Auteur Topic: Mezzablog  (gelezen 15013 keer)

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
Mezzablog
« Reactie #30 Gepost op: maart 14, 2005, 06:16:05 pm »
Allemaal gratis Rachael-promotie. Ze mag blij met ons zijn.  ;)

Van de foto's die ik heb gemaakt zijn er 2 bijzonder goed gelukt. In het echt is Rachael leuker dan op die oude promo-foto's, waarop ze een kleurtje in d'r haar heeft. Ik zat de foto's te bekijken op m'n werk en een (vrouwelijke) collega reageerde met "zooooo, wat een mooie meid", waarop ik uitlegde dat het niet m'n vriendinnetje betrof maar een Amerikaans gospelzangeresje.
« Laatst bewerkt op: maart 14, 2005, 06:16:51 pm door Pleun »
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
Mezzablog
« Reactie #31 Gepost op: maart 14, 2005, 07:42:19 pm »
't is zo te zien wel een Gijsmeisje. :)
Maar nu, alzo zegt de HEERE, uw Schepper, o Jakob! en uw Formeerder, o Israël! vrees niet, want Ik heb u verlost; Ik heb u bij uw naam geroepen, gij zijt Mijn. (Jes. 43:1)

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
Mezzablog
« Reactie #32 Gepost op: maart 14, 2005, 08:17:28 pm »
Een beetje wel ja.  :o
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Mezzablog
« Reactie #33 Gepost op: maart 14, 2005, 11:50:30 pm »
Rachael-foto's

http://www.jdoubleu.nl/weblog/harco/rachaellive1.jpg  http://www.jdoubleu.nl/weblog/harco/rachaellive2.jpg

http://www.jdoubleu.nl/weblog/harco/rachaellive3.jpg  http://www.jdoubleu.nl/weblog/harco/rachaellive4.jpg

http://www.jdoubleu.nl/weblog/harco/rachaellive5.jpg  http://www.jdoubleu.nl/weblog/harco/rachaellive6.jpg

http://www.jdoubleu.nl/weblog/harco/rachaellive7.jpg  http://www.jdoubleu.nl/weblog/harco/rachaellive8.jpg
« Laatst bewerkt op: maart 14, 2005, 11:55:12 pm door Mezzamorpheus »

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Mezzablog
« Reactie #34 Gepost op: maart 14, 2005, 11:59:29 pm »

quote:

Pleun schreef op 14 maart 2005 om 18:16:
Allemaal gratis Rachael-promotie. Ze mag blij met ons zijn.  ;)

:*)

quote:

Van de foto's die ik heb gemaakt zijn er 2 bijzonder goed gelukt. In het echt is Rachael leuker dan op die oude promo-foto's, waarop ze een kleurtje in d'r haar heeft. Ik zat de foto's te bekijken op m'n werk en een (vrouwelijke) collega reageerde met "zooooo, wat een mooie meid", waarop ik uitlegde dat het niet m'n vriendinnetje betrof maar een Amerikaans gospelzangeresje.

_/-\o_
En wat zei ze?  ;)

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
Mezzablog
« Reactie #35 Gepost op: maart 15, 2005, 11:02:48 pm »
Gave foto's zeg. Ik ben echt een paparazzi-talent.  :+

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Mezzablog
« Reactie #36 Gepost op: maart 19, 2005, 09:15:42 pm »
Vol weekje...
Onder het genot van de nieuwe cd van Daniel Bedingfield schrijf ik maar weer eens een nieuw logje. Daar wordt het wel weer eens tijd voor. Overigens, de nieuwe Bedingfield is errug OK en opvallend genoeg zingt hij ook heel open over zijn geloof.

http://images-eu.amazon.com/images/P/B00062OHD8.02.LZZZZZZZ.jpg

Op 11 april treedt hij trouwens op in  Paradiso in Amsterdam. Mocht je nog zin hebben in een leuk avondje uit...
Woensdag heb ik een telefonisch interview met de man. Ben erg benieuwd wat voor zinnigs 'ie allemaal te melden heeft.

Deze week was lekker afwisselend. Maandag heb ik de hele dag gewerkt bij de EO. 's Avonds ben ik begonnen met de recensies die ik allang af had moeten voor de nieuwe recensie-special van HebbeZ!. Deze keer mocht ik allemaal heel aardige cd'tjes doen. Ik begon met de nieuwe van Kendall Payne en Point Of Grace. Allebei heel erg OK. POG was al Hans' geheime liefde, maar ik geloof dat ik nu ook voor de bijl ben... :) Dinsdag en woensdag was ik vrij, omdat ik tot mijn vertrek naar de Gospel Music Week in Nashville, Tennessee, begin april, in principe 3 dagen in de week werk.

