Auteur Topic: Powned  (gelezen 2928 keer)

rtfm08

• Bekijk profiel
Powned
« Gepost op: februari 02, 2009, 09:27:20 am »
Met verbazing las ik in de vroege ochtend de promotie-campagne van Powned en de 12 argumenten om lid te worden.Met name item nr 5 is iets waar je als christen je vraagteken bij kunt plaatsen.

http://www.powned.tv/12argumenten.html

Misschien iets voor de rcc of zijn we daar al te laks voor geworden  :O

Pooh

• Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
Powned
« Reactie #1 Gepost op: februari 02, 2009, 09:48:17 am »
Wie of wat is de rcc?

Verder zet ik helemaal geen vraagtekens bij argument 5. We hebben in dit land een EO, NCRV, KRO, en nog wat losse dingen als IKON en ZvK. Dat lijkt me christelijk geluid genoeg, ik zou niet weten waarom niet-christenen niet een omroep erbij zouden mogen hebben. En het lijkt me in PowNed te prijzen dat ze daar volledig eerlijk over zijn.

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
Powned
« Reactie #2 Gepost op: februari 02, 2009, 10:01:12 am »
Ik vermoed de reclame code commissie  :)

Ontopic: volgens mij gaat PowNed niet in tegen de reclame code (staat in een PDF-je op de site van de rcc) dus de rcc kan volgens mij sowieso weinig beginnen.

Voor de rest zie ik geen probleem met deze zender, een groot deel van Nederland is niet christelijk, lijkt me wel logisch dat voor hen ook zendtijd is.

De gewraakte stelling:

quote:

PowNed. God is geen lid
Wij geloven pas iets als we het kunnen zien, ruiken, horen of vast kunnen pakken.
Interessant, aangezien ze waarschijnlijk nogal veel werken met electriciteit  O-)  maar verder volgens mij wel helder en niet beledigend.
« Laatst bewerkt op: februari 02, 2009, 10:05:06 am door Bumblebee »
Bombus terrestris Reginae

rtfm08

• Bekijk profiel
Powned
« Reactie #3 Gepost op: februari 02, 2009, 11:53:11 am »

quote:

Pooh schreef op 02 februari 2009 om 09:48:
Wie of wat is de rcc?

Verder zet ik helemaal geen vraagtekens bij argument 5. We hebben in dit land een EO, NCRV, KRO, en nog wat losse dingen als IKON en ZvK. Dat lijkt me christelijk geluid genoeg, ik zou niet weten waarom niet-christenen niet een omroep erbij zouden mogen hebben. En het lijkt me in PowNed te prijzen dat ze daar volledig eerlijk over zijn.

Het is maar net hoe je punt 5 leest.Het is suggestief,niet onderbouwd en men is blij met een valse profeet,dat lijkt me vrij duidelijk.
Het heeft geen enkele meerwaarde voor een omroep om dit zo te brengen dan even duidelijk te maken dat ze met God niks te maken willen hebben. (H)

Pooh

• Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
Powned
« Reactie #4 Gepost op: februari 02, 2009, 12:07:55 pm »
Ja, dus? Het is de omroep van Geenstijl. Tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend is hun lijfspreuk. Gelukkig mag ook dat in Nederland nog steeds.

Thorgrem

• Bekijk profiel
Powned
« Reactie #5 Gepost op: februari 02, 2009, 12:19:05 pm »
Punt 5 is volgens mij:
PowNed. God is geen lid

En dat lijkt me eigenlijk wel feitelijk te onderbouwen.
Ik ga zelf geen lid worden van deze club alhoewel ik vermakelijk dagelijks een kijkje neem op Geenstijl.nl. Maar ik vind het een goed initiatief om een tegenwicht te bieden aan de nu heersende Media in Hilversum.

Overigens kun je elektriciteit wel degelijk voelen, zeer duidelijk ook nog eens.
« Laatst bewerkt op: februari 02, 2009, 12:19:42 pm door Thorgrem »

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
Powned
« Reactie #6 Gepost op: februari 02, 2009, 01:35:07 pm »

quote:

Thorgrem schreef op 02 February 2009 om 12:19:
Overigens kun je elektriciteit wel degelijk voelen, zeer duidelijk ook nog eens.
Zeker, maar voelen stond nu net weer nĂ­et in dat rijtje  :D

Anyway, ik ga op zich geen lid worden, heb dus weinig probleem met die zender maar ik heb eigenlijk ook niet het idee dat de overtuigingen van GeenStijl nou zo weinig platform hebben in Nederland?

