Auteur Topic: Mezzablog  (gelezen 15007 keer)

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Mezzablog
« Reactie #45 Gepost op: maart 28, 2005, 11:16:43 pm »
_/-\o_

JsSmt

• Bekijk profiel
Mezzablog
« Reactie #46 Gepost op: maart 29, 2005, 09:56:58 am »
kerkdienst Stadshartkerk Amstelveen van 27 maart:
http://www.zvk.nl/program_detail.asp?intNav=5&ID=578

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Mezzablog
« Reactie #47 Gepost op: april 01, 2005, 03:25:45 pm »
Londen
Zo, hier maar even een korte update vanuit Londen. Gisteren een goede reis gehad. Wel een beetje wazig dat je ruim 6 uur onderweg bent, maar eigenlijk niet veel meer dan een half uur in de lucht bent. Helaas was het hier gisteren lang zulk mooi weer als in Nederland, waardoor het uitzicht in Engeland behoorlijk beperkt was. Jammer genoeg kreeg ik woensdagavond keelpijn en is dat in de loop van gisteren alleen maar erger geworden. Kreeg er ook nog hoofdpijn, dichte oren en verhoging bij. Das niet echt lekker vliegen enzo...  :X Gister op tijd het bed ingedoken en vanmorgen voeldek me al een stuk beter gelukkig. Alleen nog last van keelpijn en beetje dichte oren. Hoop dat het gauw over gaat, dan kan ik hier nog iets doen. Overigens is het in City Temple erg gezellig en leuk. Het barst hier van de vriendelijke en aardige mensen. Zometeen gaan we nog even kijkje nemen op Covent Garden, altijd leuk! :D
« Laatst bewerkt op: april 01, 2005, 03:26:20 pm door Mezzamorpheus »

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
Mezzablog
« Reactie #48 Gepost op: april 02, 2005, 12:52:57 pm »
Londen... tof zeg. Doet herinneringen bovenkomen aan een midweekje in de winter van 1998 met 5 maatjes in deze gave doch prijzige stad. Mind the gap.  :w
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Mezzablog
« Reactie #49 Gepost op: april 05, 2005, 04:31:28 pm »
Sick From London
Nee, natuurlijk ben ik niet écht ziek van Londen, want dat is in een woord gewoon een wereldstad (letterlijk en figuurlijk!), maar ik ben helaas wel enigszins ziekjes teruggekomen uit Londen. Heb het hele weekend flinke last van keelpijn gehad, wat op den duur echt behoorlijk frustrerend werkt, kan ik je vertellen. |:(  Kon me daardoor helaas (lang) niet zoveel geven als ik zelf wilde, maar er was helaas weinig aan te doen. En gelukkig hebben we ook nog wel het een en ander ondernomen. :) Zo ben ik samen met m'n broer en schoonzus F&R vrijdagmiddag en -avond een flinke wandeling gemaakt naar Covent Garden. Best leuk, je ziet al wandelend op een hele relaxte manier een heleboel van de stad en Covent Garden is echt de tofste plek van Londen! Alle straatartiesten en -muzikanten en marktkramen zorgen voor een heel toffe relaxte sfeer. Na flink wat rondgeslenterd te hebben op CG en o.a. een stukje koorddansen te hebben gezien, besloten we onze honger te stillen bij een Italiaan. De bestelde pizza's bleken flink spicy (ouch!), maar zeker de moeite waard! Daarna wandelden we terug via Leicester Square, alwaar we geschikte goedkope kaartjes probeerden te bemachtigen voor The Lion King van zaterdagavond, maar in die missie slaagden we helaas niet. Ter 'compensatie' besloten we maar om nog even een flink 'toetje' te halen bij het Haagen-Dasz-restaurant op het plein. Mmmm.... :)

Zaterdagmorgen deden we het wederom rustig aan en aan het begin van de middag wandelden we richting de Thames, alwaar we een rondje met The London Eye (dat grote reuzenrad) wilden nemen. Zo gezegd, zo gedaan en na onze kaartjes gehaald te hebben (halve prijs!), mochten we met voorrang een rondje maken. En het is echt super-wow! Je komt echt heerlijk hoog en het weer werkte ook goed mee, waardoor we echt een geweldig uitzicht over de stad hadden. Echt heel gaaf!
's Avonds hebben we samen fijn een filmpje gekeken: Bruce Almighty. En ik moet zeggen: ik vind hem best heel tof! Bij een paar scenes fronsten m'n wenkbrauwen wel even, maar over het algemeen is ie echt heel gaaf.

