Auteur Topic: De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14  (gelezen 25296 keer)

Slim blondje

  • Berichten: 1608
  • De wijsheid niet in pacht.
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #150 Gepost op: mei 27, 2005, 09:06:01 pm »

quote:

Pleun schreef op 27 mei 2005 om 19:58:
[...]Aan de balie kwam een Turkse meneer die 2x bij me op het spreekuur was geweest. Hij had nieuwe vragen en vertelde dat hij zo tevreden was over de goede hulp die hij bij het Loket had gekregen. Allebei mijn adviezen hadden goed uitgepakt, zo had hij een zaak bij de kantonrechter gewonnen. Spontaan zei ik "zou u dit even op papier willen zetten?" Zo gezegd, zo gedaan.
:)
Het begin van de wijsheid is ontzag voor de HEER, wie leeft naar Zijn wet, getuigt van goed inzicht. (Psalm 111:10a)

Marloes

  • Berichten: 4175
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #151 Gepost op: mei 27, 2005, 10:55:15 pm »
Fijn Pleun, dat soort complimenten. :)
[Prediker 7:29]

Picardijn

  • Berichten: 5024
  • Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #152 Gepost op: mei 28, 2005, 12:15:46 am »
Beetje zuur, je hebt nu in elk geval werkervaring.
Ik heb een beugel en een buikje
Liefde is vreemd
Het is geen toeval de voorzienigheid.

Pleun

  • Berichten: 5704
  • Burp
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #153 Gepost op: mei 28, 2005, 10:55:40 am »
Heb vannacht weer nauwelijks geslapen, maar dat kan ook door de warmte komen. Om eerlijk te zijn zie ik het momenteel niet meer zo zitten. Ik had me voorgenomen om dit werk nog jaren te blijven doen, het gaf zin aan mijn leven. En dat houdt dan opeens op.

http://m1.nedstatbasic.net/n?id=ACSzDwUegeYGeqt2QgmuDxRqAD9A
« Laatst bewerkt op: mei 28, 2005, 12:18:19 pm door Pleun »
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Liudger

  • Berichten: 2050
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #154 Gepost op: mei 28, 2005, 11:02:13 pm »
Ik ben hier nog maar kort Pleun, maar was dit je eerste baan? Het vervelende met banen is dat hoe langer je op een plek zit, hoe kleiner de wereld en het aantal mogelijke banen lijken te zijn. Je perspectief vernauwt zich onopgemerkt. Maar er zijn echt allerlei mogelijkheden 'out there'. Misschien wil die dame in Rotterdam wel een goed woordje voor je doen daar?

Enne, ik vind dat je nog veel te beheerst bent hier. Is dat nou effectief afreageren? Het lijkt nergens op. Kom op, een flinke scheldpartij zal je goed doen  :9
De Heer heeft mij gezien en onverwacht ben ik opnieuw geboren ...

Zwever

  • Berichten: 2249
  • Naar Azië gevlogen
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #155 Gepost op: mei 28, 2005, 11:50:10 pm »
Misschien moet je je leidinggevende deze blog eens laten lezen, klaart ze vast van op ;)

Is coaching niks voor je? Kun je ook wat informeler zijn.... geen idee alleen waar je in zou moeten coachen...
Mission = finding out what God is doing, and joining in!

Pleun

  • Berichten: 5704
  • Burp
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #156 Gepost op: mei 28, 2005, 11:58:20 pm »
.

Wijselijk gedelete
« Laatst bewerkt op: mei 29, 2005, 12:00:46 am door Pleun »
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Priscilla en Aquila

  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10069
  • u hebt Mijn woord bewaard
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #157 Gepost op: mei 29, 2005, 12:09:25 am »
Jij leert snel zeg.. :P
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan

Pleun

  • Berichten: 5704
  • Burp
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #158 Gepost op: mei 29, 2005, 12:10:24 am »
Ja, ik had iets geschreven over varkens en kelen, maar dat heb ik toch maar weggehaald.  :+
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Picardijn

  • Berichten: 5024
  • Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #159 Gepost op: mei 29, 2005, 12:14:52 am »
Pleun ik zie liever ook een andere coach bij Feijenoord.
Zal aankomende week eens koffie komen drinken in de varkenstal, neem aan dat je daar wel even tijd voor vrijmaakt.
Ik heb een beugel en een buikje
Liefde is vreemd
Het is geen toeval de voorzienigheid.

Priscilla en Aquila

  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10069
  • u hebt Mijn woord bewaard
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #160 Gepost op: mei 29, 2005, 12:17:13 am »

quote:

Picardijn schreef op 29 mei 2005 om 00:14:
Pleun ik zie liever ook een andere coach bij Feijenoord.
Zal aankomende week eens koffie komen drinken in de varkenstal, neem aan dat je daar wel even tijd voor vrijmaakt.


