Auteur Topic: Tip kerststalletje  (gelezen 1149 keer)

Iris

• Bekijk profiel
Tip kerststalletje
« Gepost op: november 19, 2005, 05:55:54 pm »
't Is nog een beetje vroeg, maar voor de mensen met jonge kinderen heb ik een leuke tip. In de nieuwe Pompoen (erg leuk en leerzaam blad voor 4+) zit een knutselpakketje voor een kerststalletje.
 :)

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
Tip kerststalletje
« Reactie #1 Gepost op: november 19, 2005, 06:54:59 pm »
[flauwe modus]Kerststalletjes zijn Rooms... :+ [/flauwe modus]
Maar nu, alzo zegt de HEERE, uw Schepper, o Jakob! en uw Formeerder, o Israƫl! vrees niet, want Ik heb u verlost; Ik heb u bij uw naam geroepen, gij zijt Mijn. (Jes. 43:1)

Macguinness

• Bekijk profiel
Tip kerststalletje
« Reactie #2 Gepost op: november 19, 2005, 07:00:53 pm »
Jammer dat Jezus niet in deze tijd geboren is, Jozef en Maria ergens onderweg met een verrotte Fiat Panda, op zoek naar een hoteletje ergens, helaas alles vol...
Gelukkig reden ze door een gebied met veel varkensmesterijen, van de boer mochten ze wel in de varkensstal tussen de varkens overnachten.
Romantisch he?  ;)

http://www.cybercomm.nl/~pwouda/pwouda35.jpg

Ik zou heel erg benieuwd geweest zijn hoe ze dat over twee duizend jaar uitgebeeld zouden hebben.  :)

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Tip kerststalletje
« Reactie #3 Gepost op: november 19, 2005, 07:04:07 pm »
quote:
Macguinness schreef op 19 november 2005 om 19:00:
Jammer dat Jezus niet in deze tijd geboren is, Jozef en Maria ergens onderweg met een verrotte Fiat Panda, op zoek naar een hoteletje ergens, helaas alles vol...
Gelukkig reden ze door een gebied met veel varkensmesterijen, van de boer mochten ze wel in de varkensstal tussen de varkens overnachten.
Romantisch he?  ;)

[afbeelding]

Ik zou heel erg benieuwd geweest zijn hoe ze dat over twee duizend jaar uitgebeeld zouden hebben.  :)

_/-\o_