Zondagmorgen was het dienst in de City Temple. Jammer genoeg werkte m'n stem nog steeds niet mee en kende ik ook niet alle liederen, maar toch was het wel een mooie dienst over de Emmausgangers, met als thema: 'Jesus came for the nobody's'. Mooi. :)
's Middags gingen we met z'n drieën naar het Hyde Park. Erg gezellig daar! Alleen beetje jammer dat de bus die we nodig hadden net niet reed, waardoor we eerst een heel eind hebben gelopen en uiteindelijk nog maar weer een taxi genomen hebben. Maar goed, wel weer tof allemaal. :)
's Avonds hadden we nog een gezellige community-meeting in de City Temple en maandag brak de dag van vertrek alweer aan. Het einde van een -ondanks m'n keelpijn/verkoudheid- erg tof weekend. Bedankt F&R!  :w  d:)b  _/-\o_

M'n keelpijn werd eindelijk wat minder, maar nu kwam er een verkoudheid opzetten. :X  Maar goed, er moest wel gereisd worden. Dus met een hoofd vol watten, een potdichte neus en halfdichte oren, met de trein van St. Paul naar Gatwick. En van Gatwick met het vliegtuig naar Nederland. Man, wat is zo'n vliegreisje slecht voor een halfziek mens.
Behoorlijk brak kwam ik aan. Gelukkig werd ik opgepikt door m'n pa. Thuis nog wel gezellig gegeten, maar 's avonds bar weinig meer gedaan. Wel besloten om vandaag in ieder geval niet te gaan werken.

Na een flinke nachtrust vanmorgen nog steeds half ziek wakker geworden. Me door de morgen heengesleept en zowaar voel ik me vanmiddag iets beter...
Van de dokter ook wat medicijnen gekregen die me in turbo-tempo weer wat op de been moeten helpen, want vrijdag vertrek ik alweer naar Nashville... Bleh, ik zie het nu nog niet echt zitten moet ik zeggen. Hopelijk gaat het allemaal goedkomen.
« Laatst bewerkt op: april 05, 2005, 04:32:10 pm door Mezzamorpheus »

Fotogravinnetje

• Moderator
  • Crimpen op den Yssel
    • Bekijk profiel
Mezzablog
« Reactie #50 Gepost op: april 05, 2005, 04:40:54 pm »
Beterschap, Mezz!
computerfout: een vreemde een in de byte

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Mezzablog
« Reactie #51 Gepost op: april 08, 2005, 12:11:55 am »
Vertrek naar Nashville
Het gaat ondertussen, dankzij de paardenmiddelen van de dokter, weer een heel stuk beter met me gelukkig! :)
Morgenochtend vertrek ik naar de Gospel Music Week in Nashville, Tennessee waar ik héél veel muziek ga horen, mensen ga spreken en een stuk of 30 interviews doe met allerhande gospelartiesten. Ik vlieg morgenmiddag via Washington. Ik heb er zin in! Als het even kan probeer ik je hier wat op de hoogte te houden van m'n belevenissen. Doei!
http://www.gospelmusic.org/images/uploads/eventSummary/gmaweek_main_2.gif
« Laatst bewerkt op: april 08, 2005, 12:14:41 am door Mezzamorpheus »

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
Mezzablog
« Reactie #52 Gepost op: april 08, 2005, 09:41:02 am »
Mazzelaar. Wat goede connecties toch niet op kan leveren...  ;)
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Mezzablog
« Reactie #53 Gepost op: april 17, 2005, 02:41:35 pm »
Zo, ik ben weer 'back home' in Nederland. Het weekje Nashville was echt supertof en meer dan geslaagd! 25 interviews gedaan, heel veel mensen gesproken, veel toffe concerten gezien, nog meer mensen gesproken en niet te vergeten zondagavond een mega-indrukwekkende worship met Michael W. Smith en een 'all-artist choir'. Helaas is het me niet gelukt in Nashville dit blog bij te houden. Daarvoor was ik echt te druk...  B)

