschapskosten kennen wij dus niet, maar hiervoor in de plaats betaal je dus een kleine bijdrage voor administratiekosten.
Sommige mensen kom je regelmatig tegen, anderen slechts een paar keer per jaar en nieuwe deelnemers zijn altijd welkom.