Auteur Topic: [Slotje] Reageer hier op een slotje *  (gelezen 2561 keer)

Does

• Bekijk profiel
[Slotje] Reageer hier op een slotje *
« Gepost op: april 17, 2003, 05:22:28 pm »
Dit topic: http://forum.gkv.nl/showtopic.asp?tID=628

Opeens gesloten!? Waarom? Straks schieten allemaal topics uit de grond hierzo als iemand een slotje wil... voor elk slotje een appart topic??

Pfff.. lekker ja.. beetje dictatuur hierzo..
Live vanuit de luie stoel

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: april 17, 2003, 05:30:06 pm »
Waarom moest die uberhaupt op slot ?
Ik was nog lang niet klaar met mijn verhaal en kreeg ook geen reactie..

quote:
Let op, voortaan wordt ieder slotje in een apart topic besproken. Deze gaat dus ook dicht

Volgens mij krijg je er echt een goed gevoel van he ?
Macht schept verantwoording.. Laat je niet meeslepen...
The Lord gave and the Lord has taken away; may the name of the Lord be praised

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: april 17, 2003, 06:48:00 pm »
Ik heb een beugel en een buikje
Liefde is vreemd
Het is geen toeval de voorzienigheid.

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: april 17, 2003, 06:58:09 pm »
Picardijn heeft ziekelijke gewoonte tot het plaatsen van allerlei debiele plaatjes in alle topics...

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: april 17, 2003, 07:02:32 pm »
quote:
op 17 Apr 2003 18:58:09 schreef Joesoef:
Picardijn heeft ziekelijke gewoonte tot het plaatsen van allerlei debiele plaatjes in alle topics...

He misschien had je het nog niet door, maar een plaatje zegt misschien meer dan 1000 woorden. Heb dus de gewoonte om actuele plaatjes in een goede verhouding te plaatsen...
Liefde is vreemd

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: april 17, 2003, 07:14:58 pm »
quote:
op 17 Apr 2003 17:22:28 schreef Does:
Dit topic: http://forum.gkv.nl/showtopic.asp?tID=628

Opeens gesloten!? Waarom? Straks schieten allemaal topics uit de grond hierzo als iemand een slotje wil... voor elk slotje een appart topic??

Pfff.. lekker ja.. beetje dictatuur hierzo..

Is er ooit gezegd dat we een democratie waren dan? Ik kan het mij niet herinneren. Stel dat het gezegd is, dan vertel ik je nu dat we het niet zijn.

Waarom die gesloten is? Omdat het nergens meer overging. Joesoef blijft maar doorzeuren over van alles en nog wat en om daar dan speciaal die draad voor open te houden vind ik ook zo wat. Als je die vraag trouwens nog beantwoord wil hebben mag je hem hier nog wel even stellen.

Voortaan mag je gaan babbelen over een slotje in een aparte draad. Na verloop van tijd doen we daar dan ook een slotje op en dan ziet het er mooi opgeruimd uit.
quote:
op 17 Apr 2003 17:30:06 schreef Joesoef:
Waarom moest die uberhaupt op slot ?
Ik was nog lang niet klaar met mijn verhaal en kreeg ook geen reactie..

[...]
Volgens mij krijg je er echt een goed gevoel van he ?
Macht schept verantwoording.. Laat je niet meeslepen...

Ben je ├╝berhaupt wel eens klaar met reageren? Volgens mij kun jij namelijk door blijven gaan.

Enne ik ben machtsgeil. Ik geil op al die gesloten topics en ik schep er een haast duivels genoegen in om een slotje te zetten en om zoveel mogelijk gebruikers tegen mij in het harnas te jagen. Je wil niet weten hoe geweldig ik me daardoor voel.
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: april 17, 2003, 09:21:26 pm »
Ik wist wel dat je niet spoorde...

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: april 17, 2003, 09:28:20 pm »
quote:
op 17 Apr 2003 21:21:26 schreef Joesoef:
Ik wist wel dat je niet spoorde...

Zijn we het daar in ieder geval over eens.
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: april 18, 2003, 12:28:24 am »
Een topic word gesloten omdat ie nergens meer over gaat
Lekker duidelijk maar weer... wie bepaalt dat?

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: april 18, 2003, 02:44:03 am »
Denk dat een moderator dat bepaald die af en toe om een hoekje komt kijken.
Liefde is vreemd

Scribent

• Wie schrijft...
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: april 18, 2003, 08:40:24 am »
Sluit een discussie zichzelf niet af als er niet meer op gereageerd wordt?
Daar hoeft geen moderator aan te pas komen, laat staan dat er een apart item daarvoor hoeft te worden geopend...

Schrijven zegt meer...