Ik zal binnenkort een uitgebreid verslag schrijven. Hier alvast een fotootje van mijzelf met Charity Von, mijn nieuwe 'sterretje':

http://home.versatel.nl/freekwillem01/harcocharity.jpg
« Laatst bewerkt op: april 17, 2005, 02:42:29 pm door Mezzamorpheus »

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Mezzablog
« Reactie #54 Gepost op: april 17, 2005, 11:46:17 pm »
Nashville-verslag I
Hier dan het eerste deel van mijn reisverslag. Donderdagmorgen vroeg werd ik opgepikt door mijn Asaf-collega's Peter en Johan en reden we vlotjes naar Schiphol, alwaar we ook vlotjes ingecheckt waren enzo. Keurig op tijd vertrok ons vliegtuig richting Washington. Tot zover geen enkel probleem. Totdat we boven land kwamen (Canada/VS) (na zes lange uren :O  8)7 ). De ellende begon met vrij heftige turbulentie, wat op een gegeven moment geen pretje meer was. De piloot was het volgens mij ook goed zat, want op het schermpje zag ik dat ie de raarste omtrekbewegingen maakte. Het mocht niet baten.

Uiteindelijk begon ie redelijk op tijd de landing in te zetten. De landingsbaan was al in zicht en toen trok het vliegtuig ineens weer omhoog. 'Wat krijgen we nou?' dacht iedereen. De piloot waarschijnlijk ook, want hij zei later dat er 'iets op de landingsbaan in de weg stond'. Uiteindelijk hebben we een half uur boven Washington rondgecirkeld, waarna we een hernieuwde poging tot landen deden. Ditmaal waren we wel succesvol gelukkig. Een en ander had wel tot consequentie dat onze overstaptijd voor het vliegtuig naar Nashville meer dan krap geworden was. We haasten ons dan ook richting paspoortcontrole etc. De paspoortcontrole liep nog redelijk vlot, waardoor we weer enige hoop kregen ons vliegtuig nog te halen, maar toen we vervolgens ruim tien minuten stil in de rij stonden voor de Security werd onze hoop de bodem ingeslagen.

Je wordt echt helemaal gestoord van de security in de VS. Bij de paspoortcontrole krijg je al een irisscan en moet je een vingerafdruk afgeven. Vervolgens krijg je nog een speciale security-check, waarbij je helemaal gefouileerd wordt en je al je metalen spullen, jasjes én schoenen door een speciale scan moet halen én je handbagage overhoop gehaald wordt. En dat alles gaat op een tempo alsof er maar 1 of 2 mensen achter je staan. Je wordt er werkelijk niet goed van.

Gevolg van alles was dat we ons vliegtuig misten en moesten gaan overboeken. De avondvlucht bleek net vol te zitten (twee Noren die onderweg waren naar GMA waren de 'boosdoeners' hoorden we later), dus konden we alleen nog maar zaterdagmorgen 9.10 gaan. Dit was wel heel erg balen, aangezien zaterdag van 10-2 uur de Word International Sales Meeting was (Asaf distribueert Word in Nederland), die we nu gedeeltelijk zouden missen. Maar daar was weinig meer aan te doen.
Omdat de oorzaak van de vertraging 'bij het vliegveld lag' kregen we geen hotelvergoeding aangeboden, maar wel wat telefoonnummers van hotels. Uiteindelijk vonden we een geschikte, niet ver van het vliegveld, waar we per taxibusje heengebracht werden.
Helaas hebben we niets van de stad Washington gezien want het hotel lag werkelijk in 'the middle of nowhere'. En naar ons later bleek was de stad Washington ook nog eens 35 mile van het vliegveld af...

In het hotel bestelden we een pizza, die zowaar in een half uur bezorgd werd, maar die alleen een Amerikaanse maat had. En aangezien wij Hollandse magen hebben, ging dat niet helemaal passen....

