Auteur Topic: Het leven van Vosje  (gelezen 9186 keer)

sannebird

• Bekijk profiel
Het leven van Vosje
« Reactie #15 Gepost op: oktober 25, 2008, 08:22:23 pm »
Berichtje van Vosje:

Ik ga niet weg omdat in dit topic een belediging zou staan maar wel in de andere topics en ik dan daarover de hele nacht ligt na te denken en dus niet kan slapen. Maar ik kan ook niets verzinnen om er tegen in te schrijven.

Ik weet trouwens niet eens hoe ik mijn account kan opheffen en misschien blijf ik ook wel lid maar voel mij op moment erg slecht en om mijzelf te beschermen, wil ik voorlopig niet meer posten en ook niet meer lezen hier.

Hopelijk gaat het over een tijdje weer beter. Dat is meestal het geval, dan voel ik mij een paar weken of maanden slecht en dan kan ik het weer een jaar ofzo veel beter gaan.

Groet Vosje.
« Laatst bewerkt op: oktober 25, 2008, 08:33:24 pm door sannebird »

Riemer Lap

• was: okidoki
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Het leven van Vosje
« Reactie #16 Gepost op: oktober 26, 2008, 01:14:41 am »

quote:

Vosje schreef op 25 oktober 2008 om 00:50:
Ik ga weg hier van het forum, ik word zo verdrietig als ik lees hoe God beledigd wordt. Ik word sowieso verdrietig van de meeste stukken hier. Sommige mensen gebruiken hier een hoop moeilijke woorden maar de mensen die niet doen, zijn volgens mij degene die echt van God houden en Zijn geboden willen doen.

Dag en bedankt Sannebird voor het helpen met het lid worden enzo.

AUB Vosje: Ga niet weg.
Ik geloof dat er best mogelijkheden zijn, wat jij benoemt ergert mij ook mateloos.
Probeer mee te lezen en reageer desnoods via de mail van mensen.
Ik hoop dat je ons blijft vergezellen, écht van Harte!
Daar waar je je stoort aan mensen kun je dat hier gerust aangeven via het handje in het scherm. DOE DAT WEL! Er zijn mods die meelezen en reageren.
Mail me maar als je wat wilt weten

Fotogravinnetje

• Moderator
  • Crimpen op den Yssel
    • Bekijk profiel
Het leven van Vosje
« Reactie #17 Gepost op: oktober 26, 2008, 07:39:19 am »
Nog een tip: in je instellingen kun je een filter zetten op de actieve discussies. Zorg dat Levensbeschouwing onzichtbaar wordt voor jou en je wordt al een stuk minder geïrriteerd door a-theïsten en mensen die God beledigen. Kun je weer meer hebben, dan haal je dat filter weer weg.
Ik hoop dat je toch blijft. Maar lees gewoon niet alles op het forum als je er niet tegen kan.
computerfout: een vreemde een in de byte

Adinomis

• Bekijk profiel
Het leven van Vosje
« Reactie #18 Gepost op: oktober 26, 2008, 07:43:25 pm »
Vosje, ik zag nog een mooie site van een vrouw die ook door depressies is gegaan. Dat is tenminste positieve informatie.

http://theroseofsharon.ni...p/schoonheidinplaatsvanas

Heel veel sterkte hoor!
Rom.12:21 Laat u niet overwinnen door het kwade, maar overwin het kwade door het goede.

Vosje

• Bekijk profiel
Het leven van Vosje
« Reactie #19 Gepost op: oktober 26, 2008, 07:44:31 pm »
Bedankt voor jullie reacties, misschien ook wel een beetje overdreven om gelijk weg te gaan.

Ik wist trouwens helemaal niet dat je op een handje kon klikken om aan te geven dat een topic niet netjes is. Weer wat geleerd.

Ik denk dat ik inmiddels het filter heb ingesteld, alleen ik heb mijn plaatje weggegooid. Misschien kan Sannebird weer helpen om het te plaatsen.

En het is inderdaag beter om niet alles te lezen, alleen kan je niet altijd aan de titel zien wat de inhoud is. Maar ik zal proberen de dingen niet zo persoonlijk aan te trekken.

