Ongelooflijk. Dit is dus echt nix voor mij, he, zo lang wachten met het bijwerken van mn blog....
Eens kijken of ik nog weet wat ik allemaal gedaan heb in de afgelopen week... Zondag lekker een 'vrije' zondag gehouden. Dus niet helpen begeleiden, niet welkom heten, geen koffie schenken, niet in de creche staan. Tussen de diensten door op mn kamer geweest. 's Avonds na de dienst in de kerk zitten eten. Was georganiseerd voor de nieuwe studenten. Ook voor degenen die donderdagavond waren uitgenodigd. Op die manier leer je als eerstejaars vrij snel de gemeente een beetje kennen. Was erg tof.
Maandag met de studieadviseur gesproken. Resultaat is dat ik waarschijnlijk vanmiddag al een laptop te leen krijg. Ik heb mn simkaart van het postkantoor gehaald. (Dus vanaf maandag heb ik een nieuw nummer!) 's Middags hebben een vriendin en ik het eerste nummer van onze verenigingsperiodiek in elkaargezet. Moesten we het nog uitprinten en naar de kopieerder brengen. Dus wij naar haar faculteit: alle computerlokalen bezet.... Dus naar mijn faculteit. Daar was een borrel aan de gang. Wij daar printen, loopt de printer vast.... Hadden we eigenlijk helemaal geen tijd voor! Uiteindelijk 2 minuten voordat de kopieerder dicht ging, kwamen we daar. Net op tijd dus....
Daarna ben ik weer terug naar de faculteit gegaan en heb daar ook een pilsje meegedronken. Was erg gezellig
Dinsdag is mama komen helpen met inpakken. 's Middags nog eens mn nieuwe kamer bezichtigd. 's Avonds naar Charlie and the Chocolate Factory geweest. Ik heb me kapot gelachen. Was heerlijk ontspannend dus.
Woensdagochtend contract voor mn kamer getekend. Behoorlijk wat hulp gehad met in- en uitladen. Dus om half zes ofzo stond alles op mn kamer. 's Avonds uitgebreid kennis gemaakt met mn huisgenootjes en een van mn buren. Heb wel het idee dat ik het hier heel erg naar mn zin ga hebben
Gisteren laatste controle gehad op mn oude kamer. Alles in orde uiteraard
Ook nog wat novieten over de vloer gehad, die 10 feitjes mee moesten krijgen. Ik was de eerste bij wie ze langs moesten, en toen hadden ze al een half uur achterstand....
's Middags nog eens naar de faculteit geweest, met als resultaat dus dat ik straks een laptop mee mag nemen (als het goed is, tenminste....
) Daarna nog hulp gehad van een vriend om internet werkend te krijgen op mijn kamer. Kostte ons een uur om het voor elkaar te krijgen, maar het IS gelukt
Na het eten kwamen mn ouders en musicchris. Papa moest de verlichting nog ophangen. Maar dat is nu ook helemaal af. Daarna de novieten onder vuur gelegd. Ze vonden het tot nog toe te soft.... Dus hebben we het ze eventjes wat lastiger gemaakt. Een van de vragen die gesteld werden, luidde: stel, je bent gek op toffees, maar die zijn er niet. Er is wel een Lidl. Wat koop je om toch de smaak van toffees te kunnen proeven? Het antwoord was: koffieflirter... (een van de novieten had dat moeten weten, want die had dat op haar E&R-week, waar ze ook een van onze leden had leren kennen, geleerd. Maar helaas... niemand wist het juiste antwoord... Wel veel lol gehad.
Vanochtend maar een klein beetje uitgeslapen. Straks nog een en ander schoonmaken (koelkast bijvoorbeeld, is hard nodig en staat nu nog uit) en dan begint vanavond het intro-weekend! Gezellig dingen samen doen. Om te beginnen vanavond een scherts-blv. Is altijd lachen: alle onzin die daarvoor verzonnen wordt
De leukste dingetjes vertel ik de volgende keer nog wel.