Na een heerlijke nachtrust stonden we om kwart voor acht alweer op vliegveld Washington Dulles, waar we wéér door de security heen moesten...   :X  
Na een vlotte vlucht (ruim half uur korter dan gepland), die grotendeels over de Appalachians ging (schitterend!) landden we om 10 uur in Music City Nashville!
Onze vingers begonnen te tintelen... Nu zou het echt beginnen! Op naar de Word Sales Conference...

(wordt vervolgd)
« Laatst bewerkt op: april 17, 2005, 11:47:14 pm door Mezzamorpheus »

zidane

• Komt er eerlijk voor uit!
    • Bekijk profiel
Mezzablog
« Reactie #55 Gepost op: april 18, 2005, 09:52:13 am »
Hmm...toen wij een paar jaar geleden aankwamen op Dulles Airpor dachten we ook dat we zo in de stad zouden zijn, niet dus. Dik geld moeten betalen voor een taxibus! ;(
Doe maar gewoon....dan doe je al gek genoeg!

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Mezzablog
« Reactie #56 Gepost op: april 18, 2005, 11:32:24 pm »
Nashville-verslag II
Waar was ik gebleven? Oh ja, we waren net geland in Nashville en op weg naar de Word Sales Conference. Eerst zouden we onze tassen nog even droppen in ons hotel, dat drie blokken achter het Renaissancehotel (waar GMA plaatsvond) zou zitten. Maar dat werd een domper. Het hotel bleek over de rivier, een flink eind weg van het Renaissance te zitten. Bovendien zag het er allemaal vrij oud en gammel oud en bleek mijn kamer maar matig aangepast voor rolstoelers. Lekker allemaal.  : (

Word Conference
Maar goed, tijd om te treuren of te klagen, hadden we niet, want we moesten naar de SIR Studios voor de Word Conference. Daar kwamen we om klokslag 12 uur aan, zodat we precies konden aanschuiven bij de warme, uitgebreide en zeer goed verzorgde lunch.  :D Al vrij snel vonden we de andere Nederlanders (EO, HebbeZ!, Bottomline) en in het warme zonnetje deden we ons tegoed aan het heerlijke eten. Ondertussen hoorden we dat we 's ochtends wel wat gemist hadden, zoals een spetterend optreden van Charity Von (bummer!  :( ) en het nieuws dat het label van BarlowGirl (Fervent Records) naar Word is verhuisd. Sneu voor Provident en GMI, maar uiteraard waren Peter, Johan en ik (Asaf) daar niet ontevreden mee.
's Middags nog fijne optredens gehoord van By The Tree, Grand Prize en Inhabited. Vooral dat laatste nieuwe bandje (ook Fervent) was erg goed.
Na een overzicht van de nieuwe releases van het komende jaar (Amy Grant, Jaci Velasquez, Mark Schultz, Inhabited, BarlowGirl etc.) was het weer gebeurd.

Na afloop nog bij een vergadering van de Europese distributeurs van Word geweest, wat errug interessant was, maar waar ik verder weinig over kan zeggen.

's Avonds zijn we uitgebreid uit eten geweest en zijn we vroeg gaan pitten.

Zondag
Zondagmorgen eerst naar de samenkomst in het Renaissance hotel geweest. Het was erg goed! Mooie worship met Chris Tomlin en David Crowder en een stevig preekje van Louie Giglio. Hierna had ik m'n eerste interview van de week, en wel met Kevin Max. Hij bleek in een behoorlijk goed humeur te zijn, waardoor het een heel behoorlijk gesprek werd.
Zondagmiddag was de Artist Welcoming Reception, waarbij vrijwel alle aanwezige artiesten 'vogelvrij' rondliepen om kennis met je te maken. Veel handjes geschud en foto's gemaakt! Helaas Joy Williams en Michael W. Smith gemist, maar je kan niet alles hebben. Wel een uitermate prettige en uitgebreide kennismaking gehad met Charity Von...  ;)
Zondagavond was de worship met Michael W. Smith en een groot koor van artiesten. Van de vorige keer herinnerde ik me al dat het geweldig was, maar deze keer maakte het nog vele malen meer indruk op me. De oprechtheid, kracht en intensiteit straalde van Michael en de artiesten af en de zaal was werkelijk een in aanbidding van onze grote God. Heel bijzonder. Heb de longen uit m'n lijf gezongen en in tijden Gods aanwezigheid niet van zo dichtbij ervaren.