Dinsdag was Watermark aan de beurt. Ook een erg prettig cd'tje. Worship kan dus ook tof zijn! Verder stond dinsdag een heuse photoshoot + interview op de rol. Ik was door Dit Koningskind gevraagd om mee te werken aan hun restyling. Na enige aarzeling heb ik er maar in toegestemd. Vooral omdat ik geen goede redenen zag om het niet te doen eigenlijk. Uiteindelijk ging het allemaal best goed en viel het allemaal wel mee. Ook het interviewtje wat daarna met me gehouden werd is wel leuk geworden. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Vind het nog niet helemaal een prettig idee dat ik regelmatig terugkom in hun beeldmerk, maar goed.
http://www.fvo.nl/assets/images/Kk2.gif
Dinsdagmiddag ook nog wat noodzakelijke boodschapjes gedaan en 's avonds weer lekker gebasketbald. Voor het eerst van m'n leven topscorer van de avond geworden. :)

Woensdag vrolijk verder gerecenseerd. Vandaag waren Natalie Grant en Beggars Fortune aan de beurt. Met name de cd van Natalie Grant was een erg aangename verrassing!
http://www.worddistribution.com/_files2/file-1408.jpg
Woensdagavond had ik weer eens een vergadering van de EvangelisatieCommissie van mijn kerk, waarbij we weer over allerlei verschillende toffe dingen doorgesproken hebben in een prima sfeer: De komende gastendienst van Eerste Paasdag 27 maart, de toekomst van de gastendiensten, de Emmaus-cursus en nog een heleboel andere dingen. Ik ben blij dat we steeds meer missionair worden als kerk en dat we daar als EC ook ons steentje aan bij mogen dragen.

Donderdag was een beetje een rotdag. Toen ik 's morgens vroeg aankwam bij de EO, waren mijn bureau + computer verdwenen! Een reeds geplande verhuizing besloten ze blijkbaar maar onaangekondigd te doen, terwijl ik er niet was. Pummels. Mijn collega's Klaas en Tim waren er ook compleet niet blij mee. In ieder geval Klaas niet, die nu een groot deel van de dag bezig was, met het in orde maken van mijn nieuwe werkplek, het regelen van installatiemensen enzo. Tim wat meer, want hem kon ik nu helpen met wat klusjes rond de afwikkeling van de Rachael Lampa-concerten en de organisatie van Routeplanner '05. Opzich wel leuk, maar daarvoor ben ik niet aangenomen, bovendien was het gewoon een rommelig dagje, waarop ik ook veel heb lopen lummelen en veel tijd had om de binnenkant van m'n neus aan een nader onderzoek te onderwerpen. Tot overmaat van ramp bleek m'n werkplek aan het eind van de dag nog steeds niet volledig geinstalleerd te zijn, zodat het beter leek ook vrijdag maar niet te gaan werken. Bummer.   :X  
Donderdagavond en vrijdagmorgen gewerkt aan een recensie van de EP The Listening van The Rock 'n' Roll Worship Circus. Hiervan ben ik toch nog wel het meest onder de indruk van alle cd's die ik tot nu toe gerecenseerd heb deze week. Wat een bijzonder kunstzinnige creatieve lui zijn dat zeg!

http://www.fiercedistribution.com/6161851919/downloads/rrwc/rrwc_ep_cover_low.jpg
http://www.fiercedistribution.com/6161851919/downloads/rrwc/rrwc04_press01_low.jpg

Verder heb ik vrijdag twee recensies voor CCMplanet gemaakt.
-Message To The Masses, van The Tribe.
-Unified Praise van Hillsong en Delirious?.

Daarnaast nog een interview met Rebecca St. James van vorig jaar online gezet. Het interview had ik samen met Mark gedaan en hij heeft hem ook uitgewerkt. Rebecca was erg open en eerlijk tijdens het interview, wat volgens mij een mooi verhaal heeft opgeleverd. :)

Vandaag heb ik eerst maar eens uitgeslapen en het verder rustig aan gedaan. Ik heb een vliegticket voor m'n reisje naar m'n broer en schoonzus in Londen, in het eerste weekend van april, geboekt en ben vanmiddag weer eens bij een wedstrijd van DOVO. Ze maken een flutseizoen door en de wedstrijd van vanmiddag was daarop eigenlijk geen uitzondering. In het begin van de wedstrijd kregen ze nog flink wat kansen, maar toen ze alles aan hun neus voorbij lieten gaan, maakte Kozakken Boys het karwei in feite simpel af: 0-2.
Het wordt zo wel steeds minder leuk om voetbal te kijken bij DOVO en dat doet best wel een klein beetje zeer.   ;(

Het was me het weekje wel weer. Ga zometeen nog maar ff voor de buis hangen en dan vroeg naar bed. :)
« Laatst bewerkt op: maart 19, 2005, 11:58:42 pm door Mezzamorpheus »

Santaarnpaal

• Bekijk profiel
Mezzablog
« Reactie #37 Gepost op: maart 19, 2005, 09:41:03 pm »
Kozakken Boys, daar heeft mijn broer nog voor gevoetbald.
Ik heb het licht ook gezien, alleen staat er bij mij een paal onder.

