Auteur Topic: [sub-forum] Feedback  (gelezen 1035 keer)

Does

• Bekijk profiel
[sub-forum] Feedback
« Gepost op: april 30, 2003, 12:59:12 pm »
Ik zou graag zien dat er hier een sub-forum komt voor feedback. Aangezien het grote aantal topics toch wel in dit sub-forum
die over het forum gaan en hoe te verbeteren zou dat toch goed kunnen.

Het idee van een topic van feedback (technisch en nog iets) dat is opzich een leuk idee maar zo houdt je het niet overzichtelijk om heel eerlijk
te zijn, het doorlezen kan opzich wel maar dat kost veel tijd en tijd is zoals jullie allemaal weten geld, althans in deze Westerse
Maatschappij waar wij in leven (en dat weet je als het goed is ook). (wat kan ik heerlijk slap lullen, dan weet je dat nu ook...)
Het is tevens ook niet overzichtelijk

Dus een sub-forum voor feedback, dat is echt veel makkelijk dan 1 centraal topic. Het forum is nog in embryostadium dus de roep om
een feedback sub-forum is toch wel noodzakelijk. Geeft het forum weer een extraatje.

Denk er eens over... :) Dank u!! Ik juig het iig van harte toe maar dat mocht ook al wel duidelijk zijn anders zouk er geen topic over opensleuren...

Please en nu wel serieuze reacties graag... en geen 'niets toevoegende plaatjes meer"
Live vanuit de luie stoel

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
[sub-forum] Feedback
« Reactie #1 Gepost op: april 30, 2003, 01:09:53 pm »
Dat hebben we toch al? Daar _is_ dit forum voor zoals ook in de FAQ van dit forum staat. En om daar nu een forum voor te hernoemen zie ik ook geen heil in. Alles wat je feedbackerig vindt kan hier.
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Does

• Bekijk profiel
[sub-forum] Feedback
« Reactie #2 Gepost op: april 30, 2003, 01:16:51 pm »

quote:

op 30 Apr 2003 13:09:53 schreef ramH:
Dat hebben we toch al? Daar _is_ dit forum voor zoals ook in de FAQ van dit forum staat. En om daar nu een forum voor te hernoemen zie ik ook geen heil in. Alles wat je feedbackerig vindt kan hier.

Dus mensen moeten uit de naam "Algemene informatie over dit forum" kunnen afleiden dat dit feedback is :?

En als ik topic open over iets ofzo wijs je me door naar het algemene topic over feedback of dat technische  :?

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
[sub-forum] Feedback
« Reactie #3 Gepost op: april 30, 2003, 01:19:19 pm »
Heb je de FAQ van dit subforum ook gelezen? Daar staat toch best wel duidelijk in wat je moet doen om hier een topic te openen.
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Does

• Bekijk profiel
[sub-forum] Feedback
« Reactie #4 Gepost op: april 30, 2003, 01:23:19 pm »
Tja maar ik vind dit niet echt duidelijk, wel wat er in de FAQ staat maar gewoon de naam van het forum en dat je 2 centrale feedbacktopics hebt enzo.. slaat toch op niks? Zoals ik in mijn eerste post aangaf...

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
[sub-forum] Feedback
« Reactie #5 Gepost op: april 30, 2003, 01:25:00 pm »
Er is er eentje voor de technische feedback ja. Die andere wordt al tijden niet meer gebruikt (krijgt zo wel een slotje) en daarvoor in de plaats kun je dus aparte topics openen. Zoals je nu dus ook doet.

Does

• Bekijk profiel
[sub-forum] Feedback
« Reactie #6 Gepost op: april 30, 2003, 01:26:24 pm »

quote:

op 30 Apr 2003 13:25:00 schreef ramH:
Er is er eentje voor de technische feedback ja. Die andere wordt al tijden niet meer gebruikt (krijgt zo wel een slotje) en daarvoor in de plaats kun je dus aparte topics openen. Zoals je nu dus ook doet.

Ok is goed (worden we het toch nog eens met elkaar, das een biertje waard ;))
Maar zou ik nog wel graag willen zien dat je aan de buitenkant ook kan zien dat dit ook een feedback forum is..

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
[sub-forum] Feedback
« Reactie #7 Gepost op: april 30, 2003, 01:30:55 pm »
Als wij het met elkaar eens zijn dan mag daar inderdaad op getoast worden. :P Maar op zich heb je wel ergens een punt en ik kan mij herinneren dat ik in een crewtopic al eens had aangegeven dat de forumomschrijving niet meer klopte en dus anders moest worden. En als we dan toch wat veranderen kan er ook wel direct een nieuwe naam op het forum geplakt worden. Ik gooi dus nog wel een balletje op in crewforum en dan zien we wel.

Does

• Bekijk profiel
[sub-forum] Feedback
« Reactie #8 Gepost op: april 30, 2003, 01:44:27 pm »
Is goed hoor..  :+

Tave

• schaap
    • Bekijk profiel
[sub-forum] Feedback
« Reactie #9 Gepost op: mei 01, 2003, 12:49:19 pm »

quote:

op 30 Apr 2003 13:44:27 schreef Does:
Is goed hoor..  :+
zoals je ziet is het aangepast :)
"Geef de schapen te drinken en laat ze verder grazen." - Genesis 29:7b (Groot Nieuws)

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
[sub-forum] Feedback
« Reactie #10 Gepost op: mei 01, 2003, 01:15:27 pm »
Feedback 0wnt...
The Lord gave and the Lord has taken away; may the name of the Lord be praised

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
[sub-forum] Feedback
« Reactie #11 Gepost op: mei 01, 2003, 03:23:41 pm »
En toen hadden we wat we hebben willen en dus gaat er weer een slot op. :D