Oh, dat van die varkens sloeg natuurlijk op je behuizing en dat de kelen er nodig weer eens gesmeerd moeten worden...... :P
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan

Pleun

  • Berichten: 5704
  • Burp
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #161 Gepost op: mei 29, 2005, 12:05:35 pm »

quote:

Picardijn schreef op 29 mei 2005 om 00:14:
Pleun ik zie liever ook een andere coach bij Feijenoord.
Zal aankomende week eens koffie komen drinken in de varkenstal, neem aan dat je daar wel even tijd voor vrijmaakt.
Goed idee.
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Pleun

  • Berichten: 5704
  • Burp
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #162 Gepost op: mei 29, 2005, 12:21:18 pm »
M'n broer had gisteren een boekenlegger op m'n bureau gelegd met een toepasselijke tekst.

Als terugkijken pijn doet... en vooruitkijken je bang maakt... kijk dan naast je: Ik ga met je mee, Ik ben altijd bij je, alle dagen.

Dit is precies hoe ik me nu voel, alleen put ik geen troost uit het laatste. Ik heb een jaar lang geknokt voor dat jaarcontract, ben goed in m'n werk en was eindelijk gelukkig. Van alles naar niets is heel moeilijk te verwerken. Alles heb ik gegeven wat ik in me had het afgelopen jaar, en nog is het niet genoeg. Wie zegt dan dat het in de toekomst wel goed zal gaan?

http://feyenoord.messagebase.nl/feyimages/smilies/icon_hebikweer.gif
« Laatst bewerkt op: mei 29, 2005, 01:06:55 pm door Pleun »
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Priscilla en Aquila

  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10069
  • u hebt Mijn woord bewaard
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #163 Gepost op: mei 29, 2005, 12:48:17 pm »

quote:

Pleun schreef op 29 mei 2005 om 12:21:
M'n broer had gisteren een boekenlegger op m'n bureau gelegd met een toepasselijke tekst.

Als terugkijken pijn doet... en vooruitkijken je bang maakt... kijk dan naast je: Ik ga met je mee, Ik ben altijd bij je, alle dagen.

Dit is precies hoe ik me nu voel, alleen put ik geen troost uit het laatste. Ik heb een jaar lang geknokt voor dat jaarcontract, ben goed in m'n werk en was eindelijk gelukkig. Van alles naar niets is heel moeilijk te verwerken. Alles heb ik gegeven wat ik in me had het afgelopen jaar, en nog is het niet genoeg. Wie zegt dan dat het in de toekomst wel goed zal gaan?


Misschien kun je dat pas zien als je het laatse wat op de tekst van je broer stond ook wil zien.
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan

Pleun

  • Berichten: 5704
  • Burp
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #164 Gepost op: mei 29, 2005, 01:09:58 pm »
Ik zie dus niet in wat het voor verschil maakt of ik het wel of niet zie. Er is niks wat nu kan helpen, ook opbeurende woorden niet. Ik begreep nooit waarom sommige mensen tot een bepaalde daad kunnen komen, dat begrijp ik nu wel. Denk dat ik rijp ben voor dwangverpleging.
« Laatst bewerkt op: mei 29, 2005, 01:10:30 pm door Pleun »
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Priscilla en Aquila

  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10069
  • u hebt Mijn woord bewaard
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #165 Gepost op: mei 29, 2005, 01:30:27 pm »
Maar die bepaalde daad zeg maar, die helpt ook niet, want je situatie zal er niet positief door veranderen.
Het is denk ik meer de vraag: hoe ga je met deze situatie om als je geen uitweg ziet. Of voel je je alleen oke, als de omstandigheden dat ook zijn. (Probeer je te helpen, maar weet ook wel dat het voor jou waarschijnlijk niet ter zake doet op dit moment en denk je hou je mond met als dat gezeur)
Misschien probeer ik je van de dwangverpleging te redden... ;)
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan

Pleun

  • Berichten: 5704
  • Burp
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #166 Gepost op: mei 29, 2005, 01:49:46 pm »

quote:

Priscilla en Aquila schreef op 29 mei 2005 om 13:30:
Maar die bepaalde daad zeg maar, die helpt ook niet, want je situatie zal er niet positief door veranderen.
Het is denk ik meer de vraag: hoe ga je met deze situatie om als je geen uitweg ziet.  
Ik weet het niet. Vind mezelf nog steeds een toffe gozer hoor, maar heb geen enkel vertrouwen meer in de mensheid.
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Mezzamorpheus

  • Berichten: 5201
  • You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #167 Gepost op: mei 29, 2005, 01:55:09 pm »
Die tekst op die boekenlegger van je broer is idd heel cool. :)

Onze dominee zei vanmorgen in de preek (over Paulus en Silas in de gevangenis): Als alle deuren om je heen dichtgeslagen worden en de hele wereld zich tegen je lijkt te keren, blijft er altijd nog één deur wel open staan: De deur omhoog...
Toen de gevangen Paulus en Silas (gegeseld, in de onderste kelder-cel, met de voeten in het blok) door die deur gingen beefde de aarde, raakten alle boeien los en vond de gevangenbewaarder God.

