Zo het was me weer een goededag! Net terug van de kerk, maar het was een erg mooie dienst. We hadden een gave aanbidding en het was weer gaaf om zo dichtbij God te komen en Hem de eer te geven! Het praatje was ook weer goed, er vielen weer veel dingen op zijn plek!
Ik die me zo druk over alles maak, hoeft dat helemaal niet te doen omdat ik vrij ben door Jezus! Ik leef niet meer onder de druk. Eerst mag ik bij Hem komen en ik mag gewoon komen zoals ik ben! Geweldig toch! Met al mijn schoolwerk, mijn persoonlijke moeilijkheden, etc waar ik de laatste tijd zo tegenaan loop. Zo waar, zoek eerst het Koninkrijg van God en de rest zal je gegeven worden! Dus niet eerst bekijken wat je allemaal wil hebben, maar eerst naar God gaan en Tijd met Hem doorbrengen. Al je zorgen bij Hem neer leggen en vergeving vragen over alles wat je uit eigen verlangen doet en niet voor Hem. Vanuit daar wil God je veel geven, dan wil Hij je een verlangen geven om voor Hem te leven, Hij wil je leven vanuit stil staan bij Hem veranderen.
Als je weg loopt dan wordt het een stuk moeilijker! Maar als je open staat voor wat Hij wil geven dan komt Hij ook, maar niet zoals jij denkt dat Hij moet komen.. nee, Hij komt op de tijd en de manier hoe Hij wil komen.... Hij kent je het best dus weet wat je nodig hebt! Dat heb ik de laatste tijd mogen leren, gewoon bij God komen en vertellen wat er is, niet meer niet minder... leg alles voor en als je niet weet wat er is, dat is niet erg want God weet het wel! Als je het overgeeft aan God dan gaat Hij er zeker verandering in brengen! Verwacht het van Hem en niet van jezelf!
Ik ben blij dat er ook nog voor mij gebeden is, ik had een erg hoge druk op mezelf gelegd en ik wist ook niet precies wat. Maar tijdens het gebed, waar om rust werd gebeden kwam ik er achter dat ik me vaak anders voor doe bij andere om maar in een goed blaadje te komen. Ik heb daar toen ook vergeving om gevraagd, de keren dat ik loog en me anders voordeed. God heeft me daarna rust in me hart gegeven en de druk weggenomen die ik op me had gelegd! Nou ik vertrouw er op dat Hij hier verder mee gaat, maar laat het in zijn handen (tenminste dat wil ik gaan doen). Gewoon mezelf zijn in relatie met anderen, en boven al die met God natuurlijk. Ik kijk nu ook wat relaxer aan tegen het schoolwerk dat ik deze week moet gaan doen, ik begin er zowaar zin in te krijgen! Mooi, daar ben ik blij om! Lekker een esay gaan schrijven voor Filosofie... en een exegese maken en en.... Het komt dus allemaal goed! En zo niet, dan toch want God is bij mij! En ook bij jou!
Gods zegen deze week met alles wat je gaat doen en waar je je druk over maakt!!