Hoe bedoel je dat?
Bombus terrestris Reginae

rtfm08

• Bekijk profiel
Powned
« Reactie #7 Gepost op: februari 02, 2009, 04:17:08 pm »

quote:

Pooh schreef op 02 februari 2009 om 12:07:
Ja, dus? Het is de omroep van Geenstijl. Tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend is hun lijfspreuk. Gelukkig mag ook dat in Nederland nog steeds.

Wel leuk hoe jij simpel stelling neemt en het hier mee af wil doen.Of je politieke achterban afgezeken wordt en wat de CU doet ben je blijkbaar niet van op de hoogte.

http://www.geenstijl.nl/m...ie_komt_met_geenstij.html

Nog meer pulp op TV hoera
 :cheer:

Pooh

• Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
Powned
« Reactie #8 Gepost op: februari 02, 2009, 04:56:22 pm »
Ik weet prima wat er speelt. En nee, ik word niet blij van meer pulp op TV (al heb ik niet zo'n ding, dus heb er ook weinig last van). Maar ik ben blij dat we in een land leven waar mensen de vrijheid hebben om zelf te bepalen wat ze maken aan media, en wat ze afnemen. Al moet dat gekke gesubsidieerde omroepstelsel natuurlijk meteen afgeschaft.

rtfm08

• Bekijk profiel
Powned
« Reactie #9 Gepost op: februari 02, 2009, 08:42:12 pm »
En aangezien er al genoeg pulp is hoeft er niet nog een pulpzender bij die het heerlijk vindt om de CU of mensen met een christelijke overtuiging af te zeiken.Keuzevrijheid is prima,maar nutteloos kwetsen is weer een ander verhaal.

Pooh

• Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
Powned
« Reactie #10 Gepost op: februari 02, 2009, 08:49:51 pm »
Nee, natuurlijk 'hoeft' dat niet. Maar het mag wel. En hoe betreurenswaardig ik het ook vind, ik vind het bovenal belangrijk dat die vrijheid er is.

rtfm08

• Bekijk profiel
Powned
« Reactie #11 Gepost op: februari 03, 2009, 10:43:06 am »
Sluit of verwijder dit topic maar.

Toeschouwer

• Mijn achternaam is een erfenis
    • Bekijk profiel
Powned
« Reactie #12 Gepost op: februari 03, 2009, 01:44:11 pm »
@rtfm08:

- Waarom geef je zo snel op?
- Waarom mag een ander geen andere of op de werkelijkheid geformuleerde mening hebben?

Ik zal ook geen lid worden van deze omroep. En ik weet ook dat geenstijl.nl pretendeerd anti-christ te zijn. (lees: tegen christus)
Maar hoe had jij een verbod gezien?
Moet men ook EO, NCRV, KRO, IKON en ZvK hun zendrechten ontnemen omdat Nederland zich van God heeft afgekeerd?

Graag je genuanceerde reactie
Een discussie is als een boot

rtfm08

• Bekijk profiel
Powned
« Reactie #13 Gepost op: februari 03, 2009, 06:30:50 pm »
Dag Toeschouwer,

Iedereen mag gelukkig een mening hebben en ook een duidelijk andere,geen probleem.Sterker nog dat is een groot voorrecht.
Het gaat mij niet om een verbod van welke omroep dan ook,maar om het "belachelijk" maken lees het in een negatief daglicht zetten van wat met christelijk te maken heeft en de laksheid om daartegen te reageren.

En je kent het spreekwoord vast wel:aan een dood paard ...........

NB:wel grappig dat we elkaar weer tegen komen   :)
« Laatst bewerkt op: februari 03, 2009, 06:31:15 pm door rtfm08 »

ruben1989

• Bekijk profiel
Powned
« Reactie #14 Gepost op: februari 04, 2009, 04:19:17 pm »
Je moet er ook wel op reageren, maar laat ze eerst maar eens zien wat ze te bieden hebben en ga niet uit angst veroordelen voor het openbaar wordt, maar geef kritiek waar ze niet om heen kunnen. Bij Fitna heeft kritiek vooraf ook niet echt goed uitgepakt, want het was een hoop drukte om niks.