Iets dergelijks bid en wens ik jou ook toe.
« Laatst bewerkt op: mei 29, 2005, 01:58:14 pm door Mezzamorpheus »

dingo

  • Berichten: 3483
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #168 Gepost op: mei 29, 2005, 02:00:03 pm »

quote:

Pleun schreef op 29 mei 2005 om 13:09:
Ik zie dus niet in wat het voor verschil maakt of ik het wel of niet zie. Er is niks wat nu kan helpen, ook opbeurende woorden niet. Ik begreep nooit waarom sommige mensen tot een bepaalde daad kunnen komen, dat begrijp ik nu wel. Denk dat ik rijp ben voor dwangverpleging.
Mwoah kom op zeg, de wereld vergaat nog niet hoor! Als je nou boven de 50 was en je contract liep af dan zag de situatie er heel anders uit. Maar als je niet zo makkelijk van je stuk te krijgen bent, is het een behoorlijk diepe put als je een keer wel van je stuk gebracht wordt. Dus dat je op dit moment iets minder vrolijk bent en trek hebt in karbonade verbaast me niet zo.

Liudger

  • Berichten: 2050
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #169 Gepost op: mei 29, 2005, 02:09:09 pm »
Je op dit moment uit de put proberen te trekken is wellicht helemaal verkeerd. Je wil er momenteel toch niet uit. Heel herkenbare reactie : als tien mensen aan je gaan trekken, ga jij natuurlijk duwen, en omgekeerd. Misschien is het gewoon goed voor je dat je een tijdje in die put blijft zitten. Rouwproces. Je weet dat je maatjes rondom de put zitten, en dat ze bereid zijn te helpen als jij er klaar voor bent.

This also will pass.
De Heer heeft mij gezien en onverwacht ben ik opnieuw geboren ...

Pleun

  • Berichten: 5704
  • Burp
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #170 Gepost op: mei 29, 2005, 02:34:43 pm »
Het is misschien inderdaad een rouwproces ja. Ik heb trouwens als boze mailtjes gekregen van de stichting Red een Varken en de Bond voor Vegetariers.
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Priscilla en Aquila

  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10069
  • u hebt Mijn woord bewaard
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #171 Gepost op: mei 29, 2005, 02:37:28 pm »

quote:

Pleun schreef op 29 mei 2005 om 13:49:
[...]


Ik weet het niet. Vind mezelf nog steeds een toffe gozer hoor, maar heb geen enkel vertrouwen meer in de mensheid.


Ja dat snap ik, maar daar had ik het ook niet echt over eigenlijk....
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan

Pleun

  • Berichten: 5704
  • Burp
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #172 Gepost op: mei 29, 2005, 04:09:15 pm »
Grappig dat het bezoekersaantal van deze weblog opeens omhoog schiet. Dit soort shit scoort kennelijk beter dan de lollige verhalen waar ik doorgaans mee aankom.  ;)

Ja ik ben cynisch, ik ben niet voor niets Feyenoorder he.  :+
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Liudger

  • Berichten: 2050
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #173 Gepost op: mei 29, 2005, 05:27:00 pm »

quote:

Pleun schreef op 29 mei 2005 om 16:09:
Grappig dat het bezoekersaantal van deze weblog opeens omhoog schiet. Dit soort shit scoort kennelijk beter dan de lollige verhalen waar ik doorgaans mee aankom.  ;)

Ja ik ben cynisch, ik ben niet voor niets Feyenoorder he.  :+
Dan maar hopen dat dit geen cynische grap is om meer verkeer op je blog te krijgen  :(
De Heer heeft mij gezien en onverwacht ben ik opnieuw geboren ...

Pleun

  • Berichten: 5704
  • Burp
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #174 Gepost op: mei 29, 2005, 06:18:14 pm »
Was het maar een grap. Het bezoekersaantal van mijn blogje interesseert me overigens geen fluit, ik doe het omdat ik het zelf leuk vind, niet om zoveel mogelijk lezers te hebben.
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Slim blondje

  • Berichten: 1608
  • De wijsheid niet in pacht.
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #175 Gepost op: mei 29, 2005, 08:01:43 pm »

quote:

Pleun schreef op 29 mei 2005 om 16:09:
Ja ik ben cynisch, ik ben niet voor niets Feyenoorder he.  :+

 :)
dit doet me denken aan de jongen uit m'n klas (J), die aan een andere jongen (W) vroeg of 'ie de volgende keer als Feyenoord speelt ook mee zou gaan.
J: ga je de volgende keer ook de GSR-ploeg versterken als we naar Feyenoord gaan?
W: neuhj, ik houd niet zo van voetbal...
Sb: Ach, dat maakt niks uit, Feyenoord is toch geen voetbal
J: eej, zoek je ruzie ofzo??
Sb: nee, ik ben realist
Het begin van de wijsheid is ontzag voor de HEER, wie leeft naar Zijn wet, getuigt van goed inzicht. (Psalm 111:10a)

Merwekade

  • Berichten: 412
  • Laat uw licht schijnen
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #176 Gepost op: mei 29, 2005, 08:56:29 pm »

quote:

Pleun schreef op 29 mei 2005 om 16:09:
Grappig dat het bezoekersaantal van deze weblog opeens omhoog schiet. Dit soort shit scoort kennelijk beter dan de lollige verhalen waar ik doorgaans mee aankom.  ;)

Ja ik ben cynisch, ik ben niet voor niets Feyenoorder he.  :+
Misschien loopt het bezoekers aantal niet op. Maar je vaste lezers merken dat je nu wel wat ondersteuning kunt gebruiken en naast lezen reageren ze nu.