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Mezzablog
« Reactie #38 Gepost op: maart 19, 2005, 10:04:32 pm »
Het eerste?

Santaarnpaal

• Bekijk profiel
Mezzablog
« Reactie #39 Gepost op: maart 19, 2005, 10:07:32 pm »
Ja, in het het seizoen 1997/1998
Ik heb het licht ook gezien, alleen staat er bij mij een paal onder.

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
Mezzablog
« Reactie #40 Gepost op: maart 20, 2005, 12:17:07 am »
Ik vind Point of Grace ook helemaal OK! Vooral het nummer "Day by Day" blijft lekker de hele dag in je hoofd hangen. Kennen jullie cmradio.net ook? Daar heb ik bij het station "The Light" veel nieuwe bands leren kennen! d:)b
Maar nu, alzo zegt de HEERE, uw Schepper, o Jakob! en uw Formeerder, o Israël! vrees niet, want Ik heb u verlost; Ik heb u bij uw naam geroepen, gij zijt Mijn. (Jes. 43:1)

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Mezzablog
« Reactie #41 Gepost op: maart 28, 2005, 06:32:07 pm »
*GGGGGRRRRRRRRRRRRR* Ik heb m'n computer nog net niet een trap verkocht, maar kwaad wordt je er wel van... Heb je net een gigantisch lang blogstuk af, loopt ie vast en is je hele verhaal weg. *GGGGRRRRRRRR*. :(
Volgende poging dan maar...

CMRadio is trouwens best leuk Roodkapje!

(Meer dan) vergeving en ontspanning
Het is alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst geblogd heb. Hoog tijd voor een update dus. Vorige week zondag de verjaardag van m'n broer en (Amerikaanse) schoonzus gevierd, die deze week voor een paar weken naar Amerika gevlogen zijn. Eerst bezochten we samen de Engelstalige kerkdienst in Wageningen. M'n broer en schoonzus hadden m'n kleine nichtje N. meegenomen in de draagzak en het grootste gedeelte van de dienst was ze erg lief. :) Een neef van me was bij hun en was ook mee. De dienst was erg leuk! Grappig om een Nederlandse dienst in het Engels mee te maken. Zo'n dienst levert ook altijd stof tot verbazing op. Zo zongen we allerlei liederen/gezangen die we in het Nederlands helemaal niet 'mogen' zingen en was er alle ruimte om gebedspunten aan te dragen. Dit zal ongetwijfeld ook met het bezoekersaantal van de diensten te maken hebben, maar ik vraag me af of dat een valide argument is en of dat het enige argument is om het in de 'normale' diensten niet te doen. Na de de dienst koffie gedronken in de kerk en daarna naar m'n broer en schoonzus in Ede, waar we heerlijk gegeten hebben en wij onze cadeaus overhandig hebben. Het was gezellig. De rest van de dag weinig uitgevoerd om maandag weer een beetje fris te kunnen werken.

's Maandags bleek m'n werkplek nog steeds niet volledig geinstalleerd te zijn, waar ik flink pissig om was, maar waar weinig aan te doen viel. Uiteindelijk nog wel een paar nuttige dingen kunnen doen, maar erg prettig was het niet.  :X Dinsdagmorgen werd dan uiteindelijk de laatste benodigde software geinstalleerd, waardoor ik toen aan m'n inhaalslag kon beginnen, wat me redelijk lukte. Dinsdagavond gebasketbald en woensdag was ik vrij, maar ook dat werd een lekker vol dagje.
In de stad heb ik een tijdje genoten van het heerlijke weer en m'n paspoort opgehaald bij het gemeentehuis, zodat ik straks zonder problemen Engeland en Amerika binnenkom. Verder m'n administratie bijgewerkt, een recensie gemaakt van de debuut-cd vanEverlife en verder gelezen in Verrast Door De Geest, een heel tof boek.

