Auteur Topic: Het leven van Vosje  (gelezen 9218 keer)

elle

• Moderator
  • The way of the leaf
    • Bekijk profiel
Het leven van Vosje
« Reactie #30 Gepost op: oktober 29, 2008, 07:55:21 am »
Modbreak:
Op verzoek van TS verplaatst met aanpassing titel.
"Ask not what the Body can do for you. Ask what you can do for the Body."[/]

Vosje

• Bekijk profiel
Het leven van Vosje
« Reactie #31 Gepost op: oktober 29, 2008, 10:12:24 am »
(Bedankt voor het aanpassen, Elle.)

Vanochtend eerst de huisarts gebeld, volgens de assistente kon ze aan mijn stem horen dat het ernstig was. :?
Ik heb nu wel snel een afspraak kunnen maken.
Gelukkig kan de tweede op mijn bellijstje rijden en om 10.45 word ik opgehaald.

Ik hoop maar dat ik iets krijg waar mijn longen wat rustiger van worden want nog een nacht met nauwelijks slaap, kan ik niet hebben.   :Z

Pooh

• Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
Het leven van Vosje
« Reactie #32 Gepost op: oktober 29, 2008, 12:02:52 pm »
offtopic:Verplaatst en titelfix. Oh, dat was al gedaan? Haal die TR dan weg... :P
« Laatst bewerkt op: oktober 29, 2008, 12:05:46 pm door Pooh »

Vosje

• Bekijk profiel
Het leven van Vosje
« Reactie #33 Gepost op: oktober 29, 2008, 05:08:05 pm »
Wat een dag, eerst word ik opgehaald en bij de huisarts afgezet. Daar binnen hoor ik dat de wachtijd een half uurtje is. Dus ik terug naar degene die op mij staat te wachten. Die zegt ondertussen wel boodschappen te gaan doen.

Na drie kwartier rent de huisarts ineens door de wachtkamer, even later komt de assistente vertellen dat er een ambulance komt. We mochten kiezen weggaan en 's middags terugkomen of blijven wachten.

Enfin al met al heb ik zo'n anderhalf uur in de wachtkamer gezeten. Ben ik aan de beurt, blijkt dat ik longontsteking heb. Hmm, ben ik toch niet voor niets gebleven :P

De persoon die mij gereden had, was al weg gegaan, moest kindjes van school halen. Ik mocht wel bellen als ik klaar was maar ben eerst naar de apotheek gelopen daar nog 20 minuten gewacht. En toen naar huis gelopen, klein half uur.

Alles bij elkaar best vermoeiend maar hopelijk gaat het idd. beter met de anti-biotica.

Fotogravinnetje

• Moderator
  • Crimpen op den Yssel
    • Bekijk profiel
Het leven van Vosje
« Reactie #34 Gepost op: oktober 29, 2008, 05:19:00 pm »
Beterschap Vosje!
computerfout: een vreemde een in de byte

sannebird

• Bekijk profiel
Het leven van Vosje
« Reactie #35 Gepost op: oktober 29, 2008, 10:25:47 pm »
Ga je morgen wel schilderen dan?

Vosje

• Bekijk profiel
Het leven van Vosje
« Reactie #36 Gepost op: oktober 29, 2008, 11:14:34 pm »
Nee, ik ga morgen niet schilderen, ik kan nu niet twee uur staan achter elkaar. Maar s morgens ga ik wel naar de pedicure en s middags dan misschien toch boodschappen doen. Ik wilde het laten bezorgen maar dat is zo duur... Als het niet lukt komt in ieder geval aan het eind van de middag nog een melkboer langs en kan ik daar het hoogst noodzakelijke kopen, is ook duur maar dan hoef ik niet minstens voor ยค 60.,- te kopen.
« Laatst bewerkt op: oktober 29, 2008, 11:21:00 pm door Vosje »

Riemer Lap

• was: okidoki
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Het leven van Vosje
« Reactie #37 Gepost op: oktober 30, 2008, 12:12:45 am »

quote:

Vosje schreef op 29 oktober 2008 om 17:08:
Wat een dag, eerst word ik opgehaald en bij de huisarts afgezet. Daar binnen hoor ik dat de wachtijd een half uurtje is. Dus ik terug naar degene die op mij staat te wachten. Die zegt ondertussen wel boodschappen te gaan doen.

Na drie kwartier rent de huisarts ineens door de wachtkamer, even later komt de assistente vertellen dat er een ambulance komt. We mochten kiezen weggaan en 's middags terugkomen of blijven wachten.

Enfin al met al heb ik zo'n anderhalf uur in de wachtkamer gezeten. Ben ik aan de beurt, blijkt dat ik longontsteking heb. Hmm, ben ik toch niet voor niets gebleven :P

De persoon die mij gereden had, was al weg gegaan, moest kindjes van school halen. Ik mocht wel bellen als ik klaar was maar ben eerst naar de apotheek gelopen daar nog 20 minuten gewacht. En toen naar huis gelopen, klein half uur.

Alles bij elkaar best vermoeiend maar hopelijk gaat het idd. beter met de anti-biotica.

Hoi vosje;
Beterschap als eerste en als tweede zo'n eind lopen met een longontsteking getuigt van moed en lef !
Mail me maar als je wat wilt weten

sannebird

• Bekijk profiel
Het leven van Vosje
« Reactie #38 Gepost op: oktober 30, 2008, 08:11:26 pm »
Misschien een beetje dom ook want nu is ze behoorlijk ziek. Maar ja, dat kon ze gisteren ook niet weten.
Vosje ook van mij veel beterschap toegewenst en ik hoop dat je de soep toch lust, ook al heb je geen trek.

Vosje

• Bekijk profiel
Het leven van Vosje
« Reactie #39 Gepost op: november 01, 2008, 05:41:19 pm »
Ik ben de laatste dagen idd. nogal ziek geweest. Koorts en hoesten, bloedneus en nou ja... ziek dus.
Maar ik voel mij wel wat beter, het gaat de goede kant op.

Ja en over dat wat Sanne gezegd heeft in dat andere bericht, ik heb het er wel met haar over gehad dat ik het niet begreep maar ik heb niet gevraagd of ze nammens mij iets wilde plaatsen, dat geeft ze daar zelf ook later aan.

Al met al heb ik knap last van het lezen hier op dit forum en heb besloten om daarmee te stoppen. Pure zelfbescherming en niet de schuld van wie dan ook.

Dit was dan gelijk ook mijn laatste bericht hier.

Groeten en het ga jullie goed.

rkdiak

• Bekijk profiel
Het leven van Vosje
« Reactie #40 Gepost op: november 01, 2008, 08:34:30 pm »

quote:

sannebird schreef op 30 oktober 2008 om 20:11:
Misschien een beetje dom ook want nu is ze behoorlijk ziek. Maar ja, dat kon ze gisteren ook niet weten.
Puur uit nieuwsgierigheid: waarom plaats je zo vaak berichten waarbij je voor Vosje praat?
So sue me!