Auteur Topic: Het leven door een blonde bril - deel 2  (gelezen 18171 keer)

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
Het leven door een blonde bril - deel 2
« Reactie #240 Gepost op: juni 09, 2005, 09:08:04 am »
Hey Leetje, welkom.  :w

Het wordt steeds gezelliger hier.  (8>
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Slim blondje

• De wijsheid niet in pacht.
    • Bekijk profiel
« Reactie #241 Gepost op: juni 09, 2005, 11:08:38 am »
Hey Leetje :w .
Welkom in mijn nederige weblog. Volg mij niet, en raak niet verslaafd aan dit forum. ;)
« Laatst bewerkt op: juni 09, 2005, 11:10:47 am door Slim blondje »
Het begin van de wijsheid is ontzag voor de HEER, wie leeft naar Zijn wet, getuigt van goed inzicht. (Psalm 111:10a)

Leetje

• Bekijk profiel
« Reactie #242 Gepost op: juni 09, 2005, 11:15:09 am »

quote:

Slim blondje schreef op 09 juni 2005 om 11:08:
Hey Leetje :w .
Welkom in mijn nederige weblog. Volg mij niet, en raak niet verslaafd aan dit forum. ;)
Ik zal oppassen. Maar goed, volgende week helemaal geen tijd natuurlijk, 14 toetsen  :(

Slim blondje

• Bekijk profiel
« Reactie #243 Gepost op: juni 09, 2005, 03:58:59 pm »
Een dagje vrij. Of eigenlijk een studiedag.
Godsdienst is geleerd, na lang uitslapen en wat ge-msn. Toen ook Frans voor een groot deel, dat alles onder het genot van Michael. W. Smith en een zak toffees (restant van afgelopen weekend). Allemaal vrij saai, dat geleer. Vooral het stampen van zinnetjes is niet mijn favoriet. Je wordt er zo simpel van. Bij het leren van godsdienst kan je tenminste nog redeneringen tegen jezelf ophangen :+ .
Terwijl ik dit schrijf doet m'n moeder een poging om wat touw over de frambozenstruik te spannen. Anders jatten de vogels alles onder je neus weg, en dat is welliswaar een leuk gezicht maar niet de bedoeling.
Zonet nog even een Duitse tekst vertaald. Het is een tekst waarin praktische tips worden gegeven aan vrouwen van voetbalfans. Heel grappig. Hoe je hem moet oppeppen als zijn partij weer eens heeft verloren, of hoe je het beste naar een nieuwe vaatwasser kunt vragen als het nationale elftal net de overwinning heeft behaald ;) .
Tussendoor ook nog even een poster gemaakt om in de kerk op te hangen, om iedereen eraan te herinneren dat ik nog altijd op zoek ben naar sponsors...
Ik heb wel zin in volgende week zaterdag, het wordt denk ik heel gezellig. Maar het eind zal toch op wilskracht moeten. Nouja, daar ontbreekt het niet aan....
Vanavond denk ik nog m'n Franse spreektoets verder leren en een hoofdstukje Frans vertalen. Vertalen, bah. Geef mij dan maar een dagje met echte Fransen en maar kletsen. :)
« Laatst bewerkt op: juni 09, 2005, 03:59:41 pm door Slim blondje »
Het begin van de wijsheid is ontzag voor de HEER, wie leeft naar Zijn wet, getuigt van goed inzicht. (Psalm 111:10a)

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #244 Gepost op: juni 09, 2005, 05:18:15 pm »
Sterkte met leren scholiertjes. Dat is nou iets wat ik niet mis, die oeverloze toetsweken...
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

flemel

• Bekijk profiel
« Reactie #245 Gepost op: juni 09, 2005, 07:29:32 pm »

quote:

Leetje schreef op 08 juni 2005 om 22:21:
[...]

Ik kan er lkkr om half 8 uit :)

is dat de Leetje die ik van de GSR ken!!
Gezellig!!
« Laatst bewerkt op: juni 09, 2005, 07:30:01 pm door flemel »

Slim blondje

• Bekijk profiel
« Reactie #246 Gepost op: juni 09, 2005, 08:28:44 pm »

quote:

flemel schreef op 09 juni 2005 om 19:29:
[...]
is dat de Leetje die ik van de GSR ken!!
Gezellig!!

jaja, helemaal. Ik heb nu al drie mensen bekeerd tot het gkv-forumisme...
Dit scheelt me veel gedoe met A.'s.... ;)

Leetje

• Bekijk profiel
« Reactie #247 Gepost op: juni 10, 2005, 02:55:45 pm »

quote:

Slim blondje schreef op 09 juni 2005 om 15:58:
Zonet nog even een Duitse tekst vertaald. Het is een tekst waarin praktische tips worden gegeven aan vrouwen van voetbalfans. Heel grappig. Hoe je hem moet oppeppen als zijn partij weer eens heeft verloren, of hoe je het beste naar een nieuwe vaatwasser kunt vragen als het nationale elftal net de overwinning heeft behaald ;) .
e check mail m ff naar mij als je wil  ;)  d:)b

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #248 Gepost op: juni 10, 2005, 03:28:16 pm »
Ik verveel me... Jullie praten alleen maar met elkaar.  :/

Slim blondje

• Bekijk profiel
« Reactie #249 Gepost op: juni 10, 2005, 04:23:20 pm »

quote:

Pleun schreef op 10 juni 2005 om 15:28:
Ik verveel me... Jullie praten alleen maar met elkaar.  :/

sorry Pleun, wil je dat ik ook even wat tegen jou zeg?
HOI PLEUN :w
http://home.wanadoo.nl/lottereinders/images/Lynn/Lynn-beertje.JPG

@ Leetje: ik heb 5 woorden vertaald, de rest snapte ik zo wel. Ik doe alles met de hand. Als je vertaling wilt kom je maandag maar even langs...
« Laatst bewerkt op: juni 10, 2005, 05:13:46 pm door Wybo »

Slim blondje

• Bekijk profiel
« Reactie #250 Gepost op: juni 10, 2005, 04:24:14 pm »
sorry meneer de moderator, maar ik weet niet hoe ik dat plaatje kleiner krijg, ik ben me bewust van schuld O-)  :o

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #251 Gepost op: juni 10, 2005, 04:39:14 pm »
:>

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
« Reactie #252 Gepost op: juni 10, 2005, 05:14:34 pm »

quote:

Slim blondje schreef op 10 juni 2005 om 16:24:
sorry meneer de moderator, maar ik weet niet hoe ik dat plaatje kleiner krijg, ik ben me bewust van schuld O-)  :o

:D

ik heb hem voor je verkleind, en je mag aan een volgend deeltje beginnen omdat deze 'vol' zit :)
Pinkeltjefan