Auteur Topic: ChristenUnie?  (gelezen 2046 keer)

Laurens

• Nijntje Rocks!
    • Bekijk profiel
ChristenUnie?
« Reactie #30 Gepost op: maart 13, 2003, 07:07:15 pm »
quote:
op 13 Mar 2003 18:38:59 schreef Wiering:
ja natuurlijk, wij zijn links noch rechts, maar laat me zeggen dat wij in de uitvoering onzer politiek meer met de linkse partijen hebben dan met de rechtse. En denk nou maar niet dat je me vastgeluld hebt oid. Je wist zelf niet eens waarom wij links noch rechts waren en quotte alleen Rouvoet e.a. Wij zijn links noch rechts, maar in de  uitvoering  zijn we linkser dan menig ander, linkser ergens nog dan de SP.

Ik heb zowieso niet de intentie iemand 'vast te lullen' het is geen wedstrijd ofzo...
Ik heb Rouvoet niet gequoot, ik weet nieteens meer precies wat hij gezegd had, ik herinnerde het me alleen nog omdat dat werd aangehaald door een of andere interviewer.
Ik heb heel duidelijk voor ogen waarom een christelijke partij links noch rechts is.
Ik denk dat je mijn post een beetje hebt ondergewaardeerd,  misjudgement van jou kant, helaas, maar kan gebeuren.

En of een christelijke politieke partij links danwel rechts georienteerd is/moet zijn laat ik over aan het oordeel van ieder voor zich, alleen al omdat de een dit links vindt en de ander dat.

Je stelt dat een christelijke politieke partij linkser dan links moet zijn, maar in eerdere posts van je heb je het alleen over economisch opzicht, in dat opzicht geef ik je gelijk, maar regeren is meer.