Hallo allemaal,
Dit was toch geen relaxte week als ik had gedacht. Er waren toch geen edu-reizen....sorry Slim Blondje.....jij had gelijk.
Het was een week van behaalde cijfers aanhoren en in spanning zitten of het wel een voldoende was. Vooral voor wiskunde was ik een beetje bang. Ik sta er niet zo heel erg goed voor. En ik kreeg een 4.0 voor mijn toets. Maar ik ben toch een beetje blij....Ik sta nog een 4.6 dus het is nog een 5 op mijn rapport. Maar een 6 zal ik nooit meer staan dit jaar. Dan moet ik een 10 halen en dan sta ik een 5.5. dat gaat dus niet lukken. Maar het ligt in iedergeval niet aan mij!!! Het gemiddelde van heel de klas was een 3.7. Dus dat zegt wel wat over de wiskundeleraar v.d B. Mijn oom die mij bijles geeft heeft hem al regelmatig uitgescholden voor klootviool.
Maar nu over de leuke dingen. Ik heb een 5.8 voor scheikunde gehaald

. Ik had gedacht dat het een vette onvoldoende was....en daardoor had ik mijn vriendin Flemel een beetje niet leuk behandeld. Maar het is al weer helemaal in orde tussen ons. Want de drie musketiers kunnne geeen ruzie gebruiken.
Morgen ga ik lekker op vakantie!!!!

. We gaan met ons gezin lekker naar het "Vennebos". Dat is een landal green park in Noord brabant (Hapert). Met subtropisch zwemparadijs

. Echt kikke

. Vorig jaar ben ik daar namelijk ook al geweest. Dus misschien kom ik wel iemand van de vele hier wel tegen.
En we gaan ook weeer lekker uiteten

...hoogte punt van elke vakantie.
Ik moet zo eten.......mijn maagje is al heel hard aan het knorren.
Vanavond mag ik weeer lekker gaan zingen. Afgelopen Zaterdag hadden we een concert. En ik mocht voor het eerst meedoen. Het was in de bethlehemkerk in Papendrecht. Het was heel erg leuk....maar wel vermoeiend.
heej ik ga er vandoor. Fijne vakantie iedereen
schaapje