Auteur Topic: Reageer hier op een slotje  (gelezen 4616 keer)

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Reageer hier op een slotje
« Gepost op: maart 28, 2003, 10:50:41 am »
Hier mag je reageren op geplaatste slotjes door moderators.
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: maart 28, 2003, 08:39:05 pm »
Dit topic gesloten en ik weet wel waarom maar wil toch even "zeuren"...
http://forum.gkv.nl/showtopic.asp?tID=625

Jos heeft gewoon zwaar gelijk en ik vind dat de feedback helemaal niet goed staat aangegeven.
Live vanuit de luie stoel

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: maart 28, 2003, 08:40:37 pm »
Idd...
Bovendien vind ik dat via de mail niet de oplossing is omdat ik ook van andere users graag de mening in een topic wil hebben...
The Lord gave and the Lord has taken away; may the name of the Lord be praised

Laurens

• Nijntje Rocks!
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: maart 28, 2003, 09:08:22 pm »
Als andere users ook problemen hebben kunnen ze ook mailen, en er is dit topic nu, ramH heeft het duidelijk vermeldt in zijn FAQ.
besef ook dat dit forum nog maar kort bestaat, ze is dus nog in ontwikkeling en dit soort 'problemen' is ze nog niet eerder tegengekomen, maar zover ik zie is er door de crew juist gehandeld door de discusssie buiten het topic te houden, tevens creeer je een niet al te gezellige sfeer als je in het openbaar gaat discussieren over het beleid.
Kun je er echt niet mee leven dan kun je hier je ei kwijt, de gehele crew is hier aanwezig en houdt dit forum in de gaten.

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: maart 28, 2003, 09:26:26 pm »
quote:
Waarom wel een blaad-draad ?
Waarom moet iedereen maar naar Fok! ?
En wie ben jij om te bepalen wat door de users gewaardeerd wordt ?
Wat is precies de andere instelling als Fok! ? Er zijn toch zat serieuze sub-fora hier ?

Omdat er schijnbaar mensen zijn die graag willen blaten en graag ook eens over niets willen praten.
Omdat ik jullie niet naar de Huiskamer en Area 61 kan verwijzen. Fok! is het grootste onzinforum in Nederland en het lijkt me dan ook de beste plek voor mensen die graag veel onzinnig willen praten.
Ik huppel hier rond als moderator om ervoor te zorgen dat alles netjes verloopt. Als er hier 3 à 4 dezelfde topics zijn dan zie ik niet in waarom ze allemaal open zouden moeten blijven.
Fok! doet alsof het forum serieus wil zijn, maar het overgrote deel van de gebruikers daar wil dat helemaal niet. Wij willen hier over het algemeen serieus zijn en een goed niveau hebben en dat is iets wat men op Fok! misschien ook wel wil, maar wat daar niet lukt. We willen hier best ook off-topic geblaat toestaan, maar niet een paar ongeveer dezelfde topics.
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: maart 28, 2003, 09:41:03 pm »
quote:
op 28 Mar 2003 21:08:22 schreef Laurens:
Als andere users ook problemen hebben kunnen ze ook mailen, en er is dit topic nu, ramH heeft het duidelijk vermeldt in zijn FAQ.
besef ook dat dit forum nog maar kort bestaat, ze is dus nog in ontwikkeling en dit soort 'problemen' is ze nog niet eerder tegengekomen, maar zover ik zie is er door de crew juist gehandeld door de discusssie buiten het topic te houden, tevens creeer je een niet al te gezellige sfeer als je in het openbaar gaat discussieren over het beleid.
Kun je er echt niet mee leven dan kun je hier je ei kwijt, de gehele crew is hier aanwezig en houdt dit forum in de gaten.

Ja, nu is er dit topic.. En daar ben ik het ook mee eens..
Dus de sfeer van de gemeenschap lijdt onder zo'n discussie ? Leg eens uit
Moeten we daarom dan maar naar een achterkamertje worden verwezen..
Soort censuur ruik ik hier.. Niet iedereen is het er mee eens.. Maar voor de grote massa doen we maar net alsof alles goed gaat...
Maar voor de rest goed bezig.. Misschien als je zo blijft slijmen mag je binnenkort ook wel modje worden...

quote:
Ik huppel hier rond als moderator om ervoor te zorgen dat alles netjes verloopt. Als er hier 3 à 4 dezelfde topics zijn dan zie ik niet in waarom ze allemaal open zouden moeten blijven.

