Auteur Topic: Rikus' columns  (gelezen 15494 keer)

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Rikus' columns
« Reactie #180 Gepost op: mei 13, 2007, 10:53:55 pm »

quote:

rikus schreef op 13 mei 2007 om 21:15:
[...]
Je hebt dus blijkbaar niet door dat de oorzaak bij de forumisten ligt. Op een normale reactie komt een normale reactie. Op minderwaardigheid krijg je minderwaardigheid terug. Dus niet vals spelen maatje. Er wordt hier gezeverd over inhoudelijk discuseren zonder dat er ooit éen inhoudelijke reactie gezien. Alleen gezeik over dat je actuele zaken niet onder actueeel mag plaatseen en een column niet onder column en als je iets plaatst je moet aangeven waar je het over wilt hebben. Net of de leden op dit forum zelf niet kunnen lezen. Je mag geen gecopieerd artiel plaatsen met bron vermelding. Terwijl op elk forum bronvermelding verplicht is.

Houd je ergens ook nog de -misschien kleine- mogelijkheid open dat je niet goed snapt wat we bedoelen? O-)
En bronvermelding is altijd verplicht, hier ook. Niemand heeft gezegd dat dat niet zo is.

rikus

• Columnist
    • Bekijk profiel
Rikus' columns
« Reactie #181 Gepost op: mei 14, 2007, 12:03:34 am »

quote:

Mezzamorpheus schreef op 13 mei 2007 om 22:53:

[...]

Houd je ergens ook nog de -misschien kleine- mogelijkheid open dat je niet goed snapt wat we bedoelen? O-)
En bronvermelding is altijd verplicht, hier ook. Niemand heeft gezegd dat dat niet zo is.
ik zou dan toch maar eens heel driftig gaan teruglezen. He is hier verboden ze te plaatsen met of zonder url. Of  danct je dat ik sta te liegen. Aan het begin een van de topics
Anders zijn is ook normaal

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Rikus' columns
« Reactie #182 Gepost op: mei 14, 2007, 12:09:25 pm »
Ik stelde je twee vragen. Slechts op de tweede ga je in. Misschien dat je ook nog op de eerste in kunt gaan?  O-)
« Laatst bewerkt op: mei 14, 2007, 12:10:18 pm door Mezzamorpheus »

rikus

• Columnist
    • Bekijk profiel
Rikus' columns
« Reactie #183 Gepost op: mei 14, 2007, 01:13:45 pm »

quote:

Mezzamorpheus schreef op 14 mei 2007 om 12:09:
Ik stelde je twee vragen. Slechts op de tweede ga je in. Misschien dat je ook nog op de eerste in kunt gaan?  O-)
Ja inderdaad ik ben een beetje dom en bepaalde mensen zijn nu eenmaal niet of moeilijk te begrijpen door hun hoge inteligentie.
Kijk op de man spelen kan ik ook en beter als ge meesten en ik heb gemerkt dat dit zowat en enigste beizgheid op dit forum is. Erg christelijk ook!

Pinkeltje

• Bekijk profiel
Rikus' columns
« Reactie #184 Gepost op: mei 14, 2007, 02:11:30 pm »

quote:

rikus schreef op 12 mei 2007 om 15:23:
[...]

Omdat die vaakk harder liegen dan een paard kan lopen
Ik vertel ze dat ook hoor!
dit is een  hele goeie: ‘Het Marokkanendrama’. De Gruiter vroeg aan een Marokkaanse leerling waarom hij bij Albert Heijn steelt en niet bij een Marokkaanse supermarkt. De jongen zegt: ‘Ja, ik ben gek. Als je bij ons wat steelt, dan krijg je op je sodemieter. Bij Albert Heijn word je begeleid.’
Ik snap je niet, een islamist is niet hetzelfde als een islamiet en bovendien zijn niet alle Marokkanen islamitisch/islamistisch. Je zefgt in feite: islamisten liegen vaak, dat zie je bijvoorbeeld aan het feit dat een Marokkaanse leerling de waarheid spreekt als hij wordt aangesproken op zijn gedrag.  :? Volgens de gangbare discussieregels mag je niet generaliseren toch?  :> (bovendien is het uitermate beledigend tegenover de Marokkanen)
40 jaar GSV, da's pas echte trouw

rikus

• Columnist
    • Bekijk profiel
Rikus' columns
« Reactie #185 Gepost op: mei 14, 2007, 03:51:56 pm »
Ja dan zit er niets andeers  op dan dat we maar gaan liegen. Volgens jouw heeft waarheid hele nare dingen in zich