Pleun

  • Berichten: 5704
  • Burp
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #177 Gepost op: mei 29, 2005, 09:07:59 pm »
Ja hoor, Slim Blondje heeft verstand van voetbal. O nee, Feyenoord is geen voetbal.  }:|

Na al mijn creatieve bijdragen over lelijke varkens enzo, toch maar weer een normale update. Het zal de lezertjes niet verbazen dat ik een heel zwaar weekend heb gehad, het houdt me dag en nacht bezig. Zaterdagmiddag belde ik de collega waar ik mee bevriend ben of ze wat wilde gaan drinken in Rotterdam. Dat wilde ze, en dus zaten we een paar uurtjes op het Stadhuisplein en ben ik nu nog schandaliger bruin dan ik al was. Ze wil met het lelijke varken gaan praten voor me, ik heb ermee ingestemd. De enige moeilijkheid hierbij is dat varkens knorren, hoe moet je daarmee communiceren? Even de stichting Red een Varken bellen, misschien weten zij het.

's Avonds kwamen m'n broer, Santaarnpaal, Pulpeet en onverwacht nog een vriend me gezelschap houden. Ik schoof de film 'The thin red Line' in de dvd-speler, een van m'n favoriete oorlogsfilms. Toen ik jaren geleden ook in een moeilijke periode zat, zag ik deze film twee keer in de bioscoop en daarna nog ettelijke malen op video. The thin red Line speelt zich af in 1942 op het eiland Guadalcanal, waar de Amerikanen en de Jappen in een bloedige strijd verwikkeld zijn. De filosofische ondertoon, de beelden en de muziek in de film spreken me erg aan, en ik identificeerde me met hoofdrolspeler Witt: een eigenzinnige soldaat met een filosofische inslag, die leeft in zijn verbeelding maar ook erg moedig is. Het is dezelfde acteur die Jezus speelt in The Passion of the Christ, maar die film hoef ik niet te zien.

Halverwege de film hield ik het niet meer uit, het gezelschap van vrienden hielp niet. Daarom ben ik buiten een lange wandeling gaan maken. Vandaag ging het niet veel beter, hoewel een bepaald persoon een grote steun is. Bij m'n lieve moeder ben ik vanavond pannenkoeken wezen eten. Ik geloof dat zij ook niet zo vrolijk wordt van mijn moordlustige neigingen.  :+
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Marloes

  • Berichten: 4175
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #178 Gepost op: mei 29, 2005, 09:26:09 pm »
Als je die man graag nog een keer wilt zien, kijk dan ook eens naar Angel eyes. :)

Verder: sterkte.. Hopelijk haalt dat gesprek nog wat voor je uit.
[Prediker 7:29]

Liudger

  • Berichten: 2050
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #179 Gepost op: mei 29, 2005, 09:27:29 pm »

quote:

Pleun schreef op 29 mei 2005 om 18:18:
Was het maar een grap. Het bezoekersaantal van mijn blogje interesseert me overigens geen fluit, ik doe het omdat ik het zelf leuk vind, niet om zoveel mogelijk lezers te hebben.
Dat was me wel duidelijk hoor ;)
De Heer heeft mij gezien en onverwacht ben ik opnieuw geboren ...

Pleun

  • Berichten: 5704
  • Burp
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #180 Gepost op: mei 29, 2005, 09:31:56 pm »

quote:

Marloes schreef op 29 mei 2005 om 21:26:
Als je die man graag nog een keer wilt zien, kijk dan ook eens naar Angel eyes. :)


Ehm, ik ben geen homo... Maar Jim Caviezel speelt ook een hoofdrol in The Count of Monte Cristo en Frequency, twee niet onaardige films. Angel Eyes ken ik niet, maar Jennifer Lopez speelt erin mee zie ik... misschien maar een keer huren.

quote:

Verder: sterkte.. Hopelijk haalt dat gesprek nog wat voor je uit.


Bedankt. Ik verwacht er niet veel van, maar ja... als water kan veranderen in wijn...

http://m1.nedstatbasic.net/n?id=ACSzDwUegeYGeqt2QgmuDxRqAD9A
« Laatst bewerkt op: mei 29, 2005, 09:33:01 pm door Pleun »
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Liudger

  • Berichten: 2050
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #181 Gepost op: mei 29, 2005, 10:16:29 pm »
Dat hele gesprek heeft geen enkele zin als jij die mevrouw als varken blijft zien. Hoe denk je dat dat zal gaan, als elke keer dat je haar ziet, je in feite een varken ziet.

Je weet zelf trouwens wel dat dat volledig onredelijk is. Als onderdeel van grondig balen zal niemand je het kwalijk nemen, zelfs allerlei imaginaire bloedige scenes zal men hier grootmoedig laten passeren.