Ik blijf dus.

dovanlo

• Bekijk profiel
Het leven van Vosje
« Reactie #20 Gepost op: oktober 26, 2008, 07:47:25 pm »
Sannebird, geef je door dat we Vosje hier niet kwijt willen?
Sterkte Vosje, het is niet niks wat je met ons gedeeld hebt!
Dorothé

Fotogravinnetje

• Moderator
  • Crimpen op den Yssel
    • Bekijk profiel
Het leven van Vosje
« Reactie #21 Gepost op: oktober 26, 2008, 08:04:29 pm »
Fijn dat je blijft, Vosje. Ik heb ook een tijdlang weinig meegedaan op het forum. Op een gegeven moment keek ik alleen nog maar naar de chat-topics omdat ik het niet aan kon om de andere subfora te lezen. Nu kan ik weer meer aan, dus word ik meteen weer een stuk actiever op de rest van het forum. En als ik geen zin meer heb, stop ik er maar weer mee :)

Mellon

• Bekijk profiel
Het leven van Vosje
« Reactie #22 Gepost op: oktober 27, 2008, 10:49:05 am »

quote:

Vosje schreef op 26 oktober 2008 om 19:44:
Bedankt voor jullie reacties, misschien ook wel een beetje overdreven om gelijk weg te gaan.

Ik wist trouwens helemaal niet dat je op een handje kon klikken om aan te geven dat een topic niet netjes is. Weer wat geleerd.

Ik denk dat ik inmiddels het filter heb ingesteld, alleen ik heb mijn plaatje weggegooid. Misschien kan Sannebird weer helpen om het te plaatsen.

En het is inderdaag beter om niet alles te lezen, alleen kan je niet altijd aan de titel zien wat de inhoud is. Maar ik zal proberen de dingen niet zo persoonlijk aan te trekken.

Ik blijf dus.

Tjeempie, ik was al een hele uitgebreide reactie aan het typen op de mededeling dat je weg was gegaan!  :+

Eén ding wil ik je wel zeggen: het is goed om jezelf actief te beschermen tegen wat je verdrietig maakt.

Zelf ben ik weggegaan bij een forum dat alleen maar een negatieve invloed op me had, en ik heb het geen dag gemist.

Toch fijn dat je blijft. Ik denk dat je hier ook opbouwende dingen kunt vinden.

Vosje

• Bekijk profiel
Het leven van Vosje
« Reactie #23 Gepost op: oktober 27, 2008, 05:03:43 pm »
Er komen vandaag leuke en niet zulke leuke dingen binnen.

Een ecard van mijn werkgever, altijd leuk.

Een kadobon van 5,- maar blijkt eigenlijk een soort van lokkertje. Want alles wat je kan kopen zijn sieraden (veel te duur) Voetbal t-shirts (niet aan mij besteed) en erotiek  ( :X ).

Mensen van de bijbelkring hebben besloten voor mij te gaan bidden tijdens hun stille tijd, althans dat schrijven ze in een email. Ik weet nooit zo wat ik met zo'n opmerking aan moet.

En een tandarts rekening van 190,60,  wel ja, doet u maar.

Begin mij behoorlijk te vervelen maar ben te moe om naar buiten te gaan.
Heb bronchitus en enige verhoging, dus misschien is het ook wel beter een paar dagen binnen te blijven, maar ik ben al binnen sinds vrijdag en wil wel weer wat anders zien dan deze 4 muren.

Bovendien ben ik door mijn peren ijs heen......

Fotogravinnetje

• Moderator
  • Crimpen op den Yssel
    • Bekijk profiel
Het leven van Vosje
« Reactie #24 Gepost op: oktober 27, 2008, 06:04:22 pm »
Morgenmiddag goed warm ingepakt even vijf minuten naar buiten? Ben je toch er even uit geweest en ik denk dat zo korte tijd als je goed ingepakt zit niet al te veel kwaad kan met je bronchitis (maar ik kan het mis hebben hoor). Ik denk (wellicht naïef) dat het je net weer een zetje in de goede richting kan geven, een klein oppeppertje