Ik zie geen 3a4 dezelfde topics...
En wat is er op tegen dat ze wel open blijven ?
Gaat het dan niet goed met het forum ? Als users er niets voor voelen zakt het topic vanzelf wel naar beneden... En heeft niemand er last van...
The Lord gave and the Lord has taken away; may the name of the Lord be praised

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: maart 28, 2003, 09:47:31 pm »
quote:
op 28 Mar 2003 21:08:22 schreef Laurens:

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: maart 28, 2003, 10:07:36 pm »
Waarom wil jij dat ze openblijven? Voegen ze iets toe?

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: maart 28, 2003, 10:20:16 pm »
quote:
op 28 Mar 2003 22:07:36 schreef ramH:
Waarom wil jij dat ze openblijven? Voegen ze iets toe?

Voegt die blaat-draad wat toe?

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: maart 28, 2003, 10:23:09 pm »
quote:
op 28 Mar 2003 22:20:16 schreef Does:
[...]
Voegt die blaat-draad wat toe?

Naar mijn mening niet en van mij zou die ook dicht kunnen (offtopic brabbelen doe ik IRL wel), ware het niet dat die schijnbaar iets aantrekt wat mensen leuk vinden. Maar het is naar mijn mening gewoon over-done om meerdere van dat soort draden te hebben, aangezien ze toch op hetzelfde neerkomen.

Desktop is trouwens weer open. Houdt het netjes, anders gaat ie weer dicht.
« Laatst bewerkt op: maart 28, 2003, 10:30:11 pm door Harm »

Skynolimit

• Simple: the sky has no limit
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: maart 28, 2003, 10:32:06 pm »
Moet alles wat toevoegen of mogen de nachtbrakers gewoon hun eigen stekkie hebben?
Met groot gemak wordt er (zonder overleg??)  gemod en dat geeft dan weer mot...
Laat het lopen en bloed het dood na een tijdje dan kun je het alsnog deleten, toch????
Of is het gewoon zo dat het teveel ruimte kan gaan nemen op de server... ;)

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: maart 28, 2003, 10:47:21 pm »
Ik heb een beugel en een buikje
Liefde is vreemd
Het is geen toeval de voorzienigheid.

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: maart 28, 2003, 10:52:36 pm »
quote:
op 28 Mar 2003 22:47:21 schreef Picardijn:

Blaat-draad is 2e straat rechts af..

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: maart 28, 2003, 11:09:53 pm »
Sorry, my smiling license has been suspended.

Waarom zit er een slot op een tankstation, dat 24 uur per dag open is?
Ik heb een beugel en een buikje
Liefde is vreemd
Het is geen toeval de voorzienigheid.

Laurens

• Nijntje Rocks!
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: maart 29, 2003, 09:34:33 am »
quote:
op 28 Mar 2003 21:47:31 schreef Does:

Erg origineel Does. (looks like we've got a scapegoat here )
Over mijn moderatorschap was ik al eerder benaderd door de crew, ik heb toen ook aangegeven dat ik geen ambitie in die richting heb. Dus wees niet bang, voorlopig zul je mij niet tegenkomen in de vorm van mod
Toch is het blijkbaar nodig om medeusers op bepaalde aspecten te wijzen, Joesoef gaat daar ietsje eerlijker mee om, getuige zijn compliment

@Joesoef: De discussie is verplaatst naat dit topic, goede zaak.
De manier waarop het beleid in twijfel werd getrokken was m.i. meer stennisschopperij, in zo'n sfeer moet je geen discussie voeren (over het beleid) en al helemaal niet openbaar.
als je je verongelijkt voelt zul je je in de erste plaats moeten voegen naar de bekende wegen, en niet een topic starten met zo'n twijfelachtige titel. Kritiek mag je zeker hebben, is juist goed, maar doe dat dan met een andere toon.

Dit is een serieus forum en ik neem aan dat je dan kunt verwachten dat er op een gegeven moment wordt opgetreden ter voorkoming van een overdaad aan nietgerelateerde topics.
Ik meen jou wel eens te zijn tegengekomen op GoT (hit me if I'm wrong ), dus ik denk dat je best begrijpt hoe het werkt en dat je voor je primaire vermaak op andere fora moet wezen.

Edit: Het was FoK! zag ik net, of zit je ook op GoT?
« Laatst bewerkt op: maart 29, 2003, 09:53:35 am door Laurens »