Auteur Topic: Een schaapje van de grote kudde  (gelezen 5849 keer)

schaapje

• schaapje uit de grote kudde
    • Bekijk profiel
Een schaapje van de grote kudde
« Reactie #45 Gepost op: april 21, 2005, 01:33:49 pm »

quote:

Slim blondje schreef op 19 april 2005 om 18:29:
[...]

nee hoor, die zijn na de vakantie pas. Volgende week gewoon school, dan vakantie, dan eductieve reizen...
ow....een paar meiden bij mij in de kerk hadden het er over dat ze volgende week gingen. En bij mijn was het ook zo dat ze in de week voor koninginnendag edu-reizen hadden.

schaapje

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: april 28, 2005, 05:37:51 pm »
Hallo allemaal,

Dit was toch geen relaxte week als ik had gedacht. Er waren toch geen edu-reizen....sorry Slim Blondje.....jij had gelijk.
Het was een week van behaalde cijfers aanhoren en in spanning zitten of het wel een voldoende was. Vooral voor wiskunde was ik een beetje bang. Ik sta er niet zo heel erg goed voor. En ik kreeg een 4.0 voor mijn toets. Maar ik ben toch een beetje blij....Ik sta nog een 4.6 dus het is nog een 5 op mijn rapport. Maar een 6 zal ik nooit meer staan dit jaar. Dan moet ik een 10 halen en dan sta ik een 5.5. dat gaat dus niet lukken. Maar het ligt in iedergeval niet aan mij!!! Het gemiddelde van heel de klas was een 3.7. Dus dat zegt wel wat over de wiskundeleraar v.d B.  Mijn oom die mij bijles geeft heeft hem al regelmatig uitgescholden voor klootviool.
Maar nu over de leuke dingen. Ik heb een 5.8 voor scheikunde gehaald :*) . Ik had gedacht dat het een vette onvoldoende was....en daardoor had ik mijn vriendin Flemel  een beetje niet leuk behandeld. Maar het is al weer helemaal in orde tussen ons. Want de drie musketiers kunnne geeen ruzie gebruiken.
Morgen ga ik lekker op vakantie!!!!  d:)b . We gaan met ons gezin lekker naar het "Vennebos". Dat is een landal green park in Noord brabant (Hapert). Met subtropisch zwemparadijs 8) . Echt kikke _/-\o_ . Vorig jaar ben ik daar namelijk ook al geweest. Dus misschien kom ik wel iemand van de vele hier wel tegen.
En we gaan ook weeer lekker uiteten :Y) ...hoogte punt van elke vakantie.
Ik moet zo eten.......mijn maagje is al heel hard aan het knorren.
Vanavond mag ik weeer lekker gaan zingen. Afgelopen Zaterdag hadden we een concert. En ik mocht voor het eerst meedoen. Het was in de bethlehemkerk in Papendrecht. Het was heel erg leuk....maar wel vermoeiend.
heej ik ga er vandoor. Fijne vakantie iedereen :w

schaapje

lineke

• Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: april 29, 2005, 05:50:49 pm »
Ja, goeie vakantie en succes met je toetsen! :*)
je leeft maar één keer eeuwig

flemel

• Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: mei 01, 2005, 10:23:40 pm »

quote:

schaapje schreef op 28 april 2005 om 17:37:
Het gemiddelde van heel de klas was een 3.7. Dus dat zegt wel wat over de wiskundeleraar v.d B.  Mijn oom die mij bijles geeft heeft hem al regelmatig uitgescholden voor klootviool.

Heej suffie
Al lekker gezwommen? Heeeeeerlijk he, dat water om je lijf heen voelen.....brrrrrrrrrrrrrrr  :+ ...Maar niet heus.
Maar wat wou ik nou......o ik weet t alweer, jij zit hier lekker BRR voor een klootviool uit te schelden, wie weet leest hij wel elke dag alle weblogs van iedereen, en komt hij erachter dat jij helemaal geen lief schaap bent, maar gewoon een leerling uit zn klas, die hoger heeft dan het gemiddelde, en die hem vervolgens daarom een klootviool gaat lopen noemen......... 8)7  Stank voor dank zou ik zeggen.......
tzou zomaar kunnen.

he doei
o ja en ik ga bij mn zussie logeren, en ook bij haar vriend.
Ajuuuu

schaapje

• Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: mei 06, 2005, 03:18:04 pm »
Hallo allemaal,
ik ben net terug van een heerlijke vakantie. Lekker uitgerust.......maar mijn bed was zwaar knudde. Het lag echt voor geen meter. Het hoofdkussen was zo plat dat het leek of je gewoon op het matras lag.  En het ergste vond ik dat er geen spiegel op de kamer van mijn zus en ik zat. Dat zat wel in de andere slaapkamer...maar daar zaten mijn broers. Zij wilden perse de meidenkamer. Was volgens hun groter. Maar dat was niet zo......wij hadden een gangpad van ruim 20 cm. Hun hadden een pad van nog geen 15 cm.  Maar goed..het gevolg was dus dat ik elke ochtend hun kamer in stormde om mijn oogjes te verfen. Dat vonden ze niet zo heel erg leuk.
We hebben echt ontzettend veel gedaan. Gewandeld (+/- 10 km), gefiets (20 km en 40 km), naar de koninginnendag geweest en uiteten geweest, dat was nog ter ere van het 21 jarig huwlijk van mijn ouders!
Elke avond rond 23.30 naar bed gegaan en dat lekker lang uitslapen. Niet dat dat echt lukte. Mijn broertje ging elke ochtend tv kijken. En je hoor alles door het plafond heen. Dus elke ochtend hoorde ik de verhaaltjes en liedjes van Puck en Pelle. Dat waren zeg maar de vriendjes van alle kleuters en peuters van het park. Met hen kon je allerlei dingen doen.  En mijn broertje vond dat supergaaf!!!
We hebben een dag gehad dat we echt niets konden doen vanwege de regen. We zijn toen maar gaan bowlen. Dat hadden ik en mijn zus en broer betaald. Je moet elke vakantie trakteren omdat we alle drie werken. En ik had gewonnen met 85 punten. Was echt goed van mij.
ik heb ook lekker gezwommen. echt een heel cool zwembad!!!! we zijn 2 tot 3 keer per dag wezen zwemmen!!!

quote:

flemel schreef op 01 mei 2005 om 22:23:
[...]

Heej suffie
Al lekker gezwommen? Heeeeeerlijk he, dat water om je lijf heen voelen.....brrrrrrrrrrrrrrr  :+ ...Maar niet heus.
Maar wat wou ik nou......o ik weet t alweer, jij zit hier lekker BRR voor een klootviool uit te schelden, wie weet leest hij wel elke dag alle weblogs van iedereen, en komt hij erachter dat jij helemaal geen lief schaap bent, maar gewoon een leerling uit zn klas, die hoger heeft dan het gemiddelde, en die hem vervolgens daarom een klootviool gaat lopen noemen......... 8)7  Stank voor dank zou ik zeggen.......
tzou zomaar kunnen.

Ja ik heb heerlijk gezwommen. Ongeveer 2 keer per dag of zo......ik heb ook blauwe plekker op mijn heupen auw ;( ......van de wildwaterbaan. Maar k kan wel tegen een stootje.

heee suffie....je moet zijn afkorting er niet in zetten......maar ik denk niet dat hij dit leest....istie de dom voor.

xxxx schaapje