Auteur Topic: Modbreaks [pfff]  (gelezen 3787 keer)

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Modbreaks [pfff]
« Reactie #15 Gepost op: april 26, 2003, 08:53:05 pm »

quote:

op 26 Apr 2003 20:07:38 schreef Does:
[...]
Aangezien dat ene topic dicht is omdat men waarschijnlijk bang is op commentaar, pleur ik het hier maar even neer...
Dat ding is een mededeling en daar hoeft niet op gereageerd te worden in het topic zelf. Als je wil reageren doe je dat in een ander topic. Bijvoorbeeld op deze manier.

quote:

op 26 Apr 2003 20:07:38 schreef Does:- Modbreak = veranderbaar.. hehe stelletje amateurs.. pff Vind dat je het dan moeilijk kan gaan verbieden wanneer je ze als user aanpast want het is de user zijn post.
Dat is dus niet meer mogelijk en zal ik er nog wel een keer uit-editen.

quote:

- Als ik het niet eens ben met een modbreak moet ik de moderator gaan mailen? Zie je nu wel dat jullie geen openlijke discussie aan durven te gaan op het board zelf? Er is ruimte genoeg (zeker in dit subforum) om er over te discusseren. Mailen.. pfff wat een domme "regel".
Je mag een mod mailen omdat in een openbare discussie teveel vervelende bijgeluiden zijn van users die zich er helemaal niet mee hoeven te bemoeien. Als ik een probleem heb met mijn dominee gooi ik dat toch ook niet in het kerkblad? Dan ga ik er met hem zelf over praten zonder dat anderen daarover mee kunnen praten.

quote:

-In het topic zelf mag er niet op gereageerd worden, nog zoiets... pas het dan niet toe want met modbreaks lok je juist een reactie uit omdat jullie het altijd beter weten (dat denken jullie tenminste).
Lijkt me een volstrekt normale regel. Een modbreak is er om de discussie weer goed door te laten lopen en dat bereik je niet als er in een discussie over gepraat gaat worden.

quote:

- Als ik vind dat ramH onredelijk is zeg maar kan ik Jan W gaan mailen. Nee die zal lekker veel gaan doen ja. Kontenkussers hierzo.
... :|

quote:

Niet dat ik iets tegen jullie heb ofzo hoor maar dit beleid hier slaat echt alles... wat een klotebeleid...
Nee, hier kunnen we veel mee. Zeg dan toch hoe je het wel wilt zien. Daar kunnen we tenminste wat mee.

quote:

op 26 Apr 2003 20:13:10 schreef Joesoef:
* ramH aanwijst als schuldige :+
Houd die opmerkingen voor je.

quote:

op 26 Apr 2003 20:19:13 schreef Joesoef:
Het gaat erom dat ze modbreaks te pas en te onpas gebruiken...
Als je niet weet wat sc is blijf er dan gewoon vanaf zou ik bijvoorbeeld tegen marloes willen zeggen...
Zeg dat dan ook tegen haar! Haar emailadres staat in d'r profiel en anders wel ergens bij haar naam.

quote:

op 26 Apr 2003 20:38:54 schreef Joesoef:
Rebellen heb je altijd nodig...
Zonder rebellen leefde je vast niet in de samenleving zoals die nu is...
Er is een verschil tussen rebellie en opbouwende kritiek. IMHO is wat jullie doen rebelleren om het rebelleren en daar heb ik een vreselijke hekel aan ja. Doe toch eens opbouwend om er wat leuks van te maken wat voor iedereen leuk is. Denk niet alleen aan jezelf en hoe jij het prettig naar je zin kunt hebben op het forum. Denk ook eens aan andere gebruikers!

quote:

op 26 Apr 2003 20:17:19 schreef Wilhelmina:
Een heel lang verhaal. :P
Dank je wel Wilhelmina, ik ben blij dat je het zo zegt!
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
Modbreaks [pfff]
« Reactie #16 Gepost op: april 26, 2003, 08:57:31 pm »

quote:

Er is een verschil tussen rebellie en opbouwende kritiek. IMHO is wat jullie doen rebelleren om het rebelleren en daar heb ik een vreselijke hekel aan ja

Als je zo absoluut overkomt als jij overal doet wek je rebellie op....
Ik heb namelijk een hekel aan admins/mods die als ze er uitgelult zijn maar een slotje zetten onder het mom van: deze discussie gaat nergens meer over...

quote:

Zeg dat dan ook tegen haar! Haar emailadres staat in d'r profiel en anders
wel ergens bij haar naam.