Als je daar wil werken, dan moet je alleen al uit praktische overwegingen die mevrouw toch echt anders gaan zien. Hoezeer je haar ook wil verdierlijken, ze is een schepping van God, en jij weet niet waarom ze zo is geworden als ze is. Probeer je eens in haar te verplaatsen.

<shit misschien had ik even twee dagen moeten wachten met deze post>
De Heer heeft mij gezien en onverwacht ben ik opnieuw geboren ...

Pleun

  • Berichten: 5704
  • Burp
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #182 Gepost op: mei 29, 2005, 10:31:08 pm »

quote:

Liudger schreef op 29 mei 2005 om 22:16:
Dat hele gesprek heeft geen enkele zin als jij die mevrouw als varken blijft zien.  


Als ik er zou blijven werken, zou ik haar niet meer zien als een varken maar gewoon als een lelijk mormel waar ik voor moet uitkijken.  :+

Maar je hebt gelijk. Een paar weken terug had ik toevallig aan de bevriende collega gevraagd of ze geen balletje op kon gooien of er plaats voor me was in Rotterdam. Daar heb ik vorig jaar al 3 maanden gewerkt en pas ik veel beter dan tussen die kleinzielige zeikwijven in Dordrecht. Het gros is de helft van de tijd ziek, ze lopen constant te kleppen en te klagen en hard werken kunnen ze niet. Misschien werd ik wel als een bedreiging gezien, ik weet 't niet.
« Laatst bewerkt op: mei 29, 2005, 10:31:19 pm door Pleun »
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Liudger

  • Berichten: 2050
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #183 Gepost op: mei 29, 2005, 10:54:03 pm »

quote:

Pleun schreef op 29 mei 2005 om 22:31:
.... die kleinzielige zeikwijven in Dordrecht. Het gros is de helft van de tijd ziek, ze lopen constant te kleppen en te klagen en hard werken kunnen ze niet. Misschien werd ik wel als een bedreiging gezien, ik weet 't niet.
(Ik hoop echt, echt, ECHT, ECHT voor je dat niemand van die kleinzielige zeikwijven hier wel eens rondkijkt. Maar daar moeten we ons niet door laten leiden)

Ik heb wel eens bedacht dat 80% van de banen in de wereld volstrekt onvoldoende worden ingevuld. Mijn doktor stelt een verkeerde diagnose. Mijn advocaat bakt er niets van. Mijn timmerman doet gewoon waar hij zin in heeft. Sommige collega's reageren volstrekt primair. Mijn verzekeringscontactpersoon denkt dat ik haar een dienst bewijs door haar firma veel geld te betalen voor nul service. Mijn electricien voorkomt dat ik mijn huis opblaas alleen doordat een ervaren werknemer net op tijd de blunders van de leerling ontdekt. Ik heb 4x een bezoek nodig van installeurs en nog werkt mijn video-tv-dvd combi niet. Mijn garage snapt mijn auto niet.  Ik zou zelf alles beter kunnen.

 "oh als de wereld nu maar perfect was, dan zou ik ook perfect zijn."

Tis hier gewoon een tranendal. Eva and da apple. En jij hebt het voorrecht een missie te hebben - Rechtskundig Advies aan de Minder Bedeelden (of heb ik dat verkeerd begrepen?). Beklaagt Superman zich erover dat hij zo slecht behandeld wordt? Hij klemt gewoon zijn tanden op elkaar en 'gets on with it'.
« Laatst bewerkt op: mei 30, 2005, 07:50:49 am door Liudger »
De Heer heeft mij gezien en onverwacht ben ik opnieuw geboren ...

Pleun

  • Berichten: 5704
  • Burp
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #184 Gepost op: mei 30, 2005, 11:16:18 am »

quote:

Liudger schreef op 29 mei 2005 om 22:54:
[...]
(Ik hoop echt, echt, ECHT, ECHT voor je dat niemand van die kleinzielige zeikwijven hier wel eens rondkijkt.


Dat zou me niet zo goed uitkomen nee, maar ik heb niet voor niets een nickname. Pleun is niet mijn echte naam, op internet kan je met prive-gegevens niet voorzichtig genoeg zijn.

quote:

En jij hebt het voorrecht een missie te hebben - Rechtskundig Advies aan de Minder Bedeelden (of heb ik dat verkeerd begrepen?).


Dat klopt. Ik hoop dat ik in de toekomst soortgelijk werk kan doen, ik moet er niet aan denken om langzaam weg te teren op een kantoor achter een bureau.

quote:

Beklaagt Superman zich erover dat hij zo slecht behandeld wordt? Hij klemt gewoon zijn tanden op elkaar en 'gets on with it'.


Mmm ja, Superpleun he. Vanmorgen sprak ik even de dame die tot 1 juni mijn werkgever is. Ze zegt dat het een fout was in de categorie 'je betrapt voelen.' Wel dat klopt. Ik heb er nu natuurlijk spijt van, maar alleen dat het is uitgekomen. Mijn doel was om dat meisje te helpen, dat ik het niet volgens de regels deed besefte ik wel. Dus ja, dat er geen vertrouwen meer is, is logisch. En ook al was het niet gebeurd, dan was het in de toekomst toch wel misgegegaan. Mijn denkwijze is: de klant staat centraal en regels zijn er voor mensen. Dat is niet de denkwijze van het Loket, veel collega's zijn niet klantgericht maar denken alleen aan de regels (en aan zichzelf). Ik heb me daar al vaak aan geergerd, net als aan het feit dat sommigen de kantjes ervan af lopen, klanten onvriendelijk te woord staan, zich om de haverklap ziek melden en dan doodleuk zeggen dat ze 'de rest van de week ook nog wel ziek zullen zijn', weinig doen voor klanten, achterbaks zijn of, ook heel ergerniswekkend, gewoon dom.

