Auteur Topic: Reclame wildgroei  (gelezen 2762 keer)

visit

• Bekijk profiel
Reclame wildgroei
« Gepost op: augustus 11, 2009, 03:37:08 pm »
Tegenwoordig gaan de zenders steeds verder met het maken van reclame tijdens programma's.
Nu heb ik het niet over de reclame blokken want dit is kennelijk een noodzakelijk kwaad.
Ik bedoel de reclames tijdens de uitzending om een ander programma te promoten.

Je kent het wel: ben je lekker een serie of film aan het kijken, komt er ineens een formule 1 auto door je beeld rijden. Nu irriteer ik me aan zulke reclames al een tijdje aangezien ze steeds groter lijken te worden, maar sinds korte tijd gebruiken ze zelfs het hele scherm met bijvoorbeeld een zonnebril of nog erger: het hele programma stopt......

Zie: stop reclame wildgroei

Thorgrem

• Bekijk profiel
Reclame wildgroei
« Reactie #1 Gepost op: augustus 11, 2009, 03:39:00 pm »
Ik vind het best, maar dan wil ik wel dat de subsidie stopt indien het bij publieke omroepen gebeurd.

AndreasJ

• Bekijk profiel
Reclame wildgroei
« Reactie #2 Gepost op: augustus 11, 2009, 03:44:14 pm »
Wie kijkt er dan ook nog tv vandaag de dag?
'Iemands philosophie is dikwerf niet anders dan de geschiedenis van zijn hart' H. Bavinck

Mellon

• Bekijk profiel
Reclame wildgroei
« Reactie #3 Gepost op: augustus 11, 2009, 04:34:39 pm »
Even Gerard aub  :(

Pinkeltje

• Bekijk profiel
Reclame wildgroei
« Reactie #4 Gepost op: augustus 11, 2009, 04:41:17 pm »
Ja, die had ik gisteren middenin mijn Arthur-film. Wat ik ook irritant vind zijn die voetbalthema's die altijd jolig bovenin je beeldscherm te voorschijn komen als het weer voetbaltijd is.
40 jaar GSV, da's pas echte trouw

Mellon

• Bekijk profiel
Reclame wildgroei
« Reactie #5 Gepost op: augustus 11, 2009, 04:47:08 pm »

quote:

Pinkeltje schreef op 11 augustus 2009 om 16:41:
Ja, die had ik gisteren middenin mijn Arthur-film.

Ik ook.

Vond't niet zo'n hele goeie film, maar met Gerard werd het er helemaal niet beter op. En het gaat zo bot zonder waarschuwing. Net zoals er soms heel bot een nieuwe aflevering van een serie begint, zonder dat je haast in de gaten hebt dat er iets anders is begonnen.

Ik zou best programma-aankondigers terug willen. Weet je nog? Van vroeger?  :old:

Oogje

• Bekijk profiel
Reclame wildgroei
« Reactie #6 Gepost op: augustus 11, 2009, 05:50:06 pm »
Voor mij zijn zulke dingen juist een reden om nooit meer films op televisie te kijken, maar lekker op DVD. Geen reclames tijdens de film, geen afleidende logo's, maar enkel en alleen de film, wanneer ik het wil. En verder kijk ik op televisie ook alleen maar het Journaal om acht uur 's avonds, wat ook zonder reclame en balkjes is. Heerlijk.
« Laatst bewerkt op: augustus 11, 2009, 05:50:23 pm door Oogje »

Riemer Lap

• was: okidoki
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Reclame wildgroei
« Reactie #7 Gepost op: augustus 11, 2009, 05:55:39 pm »

quote:

Oogje schreef op 11 augustus 2009 om 17:50:
Voor mij zijn zulke dingen juist een reden om nooit meer films op televisie te kijken, maar lekker op DVD. Geen reclames tijdens de film, geen afleidende logo's, maar enkel en alleen de film, wanneer ik het wil. En verder kijk ik op televisie ook alleen maar het Journaal om acht uur 's avonds, wat ook zonder reclame en balkjes is. Heerlijk.

op de publieke zenders en bij de Vlamingen heb je geen reclame tijdens een uitzending (behalve dan tijdens de uitzending van de reclame natuurlijk...)
Ideale zenders voor reclamehaters.
Ik neem films tegenwoordig op en knip de tussenblokken weg. Bij SBS6 hebben ze dat ontdekt kennelijk want daar loopt Geer ineens door de film heen.
Ik vindt dat zo ontzettend walgelijk dat ik de film niet meer afkijk maar delete.
Zijn er grenzen aan die dingen???

dan maar de dvd, geen reclame :)
« Laatst bewerkt op: augustus 11, 2009, 05:55:59 pm door Riemer Lap »
Mail me maar als je wat wilt weten