Heb ik het net niet gezegt ?
En al vaker, maar blijkbaar leest ze het niet eens...
The Lord gave and the Lord has taken away; may the name of the Lord be praised

Jan W

• Moderator Muziek
  • mail to: redactie@forum.gkv.nl
    • Bekijk profiel
Modbreaks [pfff]
« Reactie #17 Gepost op: april 26, 2003, 08:57:54 pm »

quote:

op 26 Apr 2003 20:47:21 schreef Joesoef:
op 26 Apr 2003 20:44:14 schreef Jan W:
Does en Joessoef what's the problem.

En iemands kont kussen doe ik niet zomaar, dan moet ie wel heel mooi zijn  ;)
1 S graag...
What's the problem ?
Lees je uberhaupt wel mee in de andere topics ?
Want om nu alles te gaan uitleggen...
Ik lees zeker wel mee, maar om nu op alles van jouw te gaan reageren zou wat teveel eer voor jou zijn lijkt met zo... en ook weinig toevoegend. Misschien is een apart topic, de 'mopperingen van Joessoef wat' of start ook een weblog... kun je alles in kwijt zonder dat je meteen gemod wordt.
Met vriendelijke groeten,

Jan Wietsma, Zwolle

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Modbreaks [pfff]
« Reactie #18 Gepost op: april 26, 2003, 09:00:42 pm »

quote:

op 26 Apr 2003 20:57:31 schreef Joesoef:
[...]
Als je zo absoluut overkomt als jij overal doet wek je rebellie op....
Ik heb namelijk een hekel aan admins/mods die als ze er uitgelult zijn maar een slotje zetten onder het mom van: deze discussie gaat nergens meer over...
Discussies die op den duur veranderen in de zoveelste slowchat gaan gewoon dicht. Het nut ervan zie ik echt niet. Er zijn al vier of vijf sc-topics en dat is echt wel genoeg. Dat gebeurt op GoT en zelfs op Fok! dus waarom hier niet? Het werkt daar tenslotte prima. :) Waarom zouden we hier het wiel opnieuw uitvinden?

quote:

[...]
Heb ik het net niet gezegt ?
En al vaker, maar blijkbaar leest ze het niet eens...
Nog geen reden om maar in nog een topic er over door te gaan. Het is een zaak tussen jou en Marloes.
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Does

• Bekijk profiel
Modbreaks [pfff]
« Reactie #19 Gepost op: april 26, 2003, 09:01:10 pm »

quote:

Je mag een mod mailen omdat in een openbare discussie teveel vervelende bijgeluiden zijn van users die zich er helemaal niet mee hoeven te bemoeien. Als ik een probleem heb met mijn dominee gooi ik dat toch ook niet in het kerkblad? Dan ga ik er met hem zelf over praten zonder dat anderen daarover mee kunnen praten.

Kerkblad, forum..  :?
En andere users hun bijdragen kunnen juist heel goed zijn

quote:

Lijkt me een volstrekt normale regel. Een modbreak is er om de discussie weer goed door te laten lopen en dat bereik je niet als er in een discussie over gepraat gaat worden.

Dat kan jij ook zo goed eehj... je sluit alles en een discussie is al helemaal van de boze..

quote:

Nee, hier kunnen we veel mee. Zeg dan toch hoe je het wel wilt zien. Daar kunnen we tenminste wat mee.

Doe ik toch ook, opzouten met die modbreaks... (of is de boodschap weer eens niet aangekomen?)

quote:

Houd die opmerkingen voor je.

Ja Jos, geen grapjes meer maken.. :|

quote:

Zeg dat dan ook tegen haar! Haar emailadres staat in d'r profiel en anders wel ergens bij haar naam.