Overigens is dit natuurlijk ook erg achterbaks van me.  O-)
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Priscilla en Aquila

  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10069
  • u hebt Mijn woord bewaard
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #185 Gepost op: mei 30, 2005, 11:22:48 am »

quote:

Pleun schreef op 30 mei 2005 om 11:16:
[...]


Dat zou me niet zo goed uitkomen nee, maar ik heb niet voor niets een nickname. Pleun is niet mijn echte naam, op internet kan je met prive-gegevens niet voorzichtig genoeg zijn.

Vandaar dat de crew ook een beetje over je waakt. :)

quote:

Mijn denkwijze is: de klant staat centraal en regels zijn er voor mensen. Dat is niet de denkwijze van het Loket, veel collega's zijn niet klantgericht maar denken alleen aan de regels (en aan zichzelf). Ik heb me daar al vaak aan geergerd, net als aan het feit dat sommigen de kantjes ervan af lopen, klanten onvriendelijk te woord staan, zich om de haverklap ziek melden en dan doodleuk zeggen dat ze 'de rest van de week ook nog wel ziek zullen zijn', weinig doen voor klanten, achterbaks zijn of, ook heel ergerniswekkend, gewoon dom.


Hier ben ik het wel helemaal 100% mee eens. Regels voor de regels kun je ook wel een robot aan het loket of in de dienstverlening zetten waar er wat moet gebeuren. De robot kijkt in het boek hoe het moet en beslist ja of nee.
Waarom iets wordt gevraagd en of je er dus ook nog andere aspecten bij moet betrekkeen (waarom zijn de regels er) heeft ie geen verstand van. Maar helaas veel mensen denken zo. Hoeven ze namelijk niet meer zelf te denken.
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan

Marloes

  • Berichten: 4175
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #186 Gepost op: mei 30, 2005, 11:33:33 am »
Ja, maar wat ik me afvraag: had je dat meisje van je baas wel als prive-persoon mogen helpen?
Ze deed je dat verzoek op MSN, dus ik neem aan in prive-tijd/dat ze je prive benaderde. Als jij de post die je prive voor haar had geregeld niet naar je werkadres had laten sturen maar naar je prive-adres, was het dan ook zo'n probleem geweest voor je baas? Evt had je dan in je pauze met Hind kunnen afspreken en haar de papieren geven.
[Prediker 7:29]

Priscilla en Aquila

  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10069
  • u hebt Mijn woord bewaard
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #187 Gepost op: mei 30, 2005, 11:40:30 am »
Ik bedoel niet dat je dan de regels aan je laars moet lappen als jou leidinggevende vind dat je het toch wel zus en zo moet doen. Dan heb je dat te doen al vind je zelf dat het in bepaalde situaties ook anders en beter kan.
Het signaleren is op zich al goed. Maar niet voor jezelf want je wilt het ook graag anders doen.
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan

Pleun

  • Berichten: 5704
  • Burp
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #188 Gepost op: mei 30, 2005, 11:59:39 am »

quote:

Marloes schreef op 30 mei 2005 om 11:33:
Ja, maar wat ik me afvraag: had je dat meisje van je baas wel als prive-persoon mogen helpen?


Nee, daar heb ik het met verschillende mensen over gehad.

quote:

Evt had je dan in je pauze met Hind kunnen afspreken en haar de papieren geven.
Ze woont in Den Bosch, ik heb haar nog nooit gezien. In november had ik haar in Den Bosch aan de lijn. Heb toen een vraag mee naar huis genomen en thuis een brief voor haar geschreven en gemaild. Sindsdien spreek ik haar af en toe op msn en als ze vragen heeft zoek ik die uit. Ik vind 't wel een grappig moslimmeisje moet ik zeggen. Maar goed, dit had ik moeten melden en ik had haar dus niet mogen helpen maar naar het Loket Den Bosch moeten verwijzen. Dat ik haar prive heb geholpen is dus wat me de das om heeft gedaan. Dat ik het nooit heb gemeld, tsja.
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Pleun

  • Berichten: 5704
  • Burp
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #189 Gepost op: mei 31, 2005, 04:12:56 pm »
Voel me alweer beter vandaag, wat zeg ik... de oude. Vanavond weer een normale update, hoewel ik nog steeds trek heb in varkenslapjes. Maar ja, eerst moet de lasagne op in de koelkast.
« Laatst bewerkt op: mei 31, 2005, 04:46:47 pm door Pleun »
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Pleun

  • Berichten: 5704
  • Burp
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #190 Gepost op: mei 31, 2005, 10:01:46 pm »
De afgelopen dagen was ik ontvoerd door aliens en sprak ik wartaal, maar langzaam voel ik me uit hun greep komen. Geen alien krijgt Superpleun klein en een varken al helemaal niet trouwens.

