Auteur Topic: medescheppers  (gelezen 11687 keer)

Droppy

• solo christo
    • Bekijk profiel
medescheppers
« Reactie #50 Gepost op: februari 14, 2013, 01:51:31 pm »
Overigens, een naar mijn mening eenvoudig maar verhelderend boekje over engelen, is "Engelen, Gods elitetroepen" van Bert de Haan.

http://www.healingrain.nl...id=2841&pc_id=70,72&cat=2

beschrijving van het boekje:

"In “Engelen, Gods elitetroepen” neemt de schrijver u op boeiende wijze mee in de bovennatuurlijke engelenwereld. In de turbulente tijd waarin wij leven – en er zich wereldwijd allerlei spectaculaire incidenten voordoen – is dit boek een echte aanrader!

Rondom de geboorte van de Here Jezus was er een enorme activiteit van hemelse legermachten zowel in manifestatie als interventie. Het ligt dan ook in de verwachting dat er voor de wederkomst van Jezus weer sprake zal zijn van toenemende engelenactiviteit, in en rondom de gemeente. Het eerste deel van dit boek gaat over de engelenwereld van God en wordt er antwoord gegeven op vragen als: Wie is de Engel des Heren, wat doen engelen, waar verblijven zij en wat zijn serafs en aartsengelen?

In het tweede deel komen de gevallen engelen onder de heerschappij van satan aan bod. Hier wordt het verschil uitgelegd tussen engelen – die hun oorsprong ontrouw zijn geweest – en demonen. Op realistische wijze wordt de link gelegd tussen reuzen waar de bijbel over spreekt en de geestelijke betekenis hiervan. Voor degene die zich in dit onderwerp wil verdiepen, is dit boek een bron van informatie en helpt het in een juiste onderscheiding van de bovennatuurlijke wereld. "
....easy does it....

mandarijn

• Bekijk profiel
medescheppers
« Reactie #51 Gepost op: februari 14, 2013, 02:08:34 pm »
Wat ik altijd merk en zie is dat de tijdstip zo rond de middag tegen ene uur of 3 de hemel ineens donker wordt op de dag dat Jezus is gestorven.

vrolijke

• bekennende panthe├»st
    • Bekijk profiel
medescheppers
« Reactie #52 Gepost op: februari 14, 2013, 03:27:25 pm »

quote:

mandarijn schreef op 14 februari 2013 om 14:08:
Wat ik altijd merk en zie is dat de tijdstip zo rond de middag tegen ene uur of 3 de hemel ineens donker wordt op de dag dat Jezus is gestorven.
Daar zou ik toch eens mee naar de dokter gaan.

mandarijn

• Bekijk profiel
medescheppers
« Reactie #53 Gepost op: februari 14, 2013, 03:35:33 pm »

quote:

vrolijke schreef op 14 februari 2013 om 15:27:
[...]

Daar zou ik toch eens mee naar de dokter gaan.

Welke dokter?

Ik snap het echt niet hoor.

mandarijn

• Bekijk profiel
medescheppers
« Reactie #54 Gepost op: februari 15, 2013, 06:00:33 pm »
@Vrolijke,Ik zou het erg op prijs stellen als je mij een natwoord kon geven op mijn vraag.

Welke dokter?

Antonius

• Alle begin is moeilijk
    • Bekijk profiel
medescheppers
« Reactie #55 Gepost op: februari 15, 2013, 06:35:50 pm »

quote:

mandarijn schreef op 14 februari 2013 om 14:08:

iedere vrijdag? wordt het iedere vrijdag om een uur 0f 15.00 donker, of is dat alleen op goede vrijdag?
Als zo iets een willekeurige vrijdag gebeurt of op Goede Vrijdag lijkt mij dat eerder toeval., en heeft het niets te maken met de kruisiging. En ja het is ook de tijd van het jaar, alle kans dat het rondpasen maart-april regenachtig en bewolkt is.
Mislukkingen, een kans om op nieuw te beginnen

mandarijn

• Bekijk profiel
medescheppers
« Reactie #56 Gepost op: februari 15, 2013, 06:37:10 pm »
Aleen op goede vrijdag natuurlijk.

Ik meen het echt he.

vrolijke

• bekennende panthe├»st
    • Bekijk profiel
medescheppers
« Reactie #57 Gepost op: februari 15, 2013, 09:20:12 pm »

quote:

mandarijn schreef op 15 februari 2013 om 18:37:
Aleen op goede vrijdag natuurlijk.

Ik meen het echt he.

Sorry, dat ik nogal flapsig was. Maar ik houd het voor zeer onwaarscheinlijk, dat jou waarneming iets te doen heeft met de kruisiging.
Misschien wil je oprecht uit je binnenste iets waargenomen hebben, maar daar is wel eerder de wens de bron van jou gevoelens.

Droppy

• solo christo
    • Bekijk profiel
medescheppers
« Reactie #58 Gepost op: februari 16, 2013, 12:09:05 am »
« Laatst bewerkt op: februari 16, 2013, 12:14:16 am door Droppy »
....easy does it....

mandarijn

• Bekijk profiel
medescheppers
« Reactie #59 Gepost op: februari 16, 2013, 06:46:44 am »
Mogge iedereen, en in het speciaal me kleine Droppy :) :+
Hoe vind je toch iedere keer weer die interesante  filmpjes?

Droppy

• solo christo
    • Bekijk profiel
medescheppers
« Reactie #60 Gepost op: februari 16, 2013, 11:13:19 pm »

quote:

mandarijn schreef op 16 februari 2013 om 06:46:
Mogge iedereen, en in het speciaal me kleine Droppy :) :+
Hoe vind je toch iedere keer weer die interesante  filmpjes?

Heyyyyy Mandarijntje..... Ik zie dit nu pas, want het gaat er hier ineens lekker levendig aan toe.  :*)  dus ik had deze topic even over het hoofd gezien.

Goedenavond dan maar.  :+

Hoe kom ik aan die filmpjes....vrij moeiteloos.....in de schoot geworpen door de synchroniciteit  :*)   Zo wordt een mens steeds luier http://www.forumsmilies.nl/Lachen/chuckle.gif

Maarruh.....jij hebt mij twee SUPERfilmpjes aan de hand gedaan van Keller. Buitengewoon treffend!  Dus jij hebt die ook snel gevonden.

Bedankt hoor.  d:)b
« Laatst bewerkt op: februari 17, 2013, 02:54:46 am door Droppy »
....easy does it....