(wordt vervolgd)
« Laatst bewerkt op: april 21, 2005, 08:40:30 pm door Mezzamorpheus »

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Mezzablog
« Reactie #57 Gepost op: april 19, 2005, 11:42:19 pm »
Maandag 11 april
De eerste van drie dagen boordevol interviews. Vandaag van hot naar her gesjeest. Van het Renaissance naar een (groot) cafe een straat achter het hotel en een conferentiecentrum tegenover het hotel. De dag begon goed: de eerste artiest die ik zou interviewen, John Davis, was er niet omdat hij de avond ervoor nog ergens opgetreden had en nog niet aangekomen was. Daarna ging het allemaal redelijk vlotjes. Eigenlijk waren bijna al m'n interviews vandaag wel heel erg leuk: Superchick (over alle liefdesperikelen van het afgelopen jaar), Seventh Day Slumber, Skillet (over hun 'mainstream'-avontuur), Mat Kearny, Audio Adrenaline (terugblikken op 15 jaar AA), Kainos (een erg leuk, sympathiek nieuw stijl, wat erg prettige stevige muziek maakt) en Sarah Kelly. Wat is die laatste een ongelooflijk hyper mens zeg! Maar wel heel erg lief en ze gaf mooie antwoorden (onder andere over aanbidden vanuit de shit en een negatief zelfbeeld). Day Of Fire en Kutless vielen alsnog uit, maar gezien m'n overladen programma vond ik dat eigenlijk nog niet eens zo erg. Eigenlijk viel alleen m'n interview met Tree63 wat tegen. Het lukte me niet echt om zanger John Ellis van z'n standaard-verhaal af te krijgen.

's Avonds eerst uitgebreid gegeten in het Hard Rock Café. Leuke tent, maar wel af en toe met héle foute muziek...
Daarna nog een gedeelte van de World Vision-showcase gezien, met optredens van onder andere Todd Agnew, Building429, Tree63, BarlowGirl en Paul Colman, die ook presenteerde. Leuk!
Hierna nog even naar een show geweest met John Davis (helaas gemist), Ashley Cleveland (wat een strot heeft dat mens!) en Jars Of Clay. Kwaliteitsmuziek!

Dinsdag 12 april
We besloten 's ochtends in het Renaissance te gaan ontbijten en dat bleek een goede keus, want achter mij in de rij voor de kassa sloot niemand minder dan Rachael Lampa aan, zodat we even gezellig samen hebben ontbeten.
Hierna was het als een speer door naar John Reuben, met wie ik een aardig gesprek had over de plek van hiphop in de gospelmuziek en zijn nieuwe album. Vervolgens was Krystal Meyers aan de buurt. Het is een soort 16-jarige Avril Lavigne-kloon en toch... ergens beviel ze me wel. Ze had iets ontwapenends over zich en de motivatie zat wel aardig diep volgens mij.
Daarna werd het iets minder allemaal. Ik moest naar het Hilton-hotel voor interviews met Building429, Nic Gonzales (van Salvador) en Pillar. De eerste en laatste band hadden eigenlijk weinig zinnigs te melden en Nic moest uitgesteld worden naar de middag. Uiteindelijk viel zijn interview ook wat tegen. Zijn vriendelijkheid en spontaniteit zijn erg OK, maar zijn verhaal erg standaard.
Met Taylor Sorensen een erg aangenaam gesprek gehad over zijn Nederlandse wortels en de manier waarop hij over de liefde zingt en aankijkt tegen hoe anderen over de liefde zingen.
Met Adam Watts ook wel een erg leuk gesprek gehad, al dwaalde hij me voortdurend teveel af. Het interview 's middags met Jars Of Clay was een van m'n hoogtepunten van de week. De heren waren alleraardigst en het gesprek over 12 jaar JoC, de plek van Jars in de gospelmuziek, de switch naar 'country-achtige' muziek en de toekomst van de band liep gewoon erg lekker, alleen was de tijd helaas te kort.
Thousand Foot Krutch en FM Static waren er niet (ditmaal konden ze toch geen paspoortproblemen hebben, zoals anderhalf jaar geleden op WWR?  :? ), dus konden Hans en ik mooi op tijd naar het Integrity-dinner in het Hilton, wat een grote teleurstelling was. Zowel qua zaal, als 'aanbod' van artiesten, als eten.

