Auteur Topic: Op reis door de woestijn  (gelezen 27121 keer)

Aafke

• Bekijk profiel
Op reis door de woestijn
« Reactie #435 Gepost op: juli 06, 2006, 09:59:30 am »

quote:

E-line schreef op 06 juli 2006 om 09:55:

[...]

Volgens mij lees je Diak's opmerking anders dan hij 'm bedoelt. Als ik de zin taalkundig ontleed, kom ik nl tot een andere inhoud, want niet het schuingedrukte, maar juist het vestgedrukte, is het onderwerp.
[...]
De voorgeschiedenis - daarmee bedoelt hij m.i. gewoon 'hoe het idee voor het uitje is ontstaan', - daarvan is hij zelf nl niet de organisator.
[...]
Dat zei hij dus niet.

Ok, de enige die voor opheldering kan zorgen is diak2b zelf. Dan heb ik beren op de weg gezien die er niet zijn. En moet ik voor de zoveelste keer eens beter leren lezen.... :?

Zo en nu naar de dokter met mijn dochter die vergaat van de buikpijn en steeds moet overgeven.
Er is onwrikbare trouw nodig in het zoeken, wat niet betekent dat men niet mag vallen. Trouw bestaat in het onmiddelijk opstaan na elke val.

Laodicea

• Bekijk profiel
Op reis door de woestijn
« Reactie #436 Gepost op: juli 06, 2006, 10:00:35 am »

quote:

Ursa schreef op 06 juli 2006 om 01:44:
Ik kan trouwens wat grof uit de hoek komen, het is niet de bedoeling om mensen te beledigen. Een ongelukkige zinsconstructie komt dan eerder voort uit mijn geestelijk onvermogen. 8)7
Same here. :P

quote:

Overigens, ik waardeer het zeer om met 'mijn' katholieke broeders in gesprek/discussie te gaan. Zo vaak kom ik jullie niet tegen. Het lijkt alleen wel zo dat enkel andersdenkenden dit forum aandoen, of ze nu esoterisch, evangelisch, rooms of nieuw-vrijgemaakt zijn. Waar zijn de gereformeerden gebleven?! (Of moet ik sowieso niet vervallen tot hokjesdenken en ieder behandelen als apart en uniek mens? vraag ik me retorisch af)
Ik zou het niet weten, misschien vallen de andersdenkenden je gewoon meer op? :)
"Helvidius heeft zichzelf erg naïef betoond, door te zeggen dat Maria diverse zonen had omdat in enkele passages gesproken wordt over de broers van Christus" Johannes Calvijn.

Laodicea

• Bekijk profiel
Op reis door de woestijn
« Reactie #437 Gepost op: juli 06, 2006, 10:02:16 am »

quote:

Aafke schreef op 06 juli 2006 om 09:59:
Ok, de enige die voor opheldering kan zorgen is diak2b zelf. Dan heb ik beren op de weg gezien die er niet zijn. En moet ik voor de zoveelste keer eens beter leren lezen.... :?
Ik denk dat E-Line inderdaad gelijk heeft met haar lezing, maar dat geeft niet, ik lees ook wel eens wat anders als wat er bedoelt wordt. ;)

quote:

Zo en nu naar de dokter met mijn dochter die vergaat van de buikpijn en steeds moet overgeven.
Sterkte! d:)b
"Helvidius heeft zichzelf erg naïef betoond, door te zeggen dat Maria diverse zonen had omdat in enkele passages gesproken wordt over de broers van Christus" Johannes Calvijn.

Laodicea

• Bekijk profiel
Op reis door de woestijn
« Reactie #438 Gepost op: juli 06, 2006, 10:08:19 am »
Misschien is het een idee om alle discussie onderwerpen te verplaatsen naar een dialoog topic? Daar kunnen dan afwisselend discussieren, om het daarna weer te laten rusten, een beetje volgens de sinusbewegingen van Liudger. Dan heeft Aafke hier haar weblog en dan bij specifieke onderwerpen naar het dialoog tpoc worden doorgelinkt. Wellicht een idee? :)

Pooh

• Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
Op reis door de woestijn
« Reactie #439 Gepost op: juli 06, 2006, 10:22:54 am »
Modbreak:
Op slot op verzoek TS