Pinkeltje

• Bekijk profiel
Rikus' columns
« Reactie #186 Gepost op: mei 14, 2007, 03:55:39 pm »
Wat is de waarheid dan? Dat alle moslims liegen? Wat voor bewijzen heb je daarvoor? Je kunt toch niet een hele groep veroordelen voor de daden van een paar individuen. Ik zeg toch ook niet dat alle columnisten geweldig zijn, omdat ik Ephimenco's columns zo goed vind?
40 jaar GSV, da's pas echte trouw

rikus

• Columnist
    • Bekijk profiel
Rikus' columns
« Reactie #187 Gepost op: mei 14, 2007, 03:59:03 pm »
Alhoewel ik nooit het woor alle in mijn mond neem. Kun je toch hier stellen vele! Is dat beter. En over smaak valt niet te twisten.

PietZa

• Bekijk profiel
Rikus' columns
« Reactie #188 Gepost op: mei 14, 2007, 04:25:37 pm »
rikus,
Ik ga ervan uit dat je dit niet alleen uit de media pikt (je snapt natuurlijk wel dat alleen de geweldadige moslims in het nieuws komen omdat dat nieuws is en alle niet-geweldadige nooit in het nieuws komen?)
Dat in jouw omgeving veel geweldadige moslims bestaan betekend nog niet dat alle (of misschien zelfs veel) moslims geweldadig zijn.

Je zou dit alleen hard kunnen maken met cijfers. Dus hoeveel procent van alle (!) moslims in nederland zijn geweldadig (waarbij je geweldadig ook moet verklaren, wanneer is iemand geweldadig). Zolang je dit niet kunt, zal je nooit zeggen dat het een waarheid is dat alle of de meeste moslims geweldadig zijn.
« Laatst bewerkt op: mei 14, 2007, 04:36:12 pm door PietZa »
Verba volant, scripta manent

rikus

• Columnist
    • Bekijk profiel
Rikus' columns
« Reactie #189 Gepost op: mei 14, 2007, 07:07:38 pm »

quote:

PietZa schreef op 14 mei 2007 om 16:25:
rikus,
Ik ga ervan uit dat je dit niet alleen uit de media pikt (je snapt natuurlijk wel dat alleen de geweldadige moslims in het nieuws komen omdat dat nieuws is en alle niet-geweldadige nooit in het nieuws komen?)
Dat in jouw omgeving veel geweldadige moslims bestaan betekend nog niet dat alle (of misschien zelfs veel) moslims geweldadig zijn.

Je zou dit alleen hard kunnen maken met cijfers. Dus hoeveel procent van alle (!) moslims in nederland zijn geweldadig (waarbij je geweldadig ook moet verklaren, wanneer is iemand geweldadig). Zolang je dit niet kunt, zal je nooit zeggen dat het een waarheid is dat alle of de meeste moslims geweldadig zijn.

Sjonge, ik blijf herhalen hier. !0% dat zijn er 50 000  volgens de officiële cijfers van de AIVD
Daarnaast vormen de Marokkanen de meerderheid in onze bajes. Deze tendens zet zich ook voort naar de blijf van mijn lijf huizen. Er zitten hier in de streng beveiligste huizen vrouwen en meiden die al twee jaar niet buiten zijn geweest en zelfs niet door het raam durven te kijken uit doods angst voor eer wraak
Ook hier een info filmpje, heel leerzaam http://player.omroep.nl/?...=0:12:40.0&end=0:31:0

Pooh

• Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
Rikus' columns
« Reactie #190 Gepost op: mei 14, 2007, 09:16:21 pm »
Modbreak:
Topic tijdelijk dicht ivm grote schoonmaak.

Pooh

• Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
Rikus' columns
« Reactie #191 Gepost op: mei 14, 2007, 09:24:56 pm »
Modbreak:
Ik heb 't geprobeerd, maar moet de laatste 100 posts weggooien voordat ik wat zinnigs tegenkom. Dat schiet niet op, dit topic blijft dicht. Bedankt jongens.