Gisteren voerde ik enkele goede en opbeurende gesprekken met mensen, zoals m'n zus. Ik had het idee om een advocaat te bellen en het jaarcontract af te dwingen, maar dat hebben ze met veel moeite uit m'n hoofd gepraat. Die ene collega had mijn tragische ondergang besproken met de vestigingsmanager van Rotterdam. Dankzij hem ben ik destijds aangenomen en hij zou me ook graag willen hebben. Volgens hem had hij al het idee dat het niet zo boterde tussen m'n bazin en mij, en kan ze me niet aan. Wel, dat klopt als een bus. En het is natuurlijk makkelijker om een ondergeschikte die je als een bedreiging ziet te lozen na een fout, dan karakter te tonen en het als volwassen mensen op te lossen. Hetzelfde geldt trouwens voor de regiomanager die me zo slecht gezind is. Bij mensen werkt het soms net als in de dierenwereld en hij voelt denk ik aan dat ik geen natuurlijk ontzag voor hem heb, zoals voor andere leiderstypes. Ik zie ook niet in waarom ik ontzag zou moeten hebben voor iemand die beminnelijk overkomt, maar ondertussen een kruising is tussen een pedofiele katholieke priester en Adolf Eichmann. Evil has a friendly face. Maar ik had me voorgenomen om te stoppen met mijn onchristelijke uitlatingen, straks word ik nog van het forum geschopt.

Gek genoeg ging het vandaag weer als vanouds op het werk. In niets was te merken dat er zo'n zware storm heeft gewoed. Misschien wel het oog van de orkaan, wie weet. Ik begon de dag met een goede daad, door de rollator van een oud vrouwtje de trap op te tillen naar het perron. Daarna vroeg een lief meisje in de trein aan me waarom de trein niet wegreed. "Hij heeft een kwartier vertraging, de deuren zijn defect" antwoorde ik behulpzaam. Bij Dordt aangekomen deed ik de deur voor haar open omdat ze niet wist hoe het moest. Het zijn ook een beetje rare deuren van die voormalig Duitse treinen. Belgische klapdeuren.

Bij het station stond ik vervolgens op de bus te wachten naar de bajes, toen ik aan de overkant de big het Loket binnen zag gaan. Ik deed een stapje naar achteren zodat ze me niet kon zien, ik was namelijk een kwartier te laat. Het ritje met de bus naar de Penentiare Inrichting is altijd wel een welkom uitje, zo komt de bus langs de school van m'n Turkse vriendinnetje. Niet dat ze er nog vaak komt, maar het is toch maar haar school. Het lijkt me leuker om langs de school van de fruitige jongedame te komen overigens, en dan zou ik er ook zeker een kijkje gaan nemen.  ;)

Het spreekuur in de gevangenis ging goed en was wel boeiend. Zo kwam er een oude baas langs van 64 die was veroordeeld wegens incest en binnenkort in hoger beroep gaat. Volgens eigen zeggen is hij onschuldig. Ik veroordeel zo iemand niet, als hij schuldig is mag de rechter dat doen. Op basis van wat hij vertelde kreeg ik de stellige indruk dat de man uit een streng christelijk milieu komt. Dat verbaasde me nou helemaal niet.

Een andere interessante spreekuurklant was een oudere kerel met een grijze staart en een grote tatoeage op z'n arm. Type zware jongen. Hij vertelde dat zijn kinderen van 4 en 7 onder toezicht zijn gesteld van Jeugdzorg en dat hij ze bijna nooit mag zien. "Bent u getrouwd?" vroeg ik. "Nee, ik heb mijn vrouw vermoord." Oeps... Ik deed of mijn neus bloedde en moest denken aan de rare gedachten die ik had toen ik was ontvoerd door aliens. Ik kon me er iets bij voorstellen waarom de man zijn kindjes niet vaak te zien kreeg, maar beloofde te kijken wat ik voor hem kon doen. Af en toe ben ik bijzonder knullig bezig, maar hierin ben ik dan wel weer professioneel.

Nog 4 spreekuurklanten later stond ik weer buiten. De rest van de middag besteedde ik aan het uitwerken van het spreekuur. Het contact met de collega's verliep of er niks was gebeurd, heel vreemd. Vorige week kostte het me nog bloed zweet en tranen om te gaan werken, maar vandaag had ik het weer als vanouds naar m'n zin. Vreemd. Nou ja, carpe diem. Ik ga er vanuit dat het over 3 maanden stopt bij het Loket (de regiomanager heeft nu eenmaal de pik op me), maar je weet nooit wat er gebeurt als ik gewoon m'n best blijf doen. Om 17.00 was er werkoverleg en had ik een bijzonder positieve inbreng. Ik zat nog eens het gezicht van mijn bazin te bekijken, maar ze heeft echt een biggengezicht, ik kan er niks anders van maken.

