Hoog tijd voor een update!
Het fotograferen ging heerlijk. Denk dat de foto's best goed geworden zijn. Woensdag zullen we het waarschijnlijk weten

De afspraak 's avonds.... Ik stond netjes om iets na zessen voor de deur. Maar geen reactie op mijn aanbellen.... Even een sms-je gestuurd van: we hadden toch om 18.00u afgesproken? Oeps... Vergeten.... Nou ja, om half acht dan maar. Moesten we nog wel eten klaarmaken. Dus ik naar mn kamer, alvast de kip gesneden en in de marinadesaus gedaan. Gezellig staan kletsen terwijl het eten heet stond te worden. Lekker gegeten. En natuurlijk nog meer zitten praten. En toen vroeg mn gastheer of ik er veel bezwaar tegen had als hij even een half uurtje ging liggen slapen op de bank. Daarna zou ik meer aan hem hebben. Geen bezwaar wat mij betreft. Ik heb naar een deel van een film over Jeanne d'Arc zitten kijken op tv. Maar na ruim een uur was ie nog niet zo ver dat ie wakker kon blijven. Dus ben ik, sans rancune, naar mn eigen kamer gegaan, gelijk in bed gedoken en heb heerlijk geslapen. 't Was tóch een gezellige avond geweest.
Zaterdag heerlijk uitgeslapen. 's Middags een eind geskatet. Boodschappen gedaan voor het weekend. 's Avonds hadden we bbq van de buurtkring. Was heel gezellig. Heb me vooral bezig gehouden met de aanwezige kinderen. Het grasveld hebben we als lange mat gebruikt, een randje als evenwichtsbalk, en turnen dan maar

Ook heel leuk zitten kletsen met een paar van die kinderen. En ondertussen heerlijk lopen smullen van het vlees. Met een voldaan gevoel weer naar bed gegaan.
Zondag op tijd naar de kerk, want ik moest stoelen klaarzetten en voor de koffie zorgen. Maar daar had Sjaak, zoals gewoonlijk, al weer voor gezorgd. Ook het koffieschenken werd ons gedeeltelijk uit handen genomen. Hoefden we alleen voor nieuwe voorraad te zorgen

O, ja, natuurlijk netjes alles weer afgewassen enzo.
Met een vriendin mee naar haar kamer gegaan. Daar waren we met zn vieren. Heel gezellig. Middageten op mn eigen kamer in mn eentje genuttigd. En toen wilde ik wel weer een eind skaten, dus dan doe je dat. Na de middagdienst netjes geholpen de stoelen op te ruimen en de zaal netjes achter te laten. Kregen we ook weer flink hulp bij. Heb nog niet vaak zo'n relaxte stoelen- en koffiebeurt gehad.
Daarna naar mn kamer gegaan, tas ingepakt, naar de Taizé-viering in de St. Jan gegaan. Weet nog steeds niet of ik er goed aan doe om te gaan. Na de viering nog naar mn ouders toe gefietst. Netjes voor donker was ik thuis.
Vanochtend kon ik weer lastig mn bed uit komen. Heb nu 'al' een half uur gewerkt. Dat moet nog wel wat meer worden, dus ik ga weer aan de slag