Of je gebruikt de reply of quote knop, die zit er niet voor niets...

quote:

Er is een verschil tussen rebellie en opbouwende kritiek. IMHO is wat jullie doen rebelleren om het rebelleren en daar heb ik een vreselijke hekel aan ja.
Ja in jou ogen, je zegt het zelf al.. ik vind dit opbouwende kritiek dus ja...
Live vanuit de luie stoel

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
Modbreaks [pfff]
« Reactie #20 Gepost op: april 26, 2003, 09:01:20 pm »

quote:

op 26 Apr 2003 20:57:54 schreef Jan W:
op 26 Apr 2003 20:47:21 schreef Joesoef:
op 26 Apr 2003 20:44:14 schreef Jan W:
Does en Joessoef what's the problem.

En iemands kont kussen doe ik niet zomaar, dan moet ie wel heel mooi zijn  ;)
1 S graag...
What's the problem ?
Lees je uberhaupt wel mee in de andere topics ?
Want om nu alles te gaan uitleggen...

Ik lees zeker wel mee, maar om nu op alles van jouw te gaan reageren zou wat teveel eer voor jou zijn lijkt met zo... en ook weinig toevoegend. Misschien is een apart topic, de 'mopperingen van Joessoef wat' of start ook een weblog... kun je alles in kwijt zonder dat je meteen gemod wordt.

Zie maar weer hoe goed je leest... In de post die je quote vraag ik je om m'n naam gewoon met 1 s te schrijven zoals het hoort en je ziet het niet eens... :|
En waarom zou dat teveel eer voor mij zijn ?
Als je meeleest weet je dus donders goed waar het over gaat...
Beetje hypocriet om dan hier te gaan vragen waar het over gaat alsof je niets van de problemen die er spelen weet...

Does

• Bekijk profiel
Modbreaks [pfff]
« Reactie #21 Gepost op: april 26, 2003, 09:02:50 pm »

quote:

Nee jij bent lekker vriendelijk als beheerder van dit forum..  |:(

Does

• Bekijk profiel
Modbreaks [pfff]
« Reactie #22 Gepost op: april 26, 2003, 09:04:48 pm »

quote:

Discussies die op den duur veranderen in de zoveelste slowchat gaan gewoon dicht. Het nut ervan zie ik echt niet. Er zijn al vier of vijf sc-topics en dat is echt wel genoeg. Dat gebeurt op GoT en zelfs op Fok! dus waarom hier niet? Het werkt daar tenslotte prima.  Waarom zouden we hier het wiel opnieuw uitvinden
Komt ie weer met zijn GoT of Fok! dingetjes hoor... wil je hun nastreven ofzo?? Lijkt het wel op.. en het wiel opnieuw uitvinden? Je kan ook gewoon eens een andere aanpak hanteren dan na-aperij toch?  :z

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
Modbreaks [pfff]
« Reactie #23 Gepost op: april 26, 2003, 09:11:39 pm »

quote:

op 26 Apr 2003 21:00:42 schreef ramH:
[...]

Nog geen reden om maar in nog een topic er over door te gaan. Het is een zaak tussen jou en Marloes.

Dat vraag je toch :?
Als we het ergens niet mee eens zijn kunnen we het hier posten..
Het gaat hier nu toch over modbreaks of niet...

quote:

Houd die opmerkingen voor je

Waarom ? Ik vind gewoon dat het door jou komt..
Daar ben ik eerlijk in..
Je loopt als een debiel het forum rond om overal slotjes te plaatsen..
Je luistert totaal niet, of je bent echt zo dom dat je niet snapt waar we het over hebben...
Ik erger me keer op keer als je weer met een idiote verklaring komt waarin je gewoon geen ruk toegeeft of ook maar enigszins geinteresseerd lijkt in wat anderen vinden... :r :r
Het enige wat je doet is je eigen GoT-kloon wereldje creeeren hier.. Waarin je zelf heel wat denkt voor te stellen...

Ik zal het er maar op houden dat je gewoon zwaar irri bent, want wat ik echt van je vind zal ik hier achterwege laten...

Jan W

• Moderator Muziek
    • Bekijk profiel
Modbreaks [pfff]
« Reactie #24 Gepost op: april 26, 2003, 09:15:53 pm »
Joesoef met een (s)
Sorry hoor dat ik niet meteen zag dat het met 1 s was. Excusez moi. En ik weet voor een gedeelte ook zeker wel waar het over gaat. Maar zoals opgemerkt heb ik nog nooit een persoonlijk mailtje van jouw gehad over het modbeleid ten aanzien van jouw. Ik lees jou reacties ook wel, maar vind ze vaak niet echt veel bijdragen met alle respect. Zie ook bijvoorbeeld je reacties bij Bevrijdingpop. Meestal kwak je een paar woorden neer, en daar moeten we het dan maar mee doen. Het voegt allemaal niet zoveel toe en dat vind ik gewoon jammer. Daarna ga je weer in discussie over het modbeleid en zo houden we elkaar lekker bezig of niet dan.