DoppyNL

• www.SooSTime.nl
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: april 18, 2003, 10:32:20 am »
Ik denk dat het heel goed is dat af en toe een onderwerp wordt afgesloten door een moderator.
Maar dat moet denk ik alleen gebeuren bij onderwerpen die een compleet ander onderwerp dreigen te worden (eigenlijk zou hij dan gesplitst moeten worden)
Of bij onderwerpen die veranderen in een "chat", terwijl het onderwerp in een serieus sub-forum staat. Dat lijkt me niet echt de bedoeling.
Onderwerpen waarin een normale discussie gaande is moeten natuurlijk nooit gesloten worden, dan blijft het voor een nieuwe gebruiker mogelijk om maanden later er op te reageren.

Tevens heb ik het idee dat de openbare discussie van gesloten onderwerpen nu niet echt bevordelijk is voor de sfeer op het forum.
Naar mijn mening is het slimmer om als moderator een post onderaan een topic te hangen met een korte, bondige en "onafhankelijke" reden waarom het is gesloten.
Mocht er dan iemand verder op die sluiting in willen gaan, dan is dat slimmer om via Email met de moderator te laten lopen.
Het is althans mijn ervaring op andere forums dat dit meestal een beter effect heeft dan een discussie op het forum zelf.

tot slot, hoe dit forum wordt beheert en gemoderate ligt niet in mijn controle, zie deze post dan ook alleen als mijn mening naar hoe het zou moeten gebeuren. Als jullie het anders willen doen is dat voor mij echt geen probleem.
Wanneer is er Waar SooS?? --> http://www.soostime.nl/

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: april 18, 2003, 11:12:17 am »
Eerst even het volgende:

Picardijn, zou je aub even willen stoppen met hier ook wat plaatjes zomaar in te gooien. Heeft weinig nu en we zitten niet in grand cafe, ok? Dank je.

=================

quote:
Onderwerpen waarin een normale discussie gaande is moeten natuurlijk nooit gesloten worden, dan blijft het voor een nieuwe gebruiker mogelijk om maanden later er op te reageren.

Helemaal mee eens maar de sfeer die hier hangt zeg maar is dat alels zo maar ten pas en te onpas gesloten word, zonder dat er nog een speld tussen is te krijgen.

quote:
Tevens heb ik het idee dat de openbare discussie van gesloten onderwerpen nu niet echt bevordelijk is voor de sfeer op het forum.
Naar mijn mening is het slimmer om als moderator een post onderaan een topic te hangen met een korte, bondige en "onafhankelijke" reden waarom het is gesloten.
Mocht er dan iemand verder op die sluiting in willen gaan, dan is dat slimmer om via Email met de moderator te laten lopen.

Mail-functie, tja werkt nooit zo lekker weet ik uit ervaring. Maar ik vind niet zomaar dat het gesloten moet worden, eerst waarschuwen enzovoorts en dan pas sluiten. Niet gelijk gaan sluiten en een message achterlaten. Nee eerst 3 maal waarschuwen oid.

Naar mijn mening word er op dit forum niet naar de users geluisterd. Erg jammer...

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: april 18, 2003, 11:15:47 am »
quote:
op 18 Apr 2003 02:39:13 schreef Picardijn:

Denk eraan dat sommige discussiegroepen leden uit veel verschillende landen hebben.
Ga er niet van uit dat iedereen een verwijzing naar TV, film, popcultuur of actuele gebeurtenissen in uw land begrijpt. Als er echt een dergelijke verwijzing gemaakt moet worden, geef er dan ook enige verklarende uitleg bij.
Ga er niet van uit dat iedereen geografische referenties die u maakt begrijpt wanneer het gaat om lokale of nationale verwijzingen;

Neem niet aan discussies deel, enkel om beledigende opmerkingen te kunnen posten;

Wanneer iemand een bericht post, dat niet in de discussiegroep thuishoort, wijs hem/haar dan niet op via die discussiegroep. Dit is om vervuiling van de groep te voorkomen. Stuur liever een E-mail naar de bewuste persoon. Begin ook niet direct met flamen, maar leg de verdwaalde persoon liever even uit in welke discussiegroep bij/zij wel terecht kan;

Wanneer u een andere persoon 'quote' (teksten uit een vorig bericht aanhalen), laat dan alles weg wat niet direct van toepassing is op uw antwoord. Stuur in een reply-mail dus niet het complete originele mailtje mee. Zorg ervoor dat hetgeen u wel laat staan een goede context vormt voor uw reply-mail. Niemand houdt er van om een ellenlang verhaal met vele quotes te moeten doorspitten, om uiteindelijk onderaan de melding "Vind ik ook ja" te vinden;

Liefde is vreemd

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: april 18, 2003, 11:17:28 am »
quote:
op 18 Apr 2003 11:15:47 schreef Picardijn:
quote]op 18 Apr 2003 02:39:13 schreef Picardijn:
http://www.earthchild.net/etiquette.jpg

Flikker op met die kutplaatjes wil je Word dit echt ZOOOOOOOOOOOO beu!!