Vosje

• Bekijk profiel
Het leven van Vosje
« Reactie #25 Gepost op: oktober 28, 2008, 12:58:54 pm »
Omdat ik dit jaar waarschijnlijk geen geld over heb voor kerstkaarten, heb ik besloten om mijn hobbiekast eens na te zoeken op karton enz. om zelf kaarten te maken.
Mwaah, ik denk dat ik de volgende 3 jaar sowieso geen kerstkaarten meer hoeft te kopen.
Bovendien vond ik nog hier en daar een pakje kaarten die onbeschreven zijn.
Ik heb gelijk de hele hobbiekast maar eens leeg gehaald en alles gesorteerd en weer opgeruimd. Pfff, ik zit nu trillen van moeheid maar dat gaat wel weer over. Bovendien is nu de ochtend lekker vlug omgegaan.

Straks een boterham eten en een poosje liggen.

Vosje

• Bekijk profiel
Het leven van Vosje
« Reactie #26 Gepost op: oktober 28, 2008, 09:10:56 pm »
Al met al nog 53 kerstkaarten gevonden, maar weinig echt mooie, dus ik denk dat ze maar een beetje zal opfrissen met stikkertjes en goud- of zilverpen. Nu alles maar weer opgeruimd, het is tenslotte pas eind oktober.

Vanmiddag idd. een stukje gelopen buiten, zo'n 20 minuten maar toen begon het weer te regenen.

Misschien morgen weer een rondje.

mirt

• Moderator
  • strijd de goede strijd
    • Bekijk profiel
Het leven van Vosje
« Reactie #27 Gepost op: oktober 28, 2008, 09:14:57 pm »
Ik vind je moedig klinken Vosje!
Ik ben elk jaar van plan om zelf iets te bedenken voor kerstkaarten, maar het komt er bijna nooit van.
ernstige mensen worden pas somber als ze niet ernstig mogen zijn

M@rgreet

• Niet moeten, maar willen.
    • Bekijk profiel
Het leven van Vosje
« Reactie #28 Gepost op: oktober 28, 2008, 09:20:24 pm »
Ik heb ooit gehoord, als het je niet meer lukt om te bidden, bidt dan gebed 0:
'Heer, ik heb geen gebed meer'.
En vergeet nooit dat er altijd mensen in deze wereld zijn die voor je bidden, ook al kennen ze je niet.

Heel veel sterkte, ik heb mezelf afgelopen winter door een depressieve periode heen gevochten (en o wat is die bodem van de put pas na lange tijd bereikt, zodat je dan pas weer omhoog kunt gaan klimmen...)
"Alles heeft Hij voortreffelijk gemaakt op Zijn tijd"

Riemer Lap

• was: okidoki
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Het leven van Vosje
« Reactie #29 Gepost op: oktober 29, 2008, 12:35:24 am »

quote:

Vosje schreef op 28 oktober 2008 om 21:10:
Al met al nog 53 kerstkaarten gevonden, maar weinig echt mooie, dus ik denk dat ze maar een beetje zal opfrissen met stikkertjes en goud- of zilverpen. Nu alles maar weer opgeruimd, het is tenslotte pas eind oktober.

Vanmiddag idd. een stukje gelopen buiten, zo'n 20 minuten maar toen begon het weer te regenen.

Misschien morgen weer een rondje.

Hoi vosje;
Heb je ooit bedacht dat het mooie van een kerstgroet niet zit in de kaart maar in het feit dat de afzender aan de ontvanger heeft gedacht?
Wij hangen elk jaar de kerstkaarten aan een lange waslijn in de woonkamer. Als bedrijf krijgen we er nogal wat maar ook prive de nodige. De meest "lelijke" komen van de mooiste mensen.
Vorig jaar een kaart waar de oude tekst van was overgestikkerd door een cliënt in schuldsanering. Op de kaart haar excuses voor deze oplossing.
Geen mooie kaart maar wel een schitterend gebaar dat ze vond dat ze ons iets moest melden rondom kerst.
Christus kwam ook niet in een prenatalwieg van ¤1000,- ter wereld denk ik dan :)
Hou je haaks!
Maar bovenal : mooi dat je hier nog bent!
Mail me maar als je wat wilt weten