Er zijn volgens mij genoeg threads waarin je onzin kwijt kunt, als mensen dan een serieus onderwerp starten zorg en dan ook voor dat het on topic blijft.

Jan Wietsma, Zwolle

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
Modbreaks [pfff]
« Reactie #25 Gepost op: april 26, 2003, 09:23:26 pm »
Euhm, als ze dan ook niet in onzin-threads gaan modbreaken voor de stomste dingen.. Het is toch juist onzin...
En dat in bevrijdingsdag concerten is gewoon normale opmerking..
Hij kan toch zo met google zoeken ?

Jan W

• Moderator Muziek
    • Bekijk profiel
Modbreaks [pfff]
« Reactie #26 Gepost op: april 26, 2003, 09:25:52 pm »
Van mij mag je in onzin threads rustig je gang gaan. Heb net al even backstage overleg gehad. Alleen hou het wel gezellig...

Jan Wietsma, Zwolle

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Modbreaks [pfff]
« Reactie #27 Gepost op: april 26, 2003, 10:12:17 pm »
quote:
op 26 Apr 2003 21:11:39 schreef Joesoef:
[...]
Waarom ? Ik vind gewoon dat het door jou komt..
Daar ben ik eerlijk in..
Je loopt als een debiel het forum rond om overal slotjes te plaatsen..
Je luistert totaal niet, of je bent echt zo dom dat je niet snapt waar we het over hebben...
Ik erger me keer op keer als je weer met een idiote verklaring komt waarin je gewoon geen ruk toegeeft of ook maar enigszins geinteresseerd lijkt in wat anderen vinden... :r :r
Het enige wat je doet is je eigen GoT-kloon wereldje creeeren hier.. Waarin je zelf heel wat denkt voor te stellen...

Ik zal het er maar op houden dat je gewoon zwaar irri bent, want wat ik echt van je vind zal ik hier achterwege laten...

Leer lezen en denk je ook eens in dat het in de wereld die buiten jou gedachten ligt anders toegaat. Niet alles draait om jou en niet alles is van jou. Er zijn meer mensen hier op het forum die vinden dat jij je erg irritant opstelt door overal onzin-dingen neer te zetten. Vind je het raar dat daar dan op ingegrepen wordt?! Als ik het niet met je eens bent wil niet zeggen dat jouw mening mij niet interesseert. Ik ben het er alleen niet mee eens omdat ik dingen in een groter kader zie dan jij (in ieder geval zo komt het op mij over).

Die laatste zin gaat ook zeker op voor jou. Voor de rest maak ik aan jou geen woord meer vuil op het forum. Als je er over wil praten prima, maar doe dat dan via de mail.

Wilhelmina

• Want uit Hem, en door Hem en t
    • Bekijk profiel
Modbreaks [pfff]
« Reactie #28 Gepost op: april 26, 2003, 10:16:10 pm »
quote:
op 26 Apr 2003 22:12:17 schreef ramH:
Die laatste zin gaat ook zeker op voor jou. Voor de rest maak ik aan jou geen woord meer vuil op het forum. Als je er over wil praten prima, maar doe dat dan via de mail.

Negatieve aandacht is ook aandacht. Gewoon niet op reageren. Dan is deze topic zó van het scherm verdwenen.
Er zijn zoveel andere leuke onderwerpen.
Tegen mijn kind zou ik zeggen: als het je niet bevalt zoek je maar een andere moeder. Ze zijn altijd gebleven haha! :)

Macguinness

• Bekijk profiel
Modbreaks [pfff]
« Reactie #29 Gepost op: april 27, 2003, 12:24:31 am »
Zooooo ! hehe ! Het is weer zondag. Fijn !
Vandaag gaan we weer naar de kerk en dan doen we weer alsof we elkaar van harte lief hebben.
En morgen zijn we weer maandag en dan gaan we weer gezellig door met schelden.