http://www.everlifeonline.com/gallerys/photoshoot/014.jpg

Oh ja, nu vergeet ik bijna m'n interview met Daniel Bedingfield voor HebbeZ! te vermelden. Ik vond hem minder spraakzaam dan het grietje van de platenmaatschappij hem mij voorspiegelde, maar uiteindelijk is het wel een leuk verhaal geworden denk ik, dat grotendeels gaat over het auto-ongeluk dat hem vorig jaar overkwam en waarbij hij z'n nek op een paar plaatsen brak en waarvan hij wonderwel behoorlijk is hersteld.
Vooral erg tof vond ik zijn uitspraak dat ie zich alles nog herinnerd en dat ie nooit bang is geweest voor de dood, vanwege zijn vertrouwen op God. :)

Van de donderdag en vrijdag weet ik niet zoveel meer, behalve dan dat het werk op m'n nieuwe werkplek me prima bevalt. Ik heb een gezellige kamer met EO-DJ Klaas van Kruistum en twee toffe meiden. Een gezellige boel dus.

Zaterdagmiddag heb ik met m'n twee beste vrienden S&E een soort van fotoreportage in het bos gemaakt, voor een (nog) niet nader te noemen doel. Het was errug gezellig en we hadden erg lekker weer, dat zich zelfs niet liet verjagen door wat gedonder in de verte. :)
Na een flinke portie frites naar binnen te hebben gewerkt besloten we nog even te relaxen voor we Roemenie-Nederland zouden gaan kijken. Toen we uiteindelijk om iets voor kwart voor negen de tv aanzetten kwamen we tot de ontdekking dat het al zo goed als afgelopen was. Bummer.  :X  8)7  Vinden ze het in Roemenie normaal om om 7 uur te gaan voetballen ofzo? :?

Een andere bummer van dit weekend was dat de video-opname van de tv-dienst van de Stadshartkerk in Amstelveen de mist inging omdat ik m'n videorecorder niet had omgezet naar de zomertijd.  :X  Nu maar op een andere manier aan de dienst zien te komen.
Gisteren wel twee hele coole paaspreken gehoord! 's Morgens over het feit dat de opstanding echt niet makkelijker te geloven is als je er met de neus bovenop staat (zie de discipelen), maar dat als je erin gelooft Jezus jou ook nu al het Leven wil geven.
's Middags er een soort van vervolg op, die me zeer goed beviel! Eindelijk eens een preek in m'n eigen kerk gehoord waarin ronduit werd gezegd dat geloven niet alleen bestaat uit het in ontvangst nemen van de vergeving en de rechtvaardiging. Naar aanleiding van 2 Kor. 5: 13-17 legde de dominee ons uit dat vergeving en rechtvaardiging slechts middelen zijn, waardoor God ons een nieuwe schepping wil maken, die gedrongen wordt door de liefde van Christus en een leven leidt dat Hem verheerlijkt. Heel tof!  d:)b

Vanavond verjaardagsfeest van vriend S. Ik heb er wel zin in, want ik ontmoet wrsch. veel mensen met wie ik nodig bij moet praten. Wordt vast gezellig dus! :)

Hoe vaak ik de komende weken kan bloggen weet ik nog niet, want donderdag tot maandag ben ik in Londen bij m'n broer en schoonzus, die wonen en werken in de City Temple in London.

http://www.ficm.org.uk/images/londchur.jpg

De vrijdag daarop vertrek ik naar Nashville voor de Gospel Music Week. Dus weer druk zat de komende tijd! :)
« Laatst bewerkt op: maart 28, 2005, 06:33:39 pm door Mezzamorpheus »

LaNaussee

• Bekijk profiel
Mezzablog
« Reactie #42 Gepost op: maart 28, 2005, 06:38:25 pm »

quote:

Mezzamorpheus schreef op 28 maart 2005 om 18:32:
Hoe vaak ik de komende weken kan bloggen weet ik nog niet, want donderdag tot maandag ben ik in Londen bij m'n broer en schoonzus, die wonen en werken in de City Temple in London.
Zijn dat wie ik denk dat het zijn?
"All you have to decide is what to do with the time that is given to you"

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Mezzablog
« Reactie #43 Gepost op: maart 28, 2005, 07:18:13 pm »
Dat zou heel erg goed kunnen. :)
Het hangt er natuurlijk een beetje vanaf wie jij denkt dat het zijn. :P

LaNaussee

• Bekijk profiel
Mezzablog
« Reactie #44 Gepost op: maart 28, 2005, 09:44:09 pm »
Nou, het geval wil dat ik een stel ken dat nu in de City Temple werkt en dat vrij recentelijk getrouwd is. Voorafgaand aan de City Temple werkte hij bij Shelter. Komt dat nog steeds overeen met het profiel van je broer?
"All you have to decide is what to do with the time that is given to you"