Bij de videotheek gisteren nog wat filmpjes gehaald ter afleiding. Met Pulpeet en m'n broer een ietwat ongeloofwaardige en niet bijster spannende thriller gekeken (The Sum of all Fears) en Collateral gekocht. Dat vind ik wel een hele goede film. Morgen staat op een verjaardagsfeestje The Princess Diaries 2 op het programma. Ja ja, ik heb een brede smaak...
« Laatst bewerkt op: mei 31, 2005, 10:07:41 pm door Pleun »
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Marloes

  • Berichten: 4175
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #191 Gepost op: mei 31, 2005, 10:25:13 pm »
Die laatste film wil ik ook nog zien :D

Fijn dat je het wat beter ziet zitten allemaal d:)b
[Prediker 7:29]

Pleun

  • Berichten: 5704
  • Burp
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #192 Gepost op: mei 31, 2005, 10:28:03 pm »
Een graadmeter of ik goed in m'n vel zit is of ik oog heb voor vrouwelijk schoon. En dat heb ik weer.  :+
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Marloes

  • Berichten: 4175
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #193 Gepost op: mei 31, 2005, 10:32:04 pm »
Fijn om te weten voor je chef: er is hoop. :)

Misschien kun je regelen dat die man zijn kinderen in zo'n huis-met-toezicht kan zien? Ik weet niet hoe het heet, maar gescheiden ouders die elkaar niet willen ontmoeten kunnen in zo'n huis hun kinderen zien, terwijl er evt psychologen en therapeuten ed kunnen meekijken.
Wat mij betreft ziet-ie ze helemaal niet meer :/ maar liever zo dan "in 't wild".
« Laatst bewerkt op: mei 31, 2005, 10:32:10 pm door Marloes »
[Prediker 7:29]

Marloes

  • Berichten: 4175
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #194 Gepost op: mei 31, 2005, 10:36:47 pm »
Zo'n soort huis dus: Omgangshuizen Nederland.
« Laatst bewerkt op: mei 31, 2005, 10:37:57 pm door Marloes »
[Prediker 7:29]

Pleun

  • Berichten: 5704
  • Burp
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #195 Gepost op: mei 31, 2005, 10:54:56 pm »

quote:

Marloes schreef op 31 mei 2005 om 22:32:

Misschien kun je regelen dat die man zijn kinderen in zo'n huis-met-toezicht kan zien? Ik weet niet hoe het heet, maar gescheiden ouders die elkaar niet willen ontmoeten kunnen in zo'n huis hun kinderen zien, terwijl er evt psychologen en therapeuten ed kunnen meekijken.
Wat mij betreft ziet-ie ze helemaal niet meer :/ maar liever zo dan "in 't wild".
Ehm, hij ziet zijn kindjes alleen in de bajes en er zijn dan altijd mensen bij van Jeugdzorg.
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Santaarnpaal

  • Berichten: 1382
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #196 Gepost op: mei 31, 2005, 11:09:28 pm »

quote:

[message=186632,noline]Hetzelfde geldt trouwens voor de regiomanager die me zo slecht gezind is. Bij mensen werkt het soms net als in de dierenwereld en hij voelt denk ik aan dat ik geen natuurlijk ontzag voor hem heb, zoals voor andere leiderstypes. Ik zie ook niet in waarom ik ontzag zou moeten hebben voor iemand die beminnelijk overkomt, maar ondertussen een kruising is tussen een pedofiele katholieke priester en Adolf Eichmann. Evil has a friendly face. Maar ik had me voorgenomen om te stoppen met mijn onchristelijke uitlatingen, straks word ik nog van het forum geschopt.
Waarom denken leiderstypes dat je altijd ontzag voor hun moet hebben? Bij de meesten wat ze doen ben ik zelden van onder de indruk.
Ik heb het licht ook gezien, alleen staat er bij mij een paal onder.

Pleun

  • Berichten: 5704
  • Burp
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #197 Gepost op: mei 31, 2005, 11:13:47 pm »
Sommige mensen hebben een natuurlijk gezag. Anderen zijn gemaakte leiders. Voor die personen moet je oppassen.
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Marloes

  • Berichten: 4175
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #198 Gepost op: mei 31, 2005, 11:17:00 pm »
Dan is het dus al goed geregeld. :) Vind ik dan.
[Prediker 7:29]

Liudger

  • Berichten: 2050
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun (en Pulpeet als hij zin heeft) 14
« Reactie #199 Gepost op: mei 31, 2005, 11:46:20 pm »

quote:

Pleun schreef op 31 mei 2005 om 23:13:
Sommige mensen hebben een natuurlijk gezag. Anderen zijn gemaakte leiders. Voor die personen moet je oppassen.


Net zoals er te weinig effectieve en betrouwbare loodgieters zijn, zal dat ook voor leiders gelden. Meer posities dan talent. Triest maar waar. Maar het werkt misschien meestal toch beter uit om in ieder geval respect voor de positie te hebben, als je dat al niet voor de persoon kunt hebben.

Overigens, fijn dat je je beter voelt, kan ik weer wegblijven  :+
De Heer heeft mij gezien en onverwacht ben ik opnieuw geboren ...