's Avonds bij een ERACE-showcase gezien, met een tof optreden van Rachael Lampa, een leuk optreden van Out Of Eden en Lisa Kimmey solo en nog wat andere leuke optredens: Tait, Phil Keagy, Nicole C. Mullen en Kirk Whalum. De knaller van de avond was echter tobyMac, die een hele vette show weggaf.
Vervolgens nog bij een gedeelte van de Rocketown-Inpopshowcase in Rocketown (hele toffe club!) geweest, waar ik Shaun Groves, Taylor Sorensen, Ginny Owens, Tree63, Mat Kearny en Superchic[k] nog hele toffe optredens heb zien doen. Toen was het alweer veel te laat tijd om te gaan pitten.

Woensdag 13 april
Vandaag stonden er nog een paar hele toffe interviews op de rol, dus ik had er zin in. M'n eerste interview, met Mourning September, ging niet door omdat de gasten niet op kwamen dagen. Vervolgens was het tijd voor Third Day, wat erg gaaf was. Alleen jammer dat Mac Powell na 5 minuten overstapte naar een ander interview.
Casting Crowns was redelijk, maar ik baalde ervan dat de groep in drieen gesplitst was en dat ik zanger Mark Hall niet had.
Vervolgens was het de beurt aan Charity Von! Heerlijk mens is dat toch! We hebben onze interviewtijd ruim overschreden en uitgebreid geboomd over troubles in je relatie met God, haar ervaringen daarmee en de manier waarop zij daarover wil communiceren.
De afsluiter van de week was Everlife, dat ook bestaat uit drie toffe meiden met een heel open en eerlijk verhaal.

's Avonds was het tijd voor de GMA Music Awards, in de wandelgangen de Dove Awards genoemd. Dat werd een flinke teleurstelling. Door het uitvallen van een geplande live-uitzending ontstonden er budgetproblemen, wat je duidelijk kon merken: geen geweldig decor, mensen die voortdurend doeken moesten vasthouden als je iets niet mocht zien, weinig show, veel lijstjes afwerken op een ratjetoe-manier etc. Toch maakten een paar dingen indruk: het optreden van BarlowGirl die Never Alone mét orkest speelden, wat zorgde voor kippenvel en een staande ovatie, Tonex met een wervelende show inclusief verkleedpartij, Natalie Grant met een swingende opener, Third Day die hun award in ontvangst namen met het uitspreken van een gebed en last but not least, Skillet met een supervette rockshow. Ze hadden via hun mailinglist 100 kids de kans gegeven gratis aanwezig te zijn en die stormden allemaal naar voren toen ze begonnen te spelen en hun lichtshow (van achter het drumstel) was werkelijk fenomenaal! Ook leuk waren uitreikers Michael W. Smith en Steve Taylor die er een soort van filmopnames van maakten (samen hebben ze de film Second Change gemaakt).

Na een veel te korte nacht maakten we donderdag de terugvlucht naar Nederland, waar we vrijdagmorgen vroeg veilig aankwamen.

Ik ben erg dankbaar voor deze geweldige supertoffe week!

(En nu al die interviews uitwerken... ;) Houdt CCMplanet in de gaten!)
« Laatst bewerkt op: april 21, 2005, 08:41:24 pm door Mezzamorpheus »

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Mezzablog
« Reactie #58 Gepost op: april 27, 2005, 11:19:48 pm »
Cover
Jaja, ik sta voor het eerst van mijn leven op de cover van een tijdschrift. Het gaat om Kleur, het nieuwe tijdschrift van Dit Koningskind. Ook op hun nieuwe website ben ik terug te vinden op wat foto's. Kijk ook op deze pagina... Ik vond het doodeng om het uiteindelijke resultaat van de photoshoot te bekijken, maar ik moet zeggen: het valt me allemaal niet tegen. :)

http://www.ditkoningskind.nl/dk/images/stories/Home/cover-kleur.jpg

Verder ben ik vorige week begonnen met m'n tijdelijke administratieve job op het bedrijfsbureau van de EO. Het is allemaal nog niet vreselijk leuk, maar ik denk het wel een paar maandjes vol te houden. En er lijken nu al mogelijkheden voor een langer verblijf bij de EO te komen... Maar daarover later meer.
Ben verder druk met schrijven van teksten voor Asaf. Ook staat m'n eerste interview van m'n Nashville-reis inmiddels online: Kevin Max.
« Laatst bewerkt op: april 27, 2005, 11:20:43 pm door Mezzamorpheus »

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Mezzablog
« Reactie #59 Gepost op: mei 19, 2005, 12:22:09 am »
Veel te lang geleden...
Het is alweer veel te lang geleden dat ik weer eens geblogd heb...  |:(  Ik zal in vogelvlucht de afgelopen weken even met je proberen door te nemen. Die stonden in het teken van veel werken en veel muziek.

Kees Kraayenoord
Ben twee weken geleden bij de perspresentatie van de nieuwe cd van Kees Kraayenoord geweest. Het was in een gezellig kantoorpandje in Ede met een klein trosje andere journalisten. Het was een leuke, informele setting waarin Kees het een en ander vertelde, vragen beantwoordde en samen met Ralph van Manen een nummer ten gehore bracht. Binnenkort vind je op CCMplanet een uitgebreider verslag.

http://www.keeskraayenoord.nl/images/broken_front.jpg

Luna Halo en Kevin Max
Vorige week vrijdag bij het United Live-festival geweest in Hilversum, met Orville, Luna Halo, Kevin Max en Rivelino. Ondanks verschillende tegenvallers (vertraging bij soundcheck enzo, uur buiten in de kou wachten dus uur te laat beginnen, niet al te grote opkomst) deden vooral Orville en Luna Halo het errug goed. M'n oren piepten na afloop dat het een lieve lust was, maar het optreden van vooral LH was zéér goed. Ruig, maar erg strak en ook weer lekker veel ruimte voor de prachtstem van zanger Nathan Barlowe.
Omdat alles erg uitliep nog maar twee nummers van Kevin Max gezien. Wel nog even met de man gepraat. Leuk om hem terug te zien na het interview met hem in Nashville, maar tussen de regels begreep ik wel dat ie niet heel tevreden was met het toertje. Dat bleek ook wel toen LH en KM de volgende dag er de brui aan gaven. Tegelijkertijd is het natuurlijk maar de vraag of Kevin er zelf wel wat van bakt als solo-artiest. Het blijft een rare snoeshaan.
Gezellig teruggereden met DJ Klaas van de EO.

Delirious?
De volgende avond stond alweer het volgende concert op het programma: dat van Delirious? En ze stelden niet teleur! Een ware klasseband met een klasseshow! Lees mijn verslag voor meer info, ook over de optredens van !Kboemm en Kees Kraayenoord. Bekijk ook de foto's!

http://www.unitedlive.nl/photo/2005_delirious/4668s.jpg

http://www.unitedlive.nl/photo/2005_delirious/5789s.jpg

http://www.unitedlive.nl/photo/2005_delirious/4731s.jpg

http://www.unitedlive.nl/photo/2005_delirious/4852s.jpg

Vrijgezellendag en trouwerij
Na al die concerten erg in de ban geraakt van de trouwerij van mijn beste vriend&vriendin, morgen. Vorige week zaterdag hebben we een erg gezellige, leuke, hilarisch en gedeeltelijk ook muzikale vrijgezellendag gehad en morgen hebben we hopelijk een toffe feestdag!

Verder hard gewerkt, teksten geschreven voor Asaf, interview+recensies geschreven voor CCMplanet en de nodige rotzooi opgeruimd.
Daarnaast staat er de komende weken ook nog wel wat